Centrum Rehabilitacji "Repty" ?????

1. Data: 2002-09-05 16:09:30

Temat: Centrum Rehabilitacji "Repty" ?????
Od: "Koola" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Swego czasu lekarze postawili u mnie diagnoze "postepujacy zanik miesni"
potem to sie utrzymywalo do czasu badania wycinka miesnia. Po badaniu
wycinka diagnoza zaczela ewoluowac :)))) kazdy wymyslal cos innego. Wkoncu
pani prof. Hausmanowa-Petrusewicz z Wa-wy po badaniach powiedziala
"Emery-Dreifuss" - dobra ale nie o tym mialo byc.

Wlasnie dostalem propozycje wyjazdu na rehabilitacje do Dolnoslaskiego
Centrum Rehabilitacji "Repty" w Tarnowskich Gorach i nauczony moimi
doswiadczeniami z pobytu np. w szpiatlu w Zakopanem mam pytanie. Czy warto
tam jechac? Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia zwiazane z tym
szpitalem?

pozdr.
Koola

2. Data: 2002-09-09 15:16:07

Temat: Re: Centrum Rehabilitacji "Repty" ?????
Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Cześć

Użytkownik "Koola" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> tam jechac? Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia zwiazane z tym

10 lat temu tam byłem. Może coś się tam zmieniło, ale ja mam złe
doświadczenia z tym ośrodkiem. Mówili mi przed wyjazdem, że tam jadąc na
miesiąc na wózku, wychodzi się na nogach. Pojechałem tam i wyszedłem w
gorszym stanie niż z jakim tam przybyłem. Nie oszczędzałem się i tam dużo
ćwiczyłem i sądziłem, że lekarze i rehabilitanci wiedzą do czego dążę i
poprowadzą moja rehabilitacje właśnie w tym kierunku. Ale oni ustalili, że
dojdę do pewnego etapu i nic więcej! Jak wróciłem i zobaczył mnie mój
prywatny rehabilitant, to złapał się głowę...
Już nie raz dostawałem zaproszenie do Rept, ale to jest dla mnie strata
czasu... Nie opieraj się tylko na mojej opini, bo mogło się tam sporo
zmienić, ale ja i tak tam nie wrócę.

> pozdr.
> Koola

Pozdrawiam
- Frank

3. Data: 2002-09-09 16:54:23

Od: "Slonex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam jechac? Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia zwiazane z tym

raczej gornoslaskiego :))) z tego co wiem to Tarnowskie gory sie jeszcze nie
przeniosly:P
ale to szczegol.
jesli chodzi o rehabilitacje to masz szczesci bo mnie wogole na turnus nie
zawalifikowali a tez jestem miesniak:P
ja na Twoim miejscu bym pojechal, napisz kiedy bedziesz to wstapie do Ciebie
jesli czas pozwoli.
pozdro Slonex

4. Data: 2002-09-10 08:33:07

Od: "Koola" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> raczej gornoslaskiego :))) z tego co wiem to Tarnowskie gory sie jeszcze
nie
> przeniosly:P

Tyz prowda - ale ze mnie osiol

> [...]
> zawalifikowali a tez jestem miesniak:P
> ja na Twoim miejscu bym pojechal, napisz kiedy bedziesz to wstapie do

Nie napisalem ze mnie zakwalifikowali na turnus :)) narazie mam wyslac
skierowanie od lekarza i czekac...

pozdr.
Koola

5. Data: 2002-09-10 10:33:11

Od: Slonex <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koola wrote:

> Tyz prowda - ale ze mnie osiol

ee tam zaraz osiol:P

> Nie napisalem ze mnie zakwalifikowali na turnus :)) narazie mam wyslac
> skierowanie od lekarza i czekac...

heh to ci odpisza tak jak mnie czyli: w/w choroba nie nadaje sie do
leczenia sanatoryjnego:P i kredki :P

> pozdr.
> Koola

pozdro Slonex

6. Data: 2002-09-10 18:31:58

Od: robercikus <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Koola napisał:
> Witam
>
> Swego czasu (..)
Miałem napisać trochę wcześniej, ale nie mogłem sobie poradzić z
serwerem grup dyskusyjnych... Otóż pracuję w Tarnowskich Górach,
wprawdzie nie w GCR-ze, ale nie o to chodzi. Nie leczyłem się nigdy w
Reptach, mam natomiast rozeznanie jeżeli chodzi o profesjonalizm i
podejście do pacjenta, bo na codzień spotykam się z całą masą ludzi
korzystających z tego ośrodka i... nie są one zbyt pochlebne. Z racji
wykonywanej pracy znam też trochę układy na linii kasa chora - służba
zdrowia i stwierdzam, że i to poniekąd jest przyczyną takiej sytuacji.
Wiadomo, żę dziś każdy orze jak może, a co za tym idzie ucieka się do
niezbyt humanitarnych metod, jak np. zapisywanie pacjentm tylko połowy
serii zabiegów po to, by zaksięgować więcej wizyt lekarskich... z tego
jest kasa ;-) ale pacjenci muszą wystawać często w długich kolejkach...
To w przychodni, bo takowa tam istnieje, jeżeli chodzi natomiast o
leczenie sanatoryjne, to wspomnę tylko, że mój kolega - rehabilitant, z
którym pracuję - trafił tam kiedyś [nie tak dawno] po wypadku na
leczenie i... się na własne żądanie wypisał. Nie twierdzę, że tam nie ma
fachowców, bo napewno są, ale niejedna opinia świadczy o tym że pewnie
nie dają z siebie wszystkiego :-(
Nie sugeruj się jednak tym co napisałem, ja w końcu pracuję dla
konkurencji ;-P
pozdrawiam
robercikus

7. Data: 2002-09-19 17:26:21

Od: Kacper <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slonex wrote:

> [...]
>zawalifikowali a tez jestem miesniak:P
>ja na Twoim miejscu bym pojechal, napisz kiedy bedziesz to wstapie do Ciebie

Jedz stary jak masz okazje tam jest spoko naprawde lux bardzo dobra
rehabilitacja , personel , kino kawiarnia , biblioteka , i masa spoko
ludzi bylem tam i zamierzam tam jesze jechac.
Niezastanawiaj sie tylko jedz naprawde warto

szukam programu
automatyczne sprzeglo
SamiSobie-prawo-mam pytanie
AR - empresa de crimes 4133
rehabilitacja neurologiczno-ortopedycz na - prośba o namiary