ratujcie sierote :)

1. Data: 2004-09-14 14:50:44

Temat: ratujcie sierote :)
Od: Goha <r...@c...ungr.fcnz.tnmrgn.cy > szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za taki tytuł ale czuje się jak ostatnia ciamajda
jakiś czas temu uzyskałam tu info o ćwiczeniach na brzuch i bardzo mi
się spodobały, oto link
http://www.puella.pl/artykul/311/311.html
niestety już nie istnieje, nie zapisałam nigdzie bo mam stale łącze a
jeszcze nie pamiętam wszystkich
czy ktoś ma może zapisane u siebie na twardzielu i podesłałby mi :)
będę wdzięczna po grób

--
Goha

2. Data: 2004-09-14 15:20:31

Temat: Re: ratujcie sierote :)
Od: "MarekF" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <r...@c...ungr.fcnz.tnmrgn.cy > napisał w wiadomości
n.cy...

> [...]
> jeszcze nie pamiętam wszystkich
> czy ktoś ma może zapisane u siebie na twardzielu i podesłałby mi :)

Jak nie formatowalas dysku i nie kasowalas z narzedzi np IE tymczasowych
plikow internetowych to masz to na dysku.
Przejrzyj katalog C:\Windows\Temporary Internet Files
i podkatalogi
jest tam pewnie duzo plikow, strony ktore odwiedzalas sa tam zapisane.
Pozdrawiam
maf

Sprzedam Enoant - wyciąg z winogron w płynie. Antyoksydant, odtruwacz - także chroni przed kacem!
co niszczy wątrobę????
Dieta zastępcza
1000 kcal NON STOP??
znalezione w galerii zdjec