Cenzura w opty.internecie

11. Data: 2004-09-17 11:52:50

Temat: Re: Cenzura w opty.internecie
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
news:cieiiu$iq0h6p8

> moze teraz

http://forum.dieta-optymalna.info/index.php?cmd=show
_allmsg&group=dieta.optymalna&post_nr=23529

a wiec chodzi o Zygmunta, co mysle o tym to mozna sobie poczytac na ww
grupie, ale dla czytelnikow tej grupy ktorzy nie "zagladaja" na tamt grupe,
to krotkie streszczenie; ten pan stosowal swoja(!) diete ktora nazwal DO i
ma pretensje do wszystkich ze nie dziala, w tym tylko poscie(jest jeszcze
jeden) opisal kilka bledow ktore sa JEGO bledami i dopuscil do powaznych
problemow zachowujac sie co najmnie dziwnie.

> tzn. ty sobie te kilka dodatkowych zwojów stworzyłeś??

slepota czy brak poczucia humoru?

Jurek

12. Data: 2004-09-17 12:32:28

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " are" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Wielka KrysiaOpty znowu klamie. Jak cos o mnie piszesz to nie
Kryskuj.

> Kolejny dowod inteligencji Wielkiej Krysi:
>
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=22&w=157937
01&a=15851999

> "W książce "Dieta optymalna" J.Kwaśniewski , M.Chyliński , ISBN
83-87534-15-3
> zamieszczono na stronie 336 list od Krystyny Tomczak z Białegostoku,

Jest też i odpowiedź, ale... "zakodowana"... ;>
dla spostrzegawczych... ;)

> z datą 30.06.1998, a więc przed przejściem Pani Krystyny
> na tłustą dietę.

Nieprawda, cały maj kilkakrotnie czytałam i analizowałam treść książki,
i za każdym razem odkrywałam w niej coś nowego, czego wcześniej nie
zauważyłam. A od 06.06.98 r. rozpoczęłam żywienie optymalne.
Pod koniec czerwca byłam zszokowana lawinowym ustępowaniem moich
schorzeń, od dolegliwości przewodu pokarmowego począwszy i pod koniec
czerwca nie byłam w stanie do dr. Kwaśniewskiego nie napisać... :)
Rozumiesz... po prostu musiaaaałam... :)
Byłam (jestem i będę) Mu dłużna, bo ten wyjątkowy lekarz swoją wiedzą
sprawił, że moje pasmo "nieuleczalnych" medycznie cierpień zamienił
w normalne, bezbolesne, przyjemne życie :)
I wiem od siedmiu lat, że tak już będzie do końca życia JEŚLI nie będę
rezygnować z zasad, jakie On ustalił. Może ktoś inny musi coś w nich
zmieniać, ja nie, u mnie świetnie się sprawdzają :)

> był Pani Krystyna Tomczak pada na kolana przed
> geniuszem Kwaśniewskim.

Nie przesadzaj z tym padaniem na kolana. Kwaśniewski uważa,
że człowiek nigdy nie powinien padać przed drugim człowiekiem
na kolana, (noo chyba, że w jakichś specyficznych, intymnych
sytuacjach, ale to zupełnie inna sprawa ;P ).
I ma rację, w ludzkiej godności jesteśmy (powinniśmy być) sobie równi.

> Mamy tu cudowne uleczenie przed przejściem na DO ,
> może sama psychika i radość z obcowania z dietą salcesonową
> odpędziły od naszej Pani Krystyny wszystkie choroby ?
>
> Oto ten list w całości:

Nie, nie jest w całości. List mój do doktora Kwaśniewskiego był
o wiele dłuższy, ale dr Kwaśniewski z uwagi na określoną objętość
strony w "Dzienniku Zachodnim" oraz treść, przedstawił tylko jego
część. I wyjaśnił mi to w niemniej ciekawej odpowiedzi na łamach D.Z.

> [!!!!!]
> Teraz wiem , że naszym ludzkim celem jest rozwój inteligencji,
> mądrości , bo tylko człowiek rozumny potrafi naprawde kochać
> i stworzyć Biblijny Raj na Ziemi. [!!!!!!!]"

Nie manipuluj, nie było tam tak napisane. Jest istotna różnica
w tym, co ja napisałam w tym liście. Oryginalna wersja brzmi tak:
"Teraz wiem, że naszym ludzkim celem jest rozwój inteligncji,
mądrości, bo tylko człowiek rozumny potrafi naprawdę kochać
i stworzyć "biblijny raj na Ziemi". Widzisz różnicę? :)
http://glinki.com/?l=zcmiie (tam jest kilka drobnych literówek).

> PS. Jeszcze nie jest za pozno dla Ciebie na rekrutacje wrzesniowa!
Zeby taka Kryska bluzgala na Artura... Jakby poszla wreszcie do szkoly
to by
> sie przekonala ze "une uczone profesory" sa jednak troche madrzejsze
od niej...

Hmm... Ten Twój autorytet Artur ma negatywne zdanie na temat
ziołolecznictwa, "oczyszczania" organizmu głodówkami itp.
Więc skoro go tak cenisz, to zrezygnuj z tych kuracji i odżywiaj się
tak jak on, czyli jedz też mięso :)

Krystyna

13. Data: 2004-09-17 13:45:22

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jeden) opisal kilka bledow ktore sa JEGO bledami i dopuscil do
powaznych
> problemow zachowujac sie co najmnie dziwnie.

Byłam pewna Jurku, że Twój żart przez niektórych tak będzie
odebrany :)
I mocno się zdziwię, jeżeli Marcin K. nie zaszczyci Cię swoją
sygnaturką... :)

--
Krystyna [na DO od 06.98 r.]

Choroby psują nam sąd i poczucie. A jeśli ciężkie choroby mącą je
wybitnie, nie wątpię, że i lekkie mają swój wpływ wedle proporcji.
Blaise Pascal

14. Data: 2004-09-17 17:27:08

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłam pewna Jurku, że Twój żart przez niektórych tak będzie
> odebrany :)
> I mocno się zdziwię, jeżeli Marcin K. nie zaszczyci Cię swoją
> sygnaturką... :)

myslisz ze spotka mnie ten zaszczyt?
Powoli zaczynam tracic nadzieje, on mnie chyba nie lubi ;)

> Krystyna [na DO od 06.98 r.]

Jurek

15. Data: 2004-09-17 17:52:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> myslisz ze spotka mnie ten zaszczyt?
> Powoli zaczynam tracic nadzieje, on mnie chyba nie lubi ;)

Niee martw się, w końcu się doczekasz... ;)

Hmm... może tam już taki tłok jak w jego KF-ie i na razie się nie
mieścisz (?) 8)
Musisz chyba schudnąć jeszcze bardziej, a ja troszkę się posunę... ;)

Krystyna

16. Data: 2004-09-17 19:00:40

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niee martw się, w końcu się doczekasz... ;)

"niech zywi nie traca nadziei" ;)

> Hmm... może tam już taki tłok jak w jego KF-ie i na razie się nie
> mieścisz (?) 8)
> Musisz chyba schudnąć jeszcze bardziej, a ja troszkę się posunę... ;)

oj to chyba tylko glodowka lecznicza (o zgrozo!) mi w tym pomoze (schudnac
oczywiscie), ale Kf-owym lokatorem u Coolera to ja juz jestem od dawna, ale
nie dziwota ze mnie nie zauwazylas, tlok tu okropniasty :)))

a moze w ramach zabawy zorganizujemy KF-owe czworeczki do brydza?

> Krystyna

Jurek

17. Data: 2004-09-17 19:27:16

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "niech zywi nie traca nadziei" ;)

:)

;)

> oj to chyba tylko glodowka lecznicza (o zgrozo!) mi w tym pomoze
(schudnac
> oczywiscie),

:)

ale Kf-owym lokatorem u Coolera to ja juz jestem od dawna,

Chwalipięta ;>

> ale nie dziwota ze mnie nie zauwazylas, tlok tu okropniasty :)))

:) ale naszą gapę Cooler dyskryminuje i nie chce wpuścić ;>
Gapa, weź napisz coś szalonego i zawitasz do nas ;)

> a moze w ramach zabawy zorganizujemy KF-owe czworeczki do brydza?

Ałć... nie znam brydża ;[, ale może siem nauczę, jak będzie trza 8]

Krystyna

18. Data: 2004-09-17 19:37:28

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chwalipięta ;>

swoja droga ciekawe czy Cooler jakies stazowe wyplaca ? :)))

> Ałć... nie znam brydża ;[, ale może siem nauczę, jak będzie trza 8]

a moze w mariaszka !? :D

> Krystyna

Jurek

19. Data: 2004-09-17 20:08:42

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze w mariaszka !? :D

A z czym to się je? ;) (coby było w konwencji tematycznej grupy)
Generalnie gry w karty są mi mało znane.
Póki co, musimy jednak poczekać na Wielką Decyzję Jaśnie Coolera ;)

Krystyna

20. Data: 2004-09-18 11:03:27

Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ziołolecznictwa, "oczyszczania" organizmu głodówkami itp.
> Więc skoro go tak cenisz, to zrezygnuj z tych kuracji i odżywiaj się

Znowu klamiesz, Wielka Krysiu. Artur nie neguje glodowek. Jest otwarty na
alternatywne metody leczenia. Wysmiewa natomiast D"O" bo to brednie na
ktore tylko Twojego pokroju Kryski moga sie nabrac.

A co do oczyszczania watroby to przeciez Wybraniec Bogow pisze wyraznie ze
na Jedynej DIecie schodza kamienie z powodu duzego wydzielanai sie zolci
(czy jakos tak). Nawet jestes za glupia zeby zrozumiec tak proste rzeczy...

Kryska, mowie: przekonalem sie do D"O". Przestanm ja osmieszac swoja osoba i
przyslij tu kogos powaznego.

Co jesc?? prosba o rade
Kwas linolenowy
Jest ktoś Opty z Mokotowa?
ratujcie sierote :)
Sprzedam Enoant - wyciąg z winogron w płynie. Antyoksydant, odtruwacz - także chroni przed kacem!