Cena mojego leku

1. Data: 2007-07-16 17:35:50

Temat: Cena mojego leku
Od: "T" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jestem w trakcie chemioterapii. Dostałem lek na pobudzenie produkcji krwinek.
Neupogen w ampułko strzykawkach. 5 sztuk za 16 zł. Ale na opakowaniu, na
paragonie oraz w internecie znalazłem cenę 400 zł za sztukę, co daje 2000 zł za
wszystkie.

Co to znaczy ? Czy on rzeczywiście tyle kosztuje, ale jest dofinansowany przez
NFZ ? Tzn. czy tyle on kosztował "Państwo" a ponieważ jestem ubezpieczony to
dostałem go prawie darmo ?

Czy może wszystko mi się pomieszało :) ?

2. Data: 2007-07-16 18:52:53

Temat: Re: Cena mojego leku
Od: kffiatek <k...@s...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

T pisze:
> [...]
> NFZ ? Tzn. czy tyle on kosztował "Państwo" a ponieważ jestem ubezpieczony to

Właśnie tak. Z tym, że Tyle on kosztował Ciebie lub Twoich rodziców, bo
płaciliście ubezpieczenie. Właśnie po to się płaci za każde
ubezpieczenie, żeby koszta później rozłożyć na więcej osób. To Ci się
należy i nie myśl, że "państwo", czy ktokolwiek inny, robi Ci łaskę.

Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
--
Kffiatek

3. Data: 2007-07-16 19:30:19

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kffiatek wrote:

> Właśnie tak. Z tym, że Tyle on kosztował Ciebie lub Twoich rodziców,
> bo płaciliście ubezpieczenie.

No nie do końca. Za lek zapłaciłem też ja. Na zdrowie!

4. Data: 2007-07-18 16:42:45

Od: kronn <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lip, 21:30, "d852" <d...@p...onet.pl> wrote:

> No nie do końca. Za lek zapłaciłem też ja. Na zdrowie!

ty tez (odpukać) możesz go potrzebować, więc nie pisz tak!

5. Data: 2007-07-18 20:03:49

Od: "T" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ty tez (odpukać) możesz go potrzebować, więc nie pisz tak!

Dzięki za odpowiedzi. Składki też już płacę od jakiegoś czasu i widzę, że
niedługo państwu zwrócę wszystkie koszty. Chociaż chwilowo, wliczając te leki,
jedną operację i chemię (których kosztów nie znam, ale pewnie też niemałe)
jestem raczej na "plusie" :). No chyba, że "uwzględnimy" rodziców, to pewnie
wyjdziemy na minus bo oni nigdy poważnie nie chorowali.
No dobra, koniec tej matmy. Idę się pakować bo jutro do szpitala. Pa.

Bol po wyrwaniu zeba - jak dlugo?
struktura wydatkow
MP3 MPEG AVI DIVX ; DLL EXE ZIP SOFT = www.GEGEREKA.com
laboratorium w warszawie robiące badania na cito
ESCAPELLE problem!