Czyszczenie jelita grubego

1. Data: 2007-07-15 15:24:06

Temat: Czyszczenie jelita grubego
Od: "Foti" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Po przeczytaniu książki M.Tombaka "czy można żyć 150 lat"
postanowiłem spróbować czyszczenia jelita grubego przy pomocy lewatywy
W książce jest informacja o użyciu 1,5 - 2 l płynu
U mnie po ok 0,5 litra parcie jest już tak duże że przerywam "wlewanie"
i za chwilę pojawia sie parcie.
Czy ktoś próbował czyścić jelito grube?
Czy mógłby napisać jak u niego to przebiegało?
Z góry dziękuję za informacje
Foti

2. Data: 2007-07-15 19:20:29

Temat: Re: Czyszczenie jelita grubego
Od: radek k <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Foti napisał(a):
> [...]
> i za chwilę pojawia sie parcie.
> Czy ktoś próbował czyścić jelito grube?
> Czy mógłby napisać jak u niego to przebiegało?

bosze... dobrze ze sobie nie wsadzilas/wsadziles koncowki od prysznica i
heja z woda... rozerwaloby ci okreznice i wyczyscilo do imentu.
jak koniecznie chcesz sobie "wyczyscic" jelito grube to odwiedz jeden z
salonow gdzie to robia, ale sprawdz czy maja wszystkie pozwolenia itepe,
a jak nie chcesz sobie zrobic krzywdy to jedz wiecej muesli, kukurydzy i
innych takich a efekt bedzie podobny i nie tak bolesny...

radek

3. Data: 2007-07-15 19:59:03

Od: "Foti" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radek k" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> jak nie chcesz sobie zrobic krzywdy to jedz wiecej muesli, kukurydzy i
> innych takich a efekt bedzie podobny i nie tak bolesny...

Bolu żadnego nie odczułem
Sądzę że to nie jest niebezpieczne
Płyn sam spływa do jelita
Nie jest tam na siłę wciskany
Więc sądzę że ryzyko jest bardoz niewielkie
Foti

4. Data: 2007-07-15 20:39:08

Od: "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

a jak stwierdziłaś że masz "brudne" jelito i że wymaga ono czyszczenia ?

dominik

5. Data: 2007-07-15 21:49:56

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> napisał w wiadomości
>a jak stwierdziła? że masz "brudne" jelito i że wymaga ono czyszczenia
>?

Jesteś pewien, że chcesz znać odpowiedź? :-)

6. Data: 2007-07-15 22:38:05

Od: "DEM<>N" <a...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Dominik" <domik@bezysfu_epf.pl> napisał w wiadomości
>
> Jesteś pewien, że chcesz znać odpowiedź? :-)

wątek niby zabawny, ale zatwardzenia lub biegunki i załatwianie się co kilka
dni, a nie codziennie właśnie może o tym świadczyć...
wypadałoby wtedy przynajmniej na stałe zmienić dietę na bogatszą w błonnik,
uboższą w węglowodany, przyjmować więcej płynów oraz wspomagająco priobiotyki
przez co najmniej miesiąc, np. Lacium, Nutriplant, Bactum...

7. Data: 2007-07-17 08:33:47

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i za chwilę pojawia sie parcie.
> Czy ktoś próbował czyścić jelito grube?
> Czy mógłby napisać jak u niego to przebiegało?

Droga/drogi Foti. Do zdrowej okrężnicy wlewa się około 2 do 2,5 litra wody.
Jeżeli wlewasz tylko 0,5 litra to oznacza że masz cholernie pozatykane
gównami jelito grube.

Oczyszczanie jelita grubego właśnie na tym polega aby sytacje w jakiej teraz
jestes zmienić na taką że do jelita BEZ ŻADNEGO ZATORU powinno się wlać 2 do
2,5 litra wody.

Masz cholerne szczęście że zdecydowałeś/-as się na tą terapię gdyż gdybyś
tego nie zrobił/ła za parę lat mogło by cię czakać takiego:

http://tiny.pl/f53c

... z tą tylko różnicą, że zamiast użycia słów :

"...Dokładna przyczyna powstania choroby nie jest znana. ..."

...na wikipedi powinno pisać że przyczyną są po prostu fermentujące, gnijące
i zalegające w jelicie grubym gówna.

Pozostają ci dwa rozwiązania:

- albo będizesz kontynuował/ła oczyszczanie sam/-a...
- albo udasz się za namową kolegi do salonu hydrokolonoterapii....

W sumie jedno od drugiego niczym się nie różni poza tym iz za zabieg w
salonie trzeba zapłacić 150 zł...

Efekt końcowy musi być taki że do jelita grubego SWOBODNIE BEZ ŻADNYCH
PRZESZKÓD musi wlecieć 2-do 2,5 litra wody.

Polecam równiez książkę:

http://www.mareno.pl/prod/MIDN/838777751X

Między wierszami można doczytać o błędach które można popełnić podczas
technik samooczyszczania.

P.S. No i jeszcze jedno .... Oczyszczanie jelita grubego to dopiero
początek. Przetykając jelita nie poprawisz trawienia.
Aby to uzyskać trzeba przeczyścić kanaliki doprowadzające soki trzustkowe i
odprowadzające cholesterol z woreczka żółciowego do dwunastnicy...

http://tiny.pl/flw5

.. za pomocą poniższej terapii:

http://nmp1.ovh.org/02.htm#oczyszczwa

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

8. Data: 2007-07-17 12:33:05

Od: "Tapta" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i za chwilę pojawia sie parcie.
> Czy ktoś próbował czyścić jelito grube?
> Czy mógłby napisać jak u niego to przebiegało?

Ja jeżeli robię lewatywę, to po oddaniu stolca w sposób naturalny. Wtedy przy
wlewie parcie jest duzo mniejsze. A tak poza tym, to nic nie stoi na
przeszkodzie, zeby po wlaniu 0,5 litra i załatwieniu się, nie powtórzyc zabiegu
jeszcze raz z większą ilościa płynu.
Pozdrawiam, Tapta.

9. Data: 2007-07-17 13:57:40

Od: "Foti" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tapta" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wlewie parcie jest duzo mniejsze. A tak poza tym, to nic nie stoi na
> przeszkodzie, zeby po wlaniu 0,5 litra i załatwieniu się, nie powtórzyc

Teraz stopniowo wchodzi mi troszke wiecej i nie mam od razu parcia
Robie to oczywiscie po oddaniu stolca.
Zastanawiam sie na ile w tym prawdy ale po 4 dniach
czuję się jakby mniej zmeczony.
Lepiej zasypiam
Przy okazji zmieniłem troszke sposob odżywiania może to też ma wpływ
Dam znac na forum za jakis czas może przyda sie innym.
Foti

10. Data: 2007-07-17 14:57:44

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz stopniowo wchodzi mi troszke wiecej i nie mam od razu parcia
> Robie to oczywiscie po oddaniu stolca.

Wszytsko jedno przed czy po. Nie ma to żadnej różnicy.

> [...]
> Przy okazji zmieniłem troszke sposob odżywiania może to też ma wpływ
> Dam znac na forum za jakis czas może przyda sie innym.

To że wchodzi troszkę więcej to za mało.
Popatrz na to zdjęcie:

http://www.logbia.republika.pl/okreznica.gif

Jeżeli wchodzi tylko 1litr oznacza to iż twoje jelito grube w połowie jest
zapychane, a woda dostaje się tylko do części okrężnicy. Musisz doprowadzić
do sytuacji, gdy sowbodnie wpłynie w ciebie 2 2,5 litra.
Wtedy oznacza to iż całe jelito grube jest wyczyszczone.

Zabieg hydrokolonoterapii w salonie właśnie na tym polega iż w ciągu 1-2
godzin naprzemiiennie wlewasz i wylewasz w siebie wodę wypłukując dokładnie
cały syf z siebie. Swego czasu od tego jegomościa:

http://cmn.katowice.pl/content/view/7/32/
(który przyjmuje w pewnym trochę podejrznym centrum medydyny naturalnej,
zajmującym sie również min. wróżeniem z kart)

słyszałem że pewnej kobitce przeprowadzał hydrokolonoterapię wlewając i
wylewając naprzemiennie po pół litra wody (więcej nie wchodziło) 5 godzin .
Przy swobodnej rozmowie z tą kobita wyszło na to iż owa wypróżniała się raz
na 5 - 6 dni....Wyobrażasz sobie co musiało zalegać w jelitach tej kobity...
?.

P.S. I jeszcze jedno. W książce którą podałem powyżej jest cenna rada. Otóż
wszystko zależy od tzw "konsystencji
człowieka" - (żółci, wiatru, flegmy) (Taki podział ludzi ze względu
na jego właściwości, może to ma coś w spólnego z
grupą krwi - nie wiadomo - w każdym razie chodzi o to że każdy z nas
jest taki sam ).

Stąd też gdy już doprowadzisz do sytuacji w której swobodnie będize
wchodziło 2,5 litra wody, wtedy warto na
koniec zalać jelito lecznicżą wlewką (dla odbudowy ścian jelita). I
jeżeli tówj organizm ma "konsystencję wiatru" warto
leczniczą wlewkę sporządzić z 2 litrów mleka i z roztopoionym
masłem.

Jeżeli akurat posiadasz taką "konsytsencję" i wykonasz w/w wlewkę
poczujesz różnicę w oddawaniu stolca.....

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://drendriu.ovh.org

"Uwaga !!!. Niniejszym informuję iż nie jestem lekarzem medycyny :) ."

ubezpiecznie grupowe pzu
Usuwanie zęba w upał
[wiedza] Seronegatywne zapalenie stawów
"Gips" Scotchcast 3M (kolorowy, syntetyczny)?
Termin medyczny