Cenzura w opty.internecie

1. Data: 2004-09-16 13:33:11

Temat: Cenzura w opty.internecie
Od: " are" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego kiedy wysylam do optyinternetu ponizszy tekst - tekst ow znika?

Czy Mózgojady maja cos do ukrycia?

"Wiele z metod dzialania "optymalnych" odzwierciedla zjawisko kultowe.
Niestety Forum jest polem dzialania wielu ich dzialaczy, ktorzy tu rekrutuja
nowych czlonkow.
"Optymalnosc" te nie tylko jakas tam nowa zdrowa dietka. To caly manipulacyjny
system prania mozgu prowadzacy do ubezwlasnowolnienia i bezkrytyzyzmu.
Potencjalnych czlonkow zwabia sie obiecujac im zdrowie i dobre samopoczucie.
Jezeli rybka zlapie haczyk to zainteresowany wedruje do innych miejsc
internetowych, ktorych adresy sa skwapliwie podawane bez przerwy przy roznych
okazjach przez Krystyne, LeszkaS i innych optymalnych.
Te miejsca sa juz w calosci kontrolowane przez nich. Zbyt krytyczne uwagi sa z
miejsca usuwane przez "optymalnego" moderatora". Wizytujacy, widzac tak wiele
zachwytow, przy braku krytycyzmu, maja wiec wrazenie, ze trafili na cos
naprawde dobrego i staja sie bardziej zainteresowani. Stopniowo kontakty sie
poglebiaja, dochodzi do twarza w twarz spotkania z optymalnymi, gdzie pranie
mozgu zaczyna sie na calego. "Optymalni" uzywaja starannie dobranych prac
naukowych by zdobyc zaufanie swoich ofiar. Sa to prawdziwe prace naukowe wiec
trudno podwazych ich jakosc. Ofiary nie zdaja sobie sprawy z tego, ze
caloksztalt badan naukowych jest inny, a niektore prace naukowe wychodza tak a
nie inaczej na zasadzie aberacji: uzywane obecnie statystyczne kryteria
naukowe
wrecz zakladaja, ze conajmniej co 20 publikowana praca naukowa jest bledna w
swoich wnioskach. Nic wiec trudnego by wyszukac takie bledne prace i zbudowac
nich nowa "teorie zdrowia". Uzywane tez sa popularno-naukowe publikacje (np z
miesiecznika Problemy), napisane przez "optymalnych" z tutulami naukowymi a
manipulujace obecna wiedza biologiczna i medyczna.
Z czasem "frajerzy" wkraczajacy w szeregi "optymalnych" dowiaduja sie, ze Dr.
Kwasniewski nie tylko ulepszyl diete ale posiada takze inne cudowne wlasnosci
miedzy innymi moze leczyc pradami. Naukowo to juz nawet "optymalnym" byloby to
trudno udowodnic, dlatego prady ida w drugim rzucie, kiedy to nowi czlonkowie
sa juz po praniu mozgu i zaczynaja przyjmowac rzeczy bezkrytycznie.

Za "optymalnymi" stoi caly sztab marketingowy i psychologiczny,a Dr.
Kwasniewski to figurant, ktory tylko zostal przeszkolony do grania opowiedniej
roli.
O co w tym chodzi?
Oczywiscie o pieniadze, i w dodatku o duze pieniadze. Nie mozna zostac
optymalnym bez inwestycji: kupna ksiazek, przepisow kulinarnych, sesji
treningowych (=pranie mozgu)i brania odplatnie roznych tajemniczych zabiegow.
"Optymalni" odnosza wyrazny sukces w produkcji konsumentow ktorzy
bezkrytycznie
kupia cokolwiek co wynika logicznie z nowego systemu wartosci ktory uznali za
swoj.

Co budzi moje obrzydzenie i przerazenie to fakt, ze optymalni bez skrupulow
stwarzaja falszywa nadzieje i namawiaja ludzi chorych do zaniechania leczenia
lub do podjecia takich zmian stylu zycia, ktory pogorsza ich rokowanie.
Na przyklad chorzy po zawale serca so manipulowani do przyjecia diety
podwyzszajacej cholesterol i zwiekszajacej ryzyko przedwczesnej smierci."

2. Data: 2004-09-16 14:40:36

Temat: Re: Cenzura w opty.internecie
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de ...
> Dlaczego kiedy wysylam do optyinternetu ponizszy tekst - tekst ow znika?
(.....)
> Na przyklad chorzy po zawale serca so manipulowani do przyjecia diety
> podwyzszajacej cholesterol i zwiekszajacej ryzyko przedwczesnej smierci."

zapomniales o jednym biedaku :(((

spuscic wode, bo inaczej szybko twoja "produkcja" zasmrodzi okolice :/

Jurek

ps- i koniecznie zamow sobie wizyte u specjalisty ktore specjalnosc zaczyna
sie od literek psy...

3. Data: 2004-09-16 22:59:19

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> (.....)
smierci."

> zapomniales o jednym biedaku :(((
> spuscic wode, bo inaczej szybko twoja "produkcja" zasmrodzi okolice
:/

Żeby chociaż była to jego "produkcja", ale jest to produkt umysłu
niejakiego Artura z forum gazety.pl - lekarza z Kanady (nomen-omen)...
;]
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=1636&v
=2&s=0
(a swoją drogą aż dziw bierze, skąd w Kanadzie lekarz ma tyle czasu,
żeby napisać na forum w ciągu niespełna 9 miesięcy aż 1759 postów! 8)
http://szukaj.gazeta.pl/szukaj/0,52001.html?slowo=Ar
tur
Jakiś bezrobotny, czy co? No i to jego zaangażowanie godne podziwu...
które rzekomo jest cechą sekciarzy, czyli optymalnych...

Faktem jest, że nasz aruś sam jeszcze tak skomplikowanych teksów nie
umie napisać. Dlatego tak kurczowo trzyma się operacji "kopiuj-wklej".
Znalazł chłopak dla siebie zajęcie: tępić DO w Internecie :)))))

Mnie by się nie chciało go tępić za jego zamiłowanie do głodówek,
lewatyw
i "szorowania wątroby", nie wspomnę o jego diecie
głodówkowo-owocowo-warzywnej.

Krystyna

4. Data: 2004-09-17 01:06:05

Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielka KrysiaOpty znowu klamie. Jak cos o mnie piszesz to nie Kryskuj.

Kolejny dowod inteligencji Wielkiej Krysi:

01&a=15851999

"W książce "Dieta optymalna" J.Kwaśniewski , M.Chyliński , ISBN 83-87534-15-3
zamieszczono na stronie 336 list od Krystyny Tomczak z Białegostoku ,
z datą 30.06.1998 , a więc przed przejściem Pani Krystyny
na tłustą dietę . Pani Krystyna Tomczak pada na kolana przed
geniuszem Kwaśniewskim.

Mamy tu cudowne uleczenie przed przejściem na DO ,
może sama psychika i radość z obcowania z dietą salcesonową
odpędziły od naszej Pani Krystyny wszystkie choroby ?

Oto ten list w całości :

" Chciałabym gorąco Pana przeprosić za tych
wszystkich tępych i egoistycznych ludzi, jakich Pan w
swoim życiu spotkał i pewnie jeszcze wielu spotka.
Jakie to szczęście dla ludzi ,że nie dał Pan za wygraną
i juz tyle lat walczy z wszechobecna głupotą.
Dziękuję za to Panu z całego serca.
Z zawodu jestem pielęgniarką ,mam 47 lat i juz jestem na
rencie inwalidzkiej. Nie widziałam logiki w tym wszystkim , co
mnie otaczało , co budziło frustracje. I nagle Pan te "puzzle"
układa w jeden piękny i logiczny obraz świata w czasie
i przestrzeni.
Czuję sie jakbym z polnej drogi , z drabiniastego wozu ,
przesiadła się do mercedesa i wjechała nagle na autostradę.
Odzyskałam spokój wewnętrzny.

[!!!!!]
Teraz wiem , że naszym ludzkim celem jest rozwój inteligencji,
mądrości , bo tylko człowiek rozumny potrafi naprawde kochać
i stworzyć Biblijny Raj na Ziemi. [!!!!!!!]"

PS. Jeszcze nie jest za pozno dla Ciebie na rekrutacje wrzesniowa! Zeby
taka Kryska bluzgala na Artura... Jakby poszla wreszcie do szkoly to by
sie przekonala ze "une uczone profesory" sa jednak troche madrzejsze od
niej...

5. Data: 2004-09-17 05:35:42

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@N...gazeta.pl
> [...]
> taka Kryska bluzgala na Artura... Jakby poszla wreszcie do szkoly to by
> sie przekonala ze "une uczone profesory" sa jednak troche madrzejsze od

smrod twojej(reprodukowanej raczej) tworczosci az tak Ci zaszkodzil?

Jurek

6. Data: 2004-09-17 05:43:17

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

are w wiadomości news:cidd9s$3vq$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> Białegostoku , z datą 30.06.1998 , a więc przed przejściem Pani Krystyny
> na tłustą dietę . Pani Krystyna Tomczak pada na kolana przed

[ciach]

Niezly list, trzeba przyznac, ale i tak dostajesz plonka. Drugiego. Dluzsze
przebywanie na forach Gazety, szczegolnie tam, gdzie razem "rozmawiaja"
wegetarianie i optymalni, powoduje chyba nieodwracalne szkody w mozgu, i to
po obu stronach barykady.

--
Niejedzenie mięsa powoduje uwstecznienie - Sławek Matecki

7. Data: 2004-09-17 07:41:34

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Jurek
>
> ps- i koniecznie zamow sobie wizyte u specjalisty ktore specjalnosc

bardzo mi sie podobaja twoje cięte ,merytoryczne komentarze którymi nas
tutaj raczysz .jednak musisz lepiej ciąc cytaty gdyż ktos złosliwy moze
podczepić pod twój komentarz taki link

http://glinki.com/?l=5xh6p8

ps jak sie robi kilka dodatkowych zwojów na mózgu???

mam nadzieje ,że ten cytat znajdzie sie w stopce u Coolera.cały wątek z
linku moze byc "kopalnią stopek"

8. Data: 2004-09-17 10:57:39

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de

> bardzo mi sie podobaja twoje cięte ,merytoryczne komentarze którymi nas
> tutaj raczysz .jednak musisz lepiej ciąc cytaty gdyż ktos złosliwy moze
> podczepić pod twój komentarz taki link

napewno szybko chciales mi "przylozyc" wiec nie zauwazyles ze nie byl to
cytat, pozostawilem poczatek (kilkanascie) slow smierdziela, i kilkanascie
slow z konca tego "poematu". Wycialem (Cooler pozyczyl nozyce ;) caly
srodek "z kawalkiem"

> http://glinki.com/?l=5xh6p8

niestety nie chce sie otworzyc (uzywam Mozzili), a wiec "nc"

> ps jak sie robi kilka dodatkowych zwojów na mózgu???

od tworzenia takich "dziel" ;)

Jurek

9. Data: 2004-09-17 10:59:19

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:cidthk$onm$1@inews.gazeta.pl...
Dluzsze
> przebywanie na forach Gazety, szczegolnie tam, gdzie razem "rozmawiaja"
> wegetarianie i optymalni, powoduje chyba nieodwracalne szkody w mozgu, i
> po obu stronach barykady.

no chyba ;)

Slawek

10. Data: 2004-09-17 11:42:44

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cytat, pozostawilem poczatek (kilkanascie) slow smierdziela, i kilkanascie
> slow z konca tego "poematu". Wycialem (Cooler pozyczyl nozyce ;) caly

jakby nie patrzyć to był cytat zawierający początek i koniec wypowiedzi

> niestety nie chce sie otworzyc (uzywam Mozzili), a wiec "nc"

moze teraz

http://forum.dieta-optymalna.info/index.php?cmd=show
_allmsg&group=dieta.optymalna&post_nr=23529

> od tworzenia takich "dziel" ;)

tzn. ty sobie te kilka dodatkowych zwojów stworzyłeś??

Co jesc?? prosba o rade
Kwas linolenowy
Jest ktoś Opty z Mokotowa?
ratujcie sierote :)
Sprzedam Enoant - wyciąg z winogron w płynie. Antyoksydant, odtruwacz - także chroni przed kacem!