Kleszcze

1. Data: 2007-07-15 20:25:31

Temat: Kleszcze
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.o2.pl/?s=512&t=9264
Kawałek cytatu:
Nie wszyscy ukąszeni przez kleszcza muszą jednak zachorować. Bakterie
dostają się do organizmu człowieka po 12 godzinach od wbicia się
pajęczaka w skórę. Przyjęte na czas antybiotyki eliminują krętki
boreliozy z organizmu. Dlatego z każdym niepokojącym ukąszeniem warto
iść do lekarza, by zadecydował o leczeniu.

--
animka

2. Data: 2007-07-16 22:29:07

Temat: Re: Kleszcze
Od: "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
http://wiadomosci.o2.pl/?s=512&t=9264
Kawałek cytatu:
Nie wszyscy ukąszeni przez kleszcza muszą jednak zachorować. Bakterie

powiem tak, ugryzly mnie 7 lat temu 3 kleszcze, po wyjeciu , 3 swedzialy,
jedno miejsce bylo zaczerwienione, brak rumienia z obwodka. Poszedlem do
lekarza, robili mi miano przeciwcial, wyszlo ponad norme, ale stwierzilem ze
nie bede sie faszerowal antybiotykami, bo jestem alergikiem i prawdopodobnie
wyskoczylo mi to od chemii ktore one wpuszczaja. Do dzis mi nic nie jest.
Nie kazde ukaszenie wiaze sie z borelioza, niektorzy poprostu maja uczulenie
i tyle a lekarze przepisuja antybiotyki bo chuhaja na zimne.

3. Data: 2007-07-17 09:52:18

Od: "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--==Trotyl==--" <w...@b...pl> napisał w
wiadomości news:f7grfk$qtg$1@news.onet.pl...

> [...]
> nic nie jest. Nie kazde ukaszenie wiaze sie z borelioza, niektorzy
> poprostu maja uczulenie i tyle a lekarze przepisuja antybiotyki bo chuhaja
Ło Jezuu, i po cóż robić problem tam gdzie go nie ma . Co roku spędzam
wakacje w lesie i co roku wyciągam z siebie po kilka - kilkanaście kleszczy,
niektóre po kilku dniach jak przeoczę. Oczywiście obserwuję potem te miejsca
po kleszczach, ale jak do tej pory nie trafił mi się żaden zarażony. Co nie
znaczy, ze tak jest całkiem różowo, mój małżonek osobisty jakieś 10 lat temu
przeszedł boreliozę... Ale jakoś żyje po dziś dzień i miewa się dobrze...

4. Data: 2007-07-17 23:26:41

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2007-07-17 11:52 batory pięknie wystukał/a:

> [...]
> przeszedł boreliozę... Ale jakoś żyje po dziś dzień i miewa się dobrze...

A sunia (wilczyca) mojej koleżanki zdechła.
Weterynarz codziennie przyjeżdżał do domu. Przedłużył tylko o jakiś
tydzień życie tej psince.

--
animka

CC a czas oczekiwania ...