Centralne ogrzewanie - skladniki ?

1. Data: 2005-09-19 15:24:35

Temat: Centralne ogrzewanie - skladniki ?
Od: "Jazz" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Znajomy chce zalozyc centralne ogrzewanie (na gaz), ja w temacie nie jestem
stad pytanie tutaj. Ma doprowadzony gaz, mieszakanie to ok. 65-70 m^2 (3
pokoje, kuchnia, lazienka) i teraz potrzebuje (tak mi sie wydaje):
- piec, rurki, grzejniki i cos do sterowania.
Mozecie podpowiedziec na co zwrocic uwage przy zakupie tego sprzetu, jakie
firmy polecacie, ewentualnie moze ktos przechodzil taki "proces" i podzieli
sie uwagami?
pozdrawiam

J.

2. Data: 2005-09-23 12:21:45

Temat: Re: Centralne ogrzewanie - skladniki ?
Od: "TOM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj,

liderem w temacie piecy jest Vaillant,
rurki powinny być odpowiedniej średnicy, miedziane lub plastikowe
grzejniki to fajna rzecz, ale niech pomysli o ogrzewaniu podłogowym

pozdrawiam

T.

Zrywanie sytarego gumolitu
Zmywarka - zacieki - pomocy!
pralka 40 cm głębok.
automat do bramy uchylnej
Mieszkanie spółdzielczo-własnoś ciowe, jak to jest z dziedziczeniem