Ceramika Tubadzin, Opoczno

1. Data: 2001-11-05 10:30:26

Temat: Ceramika Tubadzin, Opoczno
Od: "Matias" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos użytkuje płytki tego producenta. Jak się sprawują.
Jak ma się ich jakość w stosunku do płytek z Opoczna, Polkoloritu czy też
płytek włoskich, hiszpańskich w porownywalnych cenach (do 50PLN/m2)
Pozdrawiam
Mateusz
PS
A moze ktos uzyl wymienionych plytek do domu (salon,kuchnia,przedpokuj) i
powie jakiego dokonał wyboru.

1. Data: 2001-11-05 11:19:37

Temat: Re: Ceramika Tubadzin, Opoczno
Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Matias <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9s5po5$i1a$...@n...tpi.pl...
> Czy ktos użytkuje płytki tego producenta. Jak się sprawują.

??

A jak sie moga zle "sprawowac"?

> A moze ktos uzyl wymienionych plytek do domu (salon,kuchnia,przedpokuj) i
> powie jakiego dokonał wyboru.

Podobal nam sie wzor na nich.

Karol

1. Data: 2001-11-05 12:00:21

Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W łazience położyłem płytki z Tubadzina. Ładne i bez żadnych
wad.

Darek

1. Data: 2001-11-06 12:22:48

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Matias" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[ciach]

Ostatnio musiałem dokupić 2 metry płytek ściennych z Opoczna.
Po odwiedzeniu wielu sklepów i próbach dopasowania odcienia,
usłyszeliśmy, że płytki z Opoczna są jak ciasto: niby ten sam
skład, ta sama technologia, ale za każdym razem trochę inaczej
smakuje...

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-11-07 07:51:32

Od: "Kuba" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> usłyszeliśmy, że płytki z Opoczna są jak ciasto: niby ten sam
> skład, ta sama technologia, ale za każdym razem trochę inaczej

oczywiscie, to samo z Tubadzinem, pamietajcie o zamawianiu calosci w jednej
partii (z zapasem), ale i to nie wystarczy: zamowilem oliwkowe - dostalem
seledynowe (takie roznice w odcieniu!) pozdrawiam, Kuba.

1. Data: 2001-11-07 15:08:54

Od: "Arek" <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> usłyszeliśmy, że płytki z Opoczna są jak ciasto: niby ten sam
> skład, ta sama technologia, ale za każdym razem trochę inaczej

To jest problem wielu producentów. Ostatnio naciąłem się na to w
hiszpańskich płytkach VIVES.

plytki do lazienki
Lodowka
HYDRAULIKA REMONTY - KRAKÓW