Cena za makijaż

1. Data: 2003-03-25 19:04:15

Temat: Cena za makijaż
Od: "AVON" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może orientujecie się, ile kosztuje zrobienie makijażu, lub w jaki sposób
rozliczana jest praca wizażystki? Za wszelkie uwagi i sugestie z góry
dziękuję :)

Pozdrawiam
AM
---------------------------------------
AVON
e-mail: a...@d...pl

1. Data: 2003-03-25 19:39:26

Temat: Re: Cena za makijaż
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AVON" <a...@d...pl> napisał
> [...]
> może orientujecie się, ile kosztuje zrobienie makijażu, lub w jaki sposób
> rozliczana jest praca wizażystki? Za wszelkie uwagi i sugestie z góry

Wszystko zalezy od uzytych kosmetykow. Makijaz wykonany za pomoca np. Diora
czy Chanel to ok 150zl- wzwyz, a w Ives Rocher umaluja cie za 40zl ;)

1. Data: 2003-03-25 19:50:11

Temat: gdzie to mogę dostać????
Od: "Tomek Kręźlewicz" <t...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Grupe obserwuje od około 2 lat, ale teraz poraz pierwszy sie odzywam.
Mam pytanie, gdzie w Warszawie mozna dostac preparat prostujacy włosy furmy
Kuene (albo jakos tak to sie nazywa)???????? bardzo prosze o odp.
--
serdecznie pozdrawiam
KK

1. Data: 2003-03-25 20:22:58

Temat: Re: gdzie to mogę dostać????
Od: "Vicky S." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Kręźlewicz" <t...@c...pl> napisał w wiadomości
> Witam. Grupe obserwuje od około 2 lat

Hmmmm.... To ciekawe... Bo jak pamiętam to grupa powstała niecały rok temu
gdzieś pod koniec wakacji...

Pozdrawiam serdecznie, Vicky S. (dziś w lekko złośliwym nastroju)
(~11.06.2003)
www.republika.pl/vickys81

1. Data: 2003-03-25 20:28:04

Temat: Odp: gdzie to mogę dostać????
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwszy raz i nie do konca prawidlowy;))
Chyba chciales umiescic tego posta troche gdzies indziej....;))
Kroofka

1. Data: 2003-03-26 06:06:27

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek Kręźlewicz <t...@c...pl> napisał(a) w wiadomości

> Grupe obserwuje od około 2 lat

LOL!

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

1. Data: 2003-03-26 08:05:55

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wszystko zalezy od uzytych kosmetykow. Makijaz wykonany za pomoca np.
Diora
> czy Chanel to ok 150zl- wzwyz, a w Ives Rocher umaluja cie za 40zl ;)
> Pozdrawiam

I od tego jaki to makijaż - dzienny czy wieczorowy, fantazyjny z rysunkiem
na twarzy, ślubny, do zdjęcia?
DominikaNM

1. Data: 2003-03-28 21:51:40

Od: "Julita szumska" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja robilam sobie makijaz Diora i wcale nie byl az taki drogi . Kosztowalo
mnie to ok 60 zl .

MEDIALNE KARTKI POCZTOWE
Antigravity
czerwone kropki na twarzy - poradzcie