Re:Centrum-efekty uboczne

1. Data: 2001-02-18 15:50:03

Temat: Re:Centrum-efekty uboczne
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Człowiek do życia potrzebuje m.in.około 60 minerałów,dwadzieścia kilka aminokwasów i
kilkanaście witamin,z tego jego organizm wytwarza tylko część aminokwasów i
witamin,resztę trzeba dostarczyć z zewnątrz.

W pożywieniu znajduje się tylko część tego,co nam jest
niezbędnie potrzebne,całą resztę trzeba uzupełnić,moża to
robić różnie.

Duża część ludzi na żachodzie codziennie w postaci pastylek
wprowadza do organizmu zestaw minerałów,witamin,również
brakujących aminokwasów.Polacy powoli również się do tego
przekonują.Przedłużenie naszego życia średnio o kilka lat
w ostatnim czasie oprócz bardziej racjonalnego odżywiania
ma również przyczynę w tej tzw.suplementacji dietetyczej.

Dlaczego np.minerały i witaminy powinny być dobrej klasy
a nie takie,które powodują skutki uboczne?

Dlaczego np.witaminę C zamiast cytryny lepiej jeść w postaci
pastylek, wyprodukowanych również z owoców cytrusowych?

Ja osobiście zjadam minerały w najbardziej przyswajalnej
dla organizmu postaci helatowej i to jeszcze wyprodukowane
w takiej proporcji,np.wapnia i magnezu jaka znajduje się
w naszych kościach.Wtedy najlepiej się wbudowują.

A odnośnie np.witaminy C to co zjadam pochodzi ze specjalnych plantacji ekologicznych
i to takich,gdzie
cytrusy dojrzewają na krzaku w południowym słońcu.Wtedy
mogę uwierzyć,że to,co jest napisane na opakowaniu,to jest
prawda odnośnnie ilości witaminy C. W aszych dojrzewalniach
nigdy się tego nie osiągnie.Również syntetyczny kwas askorbinowy ,który zawierają
nasze witaminy C nie jest tak łatwo przyswajalny dla organizmu.Poza tym czas
przebywania
jego w organiźmie jest około godziny,a tego,co ja jem
minimum 6 godzin.Ponnieważ człowiek nie produkuje w swoim
organiźmie witaminny C przydałby mu się kranik,żeby organnizm mógł sobie wziąć kiedy
chce i ile mu potrzeba.
Witamina,którą ja jem właśnie mi to zapewnia.
Uważam,że warto wydać trochę więcej pieniędzy na produkty
wysokiej jakości.
Na razie tyle,oczekuję głosów w dyskusji na te tematy.m.
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

2. Data: 2001-02-19 09:36:56

Temat: Re: Re:Centrum-efekty uboczne
Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A odnośnie np.witaminy C to co zjadam pochodzi ze specjalnych plantacji
ekologicznych i to takich,gdzie
> cytrusy dojrzewają na krzaku w południowym słońcu.

Wierzysz w takie bajeczki?

> Witamina,którą ja jem właśnie mi to zapewnia.

Najlepsza witamina C, to witamina C zawarta w pifku. Wzmacnia organizm,
oczyszcza nery, odświeża umysł, pobudza do życia.

Inż.nauk medycznych
* piotr'ek *

3. Data: 2001-02-19 16:53:46

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...fm napisał(a):

> Najlepsza witamina C, to witamina C zawarta w pifku. Wzmacnia organizm,
> oczyszcza nery, odświeża umysł, pobudza do życia.

Cooooo?...Od piwa głowa się kiwa...i boli.

Kaja

4. Data: 2001-02-19 21:01:56

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał :

> [...]
>nie jest tak łatwo przyswajalny dla organizmu.Poza tym czas przebywania
> jego w organiźmie jest około godziny,a tego,co ja jem

A tego z Cetebe 12 godzin :-)

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

5. Data: 2001-02-20 07:12:03

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Cooooo?...Od piwa głowa się kiwa...i boli.

Od którego? Od 4, 5, 6? To 6 butelka zdrowej wody mineralnej też Ci zaszkodzi.

PS Zapomniałem dodać, że pifko wyśmienicie odświeża oddech.

Inż.nauk medycznych
* piotr'ek *

6. Data: 2001-02-20 07:18:32

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> A tego z Cetebe 12 godzin :-)

A pasta colgate też odświeża oddech na 12 godzin, a gwarancja na perforację
nadwozia wynosi 5 lat... ale wy pierdół słuchacie w tej tivi!!!

* piotr'ek *

7. Data: 2001-02-20 12:12:56

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...fm napisał(a):

> Od którego? Od 4, 5, 6? To 6 butelka zdrowej wody mineralnej też Ci zaszkodzi.

Mnie po pół szklanki boli głowa i chce mi się spać...Dlatego nie lubię piwa...W
lecie zaserwowałam sobie 3x po 1/2 szklanki , bo mi się przypomniało, że pomaga na
apetyt a nic mi na przywrócenie apetytu nie pomagało...Piwo pomogło...apetyt
powrócił, nawet nadmierny... ufff! na szczęście jestem szczupła. :-)

> PS Zapomniałem dodać, że pifko wyśmienicie odświeża oddech.

Ha,ha,ha,ha,ha,ha!...To zębów myć już nie musisz ;-)

Pozdrawiam

Kaja

8. Data: 2001-02-20 16:15:16

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@p...fm> napisał:

> A pasta colgate też odświeża oddech na 12 godzin, a gwarancja na
>perforację
> nadwozia wynosi 5 lat... ale wy pierdół słuchacie w tej tivi!!!

Stary - ja poza Britney Spears prawie tv nie oglądam :-)
A co do Pifka - to rzeczywiście najlepsza droga suplementacji wit. C ( i
WSZYSTKICH składników koniecznych do prawidłowego funkcjonowania
organizmu), ale ma jedną wadę - jego okres półtrwania jest bardzo krótki
:-( Trzeba non-stop powtarzać suplementację kolejnymi butelkami, aby
osiągnąć oczekiwany efekt... Niestety jest to niejednokrotnie niemożliwe ze
względów obiektywnych (praca, uczelnia...).

Dlatego należy zostawić sobie tą drogę podawania witamin na okres
weekendu -można wtedy bez przeszkód utrzymywać stałe stężenie metabolitów
Pifka w
organiźmie - sięgając po kolejne dawki już od godzin porannych (formy
recepturowe - butelki i puszki po 330, 500 i 1000 ml. Wyjątkowej jakości
Pifko Heineken występuje w butelkach po 600ml).
Dzięki temu wieczorem mamy wszystko, co naszemu organizmowi do życia i
prawidłowego, nacechowanego optymizmem funkcjonowania potrzeba...

A na pozastałe - jakże mroczne i tragiczne dni tygodnia zostawmy sobie
preparaty w formie tabletek (tfu!) - np. Cetebe, która połknięta rano
utrzymuje stałe stężenie wit. C w krwioobiegu dzięki swej formie
recepturowej (mikropeletki w kapsułce trawione są stopniowo i stopniowo
uwalniana z nich jest wit. C - proces strawienia całej kapsułki zawierającej
500mg kw. askorbinowego trwa 8-12 godz).
No - ale to tylko od poniedziałku do piątku :-))

pozdr.

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

Ps - Zwykle 13-stą weekendową suplementację jeszcze pamiętam :-)

9. Data: 2001-02-21 08:15:24

Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie po pół szklanki boli głowa i chce mi się spać...Dlatego nie lubię piwa...

Za mało. PODSTAWA - Piwo sprzedają (podają) standardowo w butelkach albo
kuflach, a nie w półszklankach.

Inż.nauk medycznych
* piotr'ek *

10. Data: 2001-02-22 21:46:06

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@p...fm napisał(a):

> Za mało. PODSTAWA - Piwo sprzedają (podają) standardowo w butelkach albo
> kuflach, a nie w półszklankach.

Z takiej 1 puszki to i 2 szkalnki się napełnią :-P

Kaja

Zakwasy ????
Re:Tycie
Problemy z motywacją