Jest ktoś Opty z Mokotowa?

1. Data: 2004-09-14 15:08:16

Temat: Jest ktoś Opty z Mokotowa?
Od: "Adrian" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W najbliższym mięsnym (Madalińskiego/Pułaska) ceny drastyczne a wybór
Opty-żarcia mizerny (dzisiaj był boczek surowy, wczoraj wcale, pasztetowa
2razy droższa niż w moim mieście, z mięsa surowego to prawie sama chudzizna,
z drobiu tylko indyk i kura itd...)
Może ktoś polecić coś tańszego i lepiej zaopatrzonego?

2. Data: 2004-09-14 17:25:53

Temat: Re: Jest ktoś Opty z Mokotowa?
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Adrian" <a...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> [...]
chudzizna,
> z drobiu tylko indyk i kura itd...)
> Może ktoś polecić coś tańszego i lepiej zaopatrzonego?

polecam zaklady miesne z Kozminka, od Warszawy to dosc daleko +-150km(?) ale
warto zrobic wyprawe dla kilku osob. Zarelko pyszne, ludzie sympatyczni,
ceny rozsadne. Oczywsicie sa to wyroby gotowe.

Jurek

3. Data: 2004-09-15 06:28:17

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
chudzizna,
> z drobiu tylko indyk i kura itd...)
> Może ktoś polecić coś tańszego i lepiej zaopatrzonego?

a u nas w legnicy pomidor malinówka kujawska po 2,5 pln za kg
sałata zielona 1,2zł
brzoskwinie 3 zł,jabłka od 1złdo 2,30,seler po 0,80 cukinie po
złotemu,fasolka szparagowa po 2,5ozł pory po 0,70 szt a cebula po złotówce
czy wiecie gdzie jest taniej ???

4. Data: 2004-09-15 07:37:07

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czy wiecie gdzie jest taniej ???

wiemy ,w Kauflandzie ;) maja za pół ceny

Slawek

5. Data: 2004-09-15 07:42:36

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> wiemy ,w Kauflandzie ;) maja za pół ceny

kaufland,biedronka,plus i kilka podobnych marketów to dla mnie nie ta pólka
jakosciowa.chociaz jeśli chodzi o kaufland to zimą mają niezły wybór warzyw
bo przystępnej cenie.ale zeby zagladnąć tam w sezonie? o nieeee

6. Data: 2004-09-15 18:41:45

Od: "Anuk" <a...@l...CIACHTO.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chudzizna,
> z drobiu tylko indyk i kura itd...)
> Może ktoś polecić coś tańszego i lepiej zaopatrzonego?

Co do Opty-żarcia to się nie znam, ale jeśli chodzi o lepiej zaopatrzony
mięsny i tańszy, to w tej okolicy znam jeden sklep. Jest na ul Madalińskiego
(bliżej Niepodległosci) idąc od Puławskiej po prawej stronie (kawałek za
pocztą). Nazywa się "Wierzejka". Wszystkie okoliczne babcie koczują tam od
rana...
Polecam i pozdrawiam
an

ratujcie sierote :)
Sprzedam Enoant - wyciąg z winogron w płynie. Antyoksydant, odtruwacz - także chroni przed kacem!
co niszczy wątrobę????
Dieta zastępcza
1000 kcal NON STOP??