Chłodziarko zamrażarka (???)

1. Data: 2002-03-19 09:53:39

Temat: Chłodziarko zamrażarka (???)
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zainteresowany kupnem chłodziarko-zamrażarki w cenie do 1300 PLN.
Oglądałem ostatnio jakiś model firmy AMICA. Klasa energetyczna A, podtrzymanie
temperatury 22 h. Większość parametrów mi odpowiada (tj. pojemność chłodziarki,
pojemność zamrażarki).
Ładne wykonanie, dokładnie taka jak mi odpowiada. Cena około 1100 PLN.

Zastanawia mnie jednak firma.
Znam ludzi, którzy kupili chłodziarki AMICA i są zadowoleni, ale to było kilka
lat temu.
W grę wchodzą jeszcze podobne modele firm ARDO (cena porównywalna) i ARISTON
(nieco droższe).

Nie wychodzę z założenia że jeśli AMICA jest polska to zła.

Chciałbym jednak prosić o radę, czy można zaufać AMICE (awaryjność, serwis,
itp)?

1. Data: 2002-03-19 11:14:31

Temat: Re: Chłodziarko zamrażarka (???)
Od: "Marcin" <s...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
podtrzymanie
> temperatury 22 h. Większość parametrów mi odpowiada (tj. pojemność

Kupiłem ostatnio Amice za 1200 zł, model z zamrażarka na dole, i jest
strasznie głośna ! Nie wiem czy trafiłem na taki egzemplarz czy Amiki tak
mają.

--
Marcin

1. Data: 2002-03-19 11:59:06

Od: "noras" <n...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kilka
> lat temu.
> W grę wchodzą jeszcze podobne modele firm ARDO (cena porównywalna) i

Amica ma wyrobiona renome na polskim rynku i probuje nawet sprzedawac cos na
zachod...
ARDO - wg opini niektrych to badziewiasta firma wloska, tylko ze w dobrym
momencie weszla na polski rynek, bo wtedy wszystko co z "zachodu" dobrze sie
sprzedawalo:)

Nie mam, ani jednej ani drugiej... zamierzam kupic kuchnie Amica (na pewno
nie Ardo):)!

Pozdrawiam
Pawel Norek

1. Data: 2002-03-20 08:37:07

Temat: Re: Chodziarko zamra“arka (???)
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

noras wrote:

> [...]
> sprzedawalo:)
>
> Nie mam, ani jednej ani drugiej... zamierzam kupic kuchnie Amica (na pewno

Ja mam polara dwusprezarkowego, z zamrazarka na 2 szuflady.
chodzi 2 lata i nic. wg. mnie cicha. agregaty jakies niemieckie
ale jakiej firmy nie wiem. musialbym obejrzec. swego czasu
kosztowala ok. 1400-1600 (juz nie pamietam). teraz byc
moze wyrobila by sie w cenie 1200.

Jak kupujesz lodowke, pamietaj o jednej rzeczy. od razu
sie zastanow czy w kuchni bedzie to zawsze lodowa wolnostojaca
czy zabudowana. jesli ta druga, koniecznie wybierz plaskie drzwi.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego
\==============================================/ dziennikarskiej.

1. Data: 2002-03-20 18:56:22

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <s...@b...net.pl> napisał w wiadomości

> Kupiłem ostatnio Amice za 1200 zł, model z zamrażarka na dole, i jest
> strasznie głośna ! Nie wiem czy trafiłem na taki egzemplarz czy Amiki tak
> mają.

A ile ma decybeli? Powinno być napisane w opisie. Zawsze mi się wydawało, że
Amica produkuje ciche lodówki.
efka

1. Data: 2002-03-21 14:10:21

Od: "Marcin" <s...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efka"

> A ile ma decybeli? Powinno być napisane w opisie. Zawsze mi się wydawało,
że

No wlasnie ma 36 dB i nie mam pojecia dlaczego tak warczy.

--
Marcin

1. Data: 2002-03-21 16:27:54

Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <s...@b...net.pl> napisał

> No wlasnie ma 36 dB i nie mam pojecia dlaczego tak warczy.

To dziwne, bo to mało, cicha powinna więc byc ;-/
efka

1. Data: 2002-03-25 14:50:07

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Szyszlo" <z...@a...wbc.lublin.pl> napisał:

> Jak kupujesz lodowke, pamietaj o jednej rzeczy. od razu
> sie zastanow czy w kuchni bedzie to zawsze lodowa wolnostojaca
> czy zabudowana. jesli ta druga, koniecznie wybierz plaskie drzwi.

Jak ma byc zabudowana, to wybierz model do zabudowy - nie prosciej? Czy tez
rada miala byc w stylu "jak masz miejsce na okap max 60 cm, to nie kupuj 90
cm"?

Pozdrawiam ;)

Teo

1. Data: 2002-05-21 14:53:13

Od: "Tartak sc" <b...@t...mmart.pl> szukaj wiadomości tego autora

kumpel posiada Amice i klnie w zywe kamienie.
dwa razy juz byl w serwisie. a glosnosc jest nie tak bardzo slyszalna ale
jednak jest.
W porownaniu do innych nowych to nie jest cicha.

Meble do pokoju
rysa
SUFIT
Meble