Bol po wyrwaniu zeba - jak dlugo?

1. Data: 2007-07-16 15:14:54

Temat: Bol po wyrwaniu zeba - jak dlugo?
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dlugo, przecietnie, moze bolec po wyrwaniu gornej trojki?
Adama

2. Data: 2007-07-16 16:38:07

Temat: Re: Bol po wyrwaniu zeba - jak dlugo?
Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dlugo, przecietnie, moze bolec po wyrwaniu gornej trojki?

Mnie bolalo jakies 2 dni. Chociaz przy dzisiejszym upale pewnie troche sie
ten czas moze wydluzyc. Jesli bol utrzymuje sie dluzej niz 4 dni proponuje
wizyte u dentysty.

Qkam

3. Data: 2007-07-16 16:59:14

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak dlugo po wyrwaniu nie mozna plukac ust zeby nie wyplukac zebodolu? No i po
jakim czasie mozna jesc?
Adam

4. Data: 2007-07-16 21:17:39

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A po jakim czasie można zrobić koronkę, by nie straszyć?i nie być
szczerbatym?

5. Data: 2007-07-17 01:49:03

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam, ze po usunieciu zeba bylo lyzeczkowanie, bo kanal byl troche przepelniony.
Adam

6. Data: 2007-07-17 10:09:12

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze 2007-07-17 03:49:
> Dodam, ze po usunieciu zeba bylo lyzeczkowanie, bo kanal byl troche przepelniony.

Boli samoistnie? Jeżeli po dwóch-trzech dniach będzie nadal, idź do
lekarza, może to być zapalenie zębodołu. Jeżeli na ucisk czy wyższą
temperaturę - to normalne, w końcu to rana.

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk

7. Data: 2007-07-17 10:10:00

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Joanna pisze 2007-07-16 23:17:
> A po jakim czasie można zrobić koronkę, by nie straszyć?i nie być
> szczerbatym?

Najlepiej odczekać co najmniej 6 tygodni, dla pełnego wygojenia kości i
dziąsła.

8. Data: 2007-07-17 14:21:45

Od: "Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A po jakim czasie można zrobić koronkę, by nie straszyć?i nie być
> szczerbatym?

w zasadzie juz po wyrwaniu mozna zalozyc mala protezke jesli estetycznie
wyrwanie zeba przeszkadza. (robi sie ja juz przed wyrwaniem, i zaklada do ust
po usunieciu, pacjent wychodzi z zebem)

iwon(k)a

9. Data: 2007-07-18 13:26:11

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Boli samoistnie? Jeżeli po dwóch-trzech dniach będzie nadal, idź do
> lekarza, może to być zapalenie zębodołu. Jeżeli na ucisk czy wyższą
> temperaturę - to normalne, w końcu to rana.

Usunieta byla gorna trojka 3 dni temu. W zasadzie samoistnie nie boli, ale przy
dotyku z boku. Po takim dotyku bol przez jakis czas zostaje. Dodam, ze przed
usunieciem zeba dziaslo bylo w lekkim stanie zapalnym, tzn. bolalo przy dotyku.
Teraz bol tego dziasla jest w zasadzie taki sam. Ropnia nie bylo. W tej chwili
to dziaslo (z boku) jest lekko sine. Czy to wszystko jest normalne?
Adam

10. Data: 2007-07-18 13:50:15

Od: LM <p...@n...sig> szukaj wiadomości tego autora

Adam pisze 2007-07-18 15:26:

> [...]
> to dziaslo (z boku) jest lekko sine. Czy to wszystko jest normalne?

Tak. Ból na ucisk jest jak najbardziej możliwy, prosta rada - nie
dotykać, nie uciskać testowo palcem :-)

Możesz sobie smarować jakimś żelem do śluzówek, np. Parodium lub
smarować Dentoseptem A (może szczypać, zawiera alkohol).

--
Nieustannie pozdrawiam
Leszek Maszczyk
leszek.maszczyk (at) gmail com

struktura wydatkow
MP3 MPEG AVI DIVX ; DLL EXE ZIP SOFT = www.GEGEREKA.com
laboratorium w warszawie robiące badania na cito
ESCAPELLE problem!
Kleszcze