ESCAPELLE problem!

1. Data: 2007-07-16 12:10:36

Temat: ESCAPELLE problem!
Od: "mordka" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Zdarzyła nam się wpadka z gumką Unimil (odradzam!), następnego dnia
pojechaliśmy do lekarza. Otrzymałam recpete na Escapelle. Czym prędzej ją
zrealizowaliśmy i od razu zażyłam lek (mniej wiecej 19h). I wszystko byłoby miód
malina, gdyby nie to, że nie wiem, co mam teraz zrobić. Dostałam plamienia w
dniu, w którym powinnam dostać okres. Jest jednak bardziej skąpe i nie bardzo
przypomina miesiączkę. Ponieważ mój lekarz powiedział, żebym zaczęła stosować
Yasmin od pierwszego dnia miesiączki, nie wiem czy to teraz czy nie :/ Co robić?

2. Data: 2007-07-16 14:56:05

Temat: Re: ESCAPELLE problem!
Od: "Łukasz" <...@...e> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mordka" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ponieważ mój lekarz powiedział, żebym zaczęła stosować
> Yasmin od pierwszego dnia miesiączki, nie wiem czy to teraz czy nie :/ Co
> robić?

Moim zdaniem nie od teraz. Teraz jest to sztuczne krwawienie wywolane przez
hormony z Escapelle. ATSD w ulotce nic o tym nie pisza?

3. Data: 2007-07-17 11:24:14

Od: "mordka" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "mordka" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

> Moim zdaniem nie od teraz. Teraz jest to sztuczne krwawienie wywolane przez
> hormony z Escapelle. ATSD w ulotce nic o tym nie pisza?

Dziękuję za odpowiedź. Piszą w ulotce, że może wystąpić plamienie ale
śródcykliczne natomiast u mnie wystąpiło ono wtedy, kiedy powinnam dostać
normalnego krwawienia :/ Czytałam też, że po Escapelle okres może być obfitszy
lub bardziej skąpy, więc może to jednak to. Niestety nie mam jak się dodzwonić
do mojego ginekologa. Jeszcze zapytałam się lekarza
(http://wpadka.pl/zapytajlekarza.aspx) i czekam na odpowiedź choć nie wiem, czy
to już nie trochę musztarda po obiedzie, bo łyknęłam wczoraj jednak tą
tabletke.. ale zobaczymy, co mi odpowiedzą.

Kleszcze
CC a czas oczekiwania ...
wysiłek a dzisiejszy upał
Czyszczenie jelita grubego