czerwone kropki na twarzy - poradzcie

1. Data: 2003-03-25 15:20:05

Temat: czerwone kropki na twarzy - poradzcie
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po ciazy na twarzy - glownie na policzkach zostaly mi takie czerwone kropki.
Jest ich tyle ze wygladam jakbym miala sztuczne rumience :( Poza tym mam na
policzkach bardzo sucha skore i musze kilka razy kremowac twarz zanim choc
troche bedzie nawilzona (w tej chwili uzywam kremu poltlustego dla cery z
problemami naczynkowymi, ale to nic nie pomaga).
Moze mialyscie podobny problem i doradzicie mi cos.
Wiem ze powinnam wybrac sie do dermatologa ale wiecie jak to jest przy
dziecku..
Małgorzatka

1. Data: 2003-03-25 19:28:01

Temat: Re: czerwone kropki na twarzy - poradzcie
Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po ciazy na twarzy - glownie na policzkach zostaly mi takie czerwone
kropki.
> Jest ich tyle ze wygladam jakbym miala sztuczne rumience

Najprawdopodobniej są to rozszerzone/popękane naczynka

Ostatnio czytałam entuzjastyczne wręcz opinie o maseczce na naczynka
Flos-Lek. Jednakże kosmetyki jedynie zmniejszają objawy i działają
profilaktyczni- nie da rady przy ich pomocy zamknąć naczynek.
Unikaj słońca i wysokich temperatur, stosuj filtry i kremy półtłuste.
Polecam mównież lekturę artykułu o pielęgnacji cery naczynkowej na wizaż.pl.
Dodatkowo możesz łykać Rutinoscorbin- troszkę wzmacnia naczynka.

1. Data: 2003-03-26 09:09:32

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justyp" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Najprawdopodobniej są to rozszerzone/popękane naczynka

Tez tak mysle, ze to naczynka. Dlatego kupuje kosmetyki dla cery z
problemami naczynkowymi. Ta maseczke chetnie wybrobuje tylko gdzie ja kupie?
W aptece czy raczej w zwyklym sklepie?
Cholerka. Chcialabym pojsc przed latem na solarium ale boje sie ze to moze
jeszcze pogorszyc sprawe :(((
Dzieki za rady.
Ide poczytac wizaz.pl.
Pozdrawiam,
Malgorzatka

1. Data: 2003-03-27 10:53:15

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzatka+ wrote:
> [...]
> W aptece czy raczej w zwyklym sklepie?
> Cholerka. Chcialabym pojsc przed latem na solarium ale boje sie ze to moze

owszem, naczynka, ale...
to moga tez byc poczatku tradziku różowatego.
nawet jesli to "tylko" naczynka - to idz do lekarza, one same nie zejda.
to juz zadanie dla lekarza lub kosmetyczki, ale najpierw trzeba to
zdiagnozowac.
o solarium zapomnij natychmiast!!!
pamietaj za to o silnych filtrach anty uva/uvb...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

Alergia?