Dieta oczyszczająca wątrobę

1. Data: 2004-09-16 20:41:34

Temat: Dieta oczyszczająca wątrobę
Od: "marynia" <m...@m...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

HEj,
Powiedzcie co sądzicie o tej 8-tygodniowej diecie? Zastanawiam się czy jest
skuteczna i czy w Polsce można zdobyc wszystkie te produkty, które sie
dodaje do potraw, a o których ja w połowie nie słyszałam. Poza tym jak to
się ma do matek karmiących piersią
z góry dzięki za wszelkie informacje
i witam wszystkich grupowiczów, bo to mój pierwszy post....:)

--
Marynia Łuszczyńska
http://www.mej.edu.pl/

2. Data: 2004-09-16 21:01:40

Temat: Re: Dieta oczyszczająca wątrob
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marynia" napisała:
> Poza tym jak to
> się ma do matek karmiących piersią
> z góry dzięki za wszelkie informacje

Witaj !
Nie znam tej diety, ale IMO jeśli karmisz nie powinnaś stosować żadnych diet
"oczyszczających", bo o ile dobrze rozumiem taka dieta ma spowodować
"wyrzucenie śmieci" z organiazmu, a skoro tak, to prawdopodobnie część z
nich trafi właśnie do mleka.
Dla karmiących odpowiednie jest MM i to raczej II faza, ale nie wiem czy Ty
chcesz schudnąć, czy masz jakieś inne problemy.

Pozdrawiam,
Małgorzatka

3. Data: 2004-09-17 04:55:32

Temat: Re: Dieta oczyszczającawątrobę
Od: v...@w...pl (JK) szukaj wiadomości tego autora

Polecam Kurację życia pani Huldy Clark, odnosniki w googlach, np.
http://wysylkowa.com/ks450724.html .

Zbyszek

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

4. Data: 2004-09-17 08:40:46

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JK" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
> Polecam Kurację życia pani Huldy Clark, odnosniki w googlach, np.
> http://wysylkowa.com/ks450724.html .

hehe, tylko uprzedzam - horror jakich mało ;)
Do kuracji wątrobowej jeszcze nie doszłam.

Robiłeś ją?

Sandra

5. Data: 2004-09-17 10:49:59

Od: "Janali" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marynia" <m...@m...edu.pl> napisał w wiadomości
> HEj,
> Powiedzcie co sądzicie o tej 8-tygodniowej diecie?

Zawsze mnie fascynowało to "oczyszczanie" wątroby :-) ale żaden z autorów
jakoś nie podaje przekonujących
argumentów mechanizmów biochemicznych. JAK to "oczyszczanie" przebiega.
Łatwo jest napisać książkę i wymyslać w niej różne
egzotyczne mieszanki "czyszczące", bo przeciętny czytelnik tego nie
sprawdzi.

Jeśli komuś są znane informacje opisujące te mechanizmy "oczyszczające" to
wdzięczny bym był za podzielenie się nimi.

Janali

6. Data: 2004-09-17 13:57:01

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janali" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Jeśli komuś są znane informacje opisujące te mechanizmy
"oczyszczające" to wdzięczny bym był za podzielenie się nimi.

Are zaraz wam to wszystko wyjaśni (mam nadzieję), zna temat dość
dobrze i z teorii i z praktyki. Are, czekamy...

--
Krystyna [na DO od 06.98 r.]

Wszelka nagonka na inaczej-myślących jest grzechem przeciw prawdzie
i dobrym manierom, a bez obu tych ostatnich nie ma ani prawdziwej
wolności ani postepu. Aleksander Matejko

7. Data: 2004-09-20 09:07:27

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janali" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli komuś są znane informacje opisujące te mechanizmy "oczyszczające" to
> wdzięczny bym był za podzielenie się nimi.

W książce G.P.Małachowa "Oczyszczanie organizmu" jest to dosyć dobrze
opisane.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

8. Data: 2004-09-20 13:02:34

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> W książce G.P.Małachowa "Oczyszczanie organizmu" jest to dosyć dobrze
> opisane.

A sam nie potrafisz?

Pozdrawiam
Leszek

9. Data: 2004-09-20 17:47:57

Od: "Janali" <J...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> W książce G.P.Małachowa "Oczyszczanie organizmu" jest to dosyć dobrze
> opisane.

Nie mam tej książki ;-( a może mógłbyś zapodać jakiś skrót tego co
najważniejsze ?

Janali

10. Data: 2004-09-21 08:34:18

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A sam nie potrafisz?

Opis jest dosyć obszerny, ale postaram się wkrótce zrobić jakieś
streszczenie.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Cenzura w opty.internecie