Re: Cenzura w opty.internecie

From: " are" <a...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Cenzura w opty.internecie
Date: Fri, 17 Sep 2004 01:06:05 +0000 (UTC)

Wielka KrysiaOpty znowu klamie. Jak cos o mnie piszesz to nie Kryskuj.

Kolejny dowod inteligencji Wielkiej Krysi:

01&a=15851999

"W książce "Dieta optymalna" J.Kwaśniewski , M.Chyliński , ISBN 83-87534-15-3
zamieszczono na stronie 336 list od Krystyny Tomczak z Białegostoku ,
z datą 30.06.1998 , a więc przed przejściem Pani Krystyny
na tłustą dietę . Pani Krystyna Tomczak pada na kolana przed
geniuszem Kwaśniewskim.

Mamy tu cudowne uleczenie przed przejściem na DO ,
może sama psychika i radość z obcowania z dietą salcesonową
odpędziły od naszej Pani Krystyny wszystkie choroby ?

Oto ten list w całości :

" Chciałabym gorąco Pana przeprosić za tych
wszystkich tępych i egoistycznych ludzi, jakich Pan w
swoim życiu spotkał i pewnie jeszcze wielu spotka.
Jakie to szczęście dla ludzi ,że nie dał Pan za wygraną
i juz tyle lat walczy z wszechobecna głupotą.
Dziękuję za to Panu z całego serca.
Z zawodu jestem pielęgniarką ,mam 47 lat i juz jestem na
rencie inwalidzkiej. Nie widziałam logiki w tym wszystkim , co
mnie otaczało , co budziło frustracje. I nagle Pan te "puzzle"
układa w jeden piękny i logiczny obraz świata w czasie
i przestrzeni.
Czuję sie jakbym z polnej drogi , z drabiniastego wozu ,
przesiadła się do mercedesa i wjechała nagle na autostradę.
Odzyskałam spokój wewnętrzny.

[!!!!!]
Teraz wiem , że naszym ludzkim celem jest rozwój inteligencji,
mądrości , bo tylko człowiek rozumny potrafi naprawde kochać
i stworzyć Biblijny Raj na Ziemi. [!!!!!!!]"

PS. Jeszcze nie jest za pozno dla Ciebie na rekrutacje wrzesniowa! Zeby
taka Kryska bluzgala na Artura... Jakby poszla wreszcie do szkoly to by
sie przekonala ze "une uczone profesory" sa jednak troche madrzejsze od
niej...