Chamstwo UZYTKOWNIKA [Fwd: proba wlamania]

1. Data: 2000-01-19 14:20:05

Temat: Chamstwo UZYTKOWNIKA [Fwd: proba wlamania]
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorzu Wojak (MrFX) !

Pieknie podziekowales NASZYM darczyncom !!!
A pod Twoim logo, na SaSo masz napisane ze TYLKO
dzieki ich szlachetnosci mamy SaSo i darmowe konta.

Nie podejrzewalem Cie o tak prymitywne dzialania .
Stales sie dla mnie maluczkim czlowieczkiem !

Ze wzgledu na to ze sprawa ta bardzo mnie dotknela naglasniam
ja rowniez na grupie. :(

Oczywiscie jako odpowiedzialny za przydzielanie kont
na serwerze Z.E."Clan" stoje na stanowisku zeby Twoje konto usunac.
Zastanawiam sie czy o tym fakcie poinformowac Twoja Uczelnie.
Moze niech wiedza ze maja wsrod swoich studentow SZPICLA.

Miej choc odrobine honoru i przepros mogacych miec przez Ciebie , przez
Twoja GLUPOTE, problemy !!!

Wygladales na rozsadnego faceta a tu sloma z butow wyszla.
Ech ... :(

Zegnam

Andrzej Abraszewski

PS

Nie okrada sie swojego darczyncy - tak robia ZLODZIEJE
Nie szpera sie w jego domu na czas jego nieobecnosci - bo tak robia
SZPICLE
Nie czyn drugiemu co Tobie niemile - bo kopa w DUPE
od zycia dostaniesz !

Nie uczono tego w domu ? :->

2. Data: 2000-01-19 15:12:34

Temat: Re: Chamstwo UZYTKOWNIKA [Fwd: proba wlamania]
Od: -=Mr.FX=- <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Jan 2000 15:20:05 +0100, Andrzej Abraszewski
<a...@c...pl> wystukal:

>Grzegorzu Wojak (MrFX) !
>
>Pieknie podziekowales NASZYM darczyncom !!!
>A pod Twoim logo, na SaSo masz napisane ze TYLKO
>dzieki ich szlachetnosci mamy SaSo i darmowe konta.

Nieprawda!

Od kilku dni nie mogę połączyć się z serwerem!!!!

--
Mr.FX [myryfykysy]

3. Data: 2000-01-19 15:26:43

Od: -=Mr.FX=- <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wygladales na rozsadnego faceta a tu sloma z butow wyszla.
>Ech ... :(

Ech, no wiesz co...
Po co miałbym to robic?

Korzystam z wielu kont na wielu serwerach i nigdy do głowy mi nie
przyszły jakieś szczeniackie zabawy w hackerstwo.

Prawdopodobnie ktoś jakimś cudem dostał się na moje konto i zrobił
bajzel. Administartora ambera prosiłbym o sprawdzenie logów z jakiego
adresu IP łączono się na to konto.

Podaje aktualny adres do korespondencji:
w...@t...jest.to

Przykro mi słyszeć te słowa od Ciebie Andrzeju. Jak łatwo mogłeś
uwierzyć, że zrobiłbym coś takiego :-(

Wierzę, że sprawę da się wyjaśnić i złapać winowajcę - który podszył
się pode mnie.

Domeny - z których się łącze to *.ppp.gdynia.tpnet.pl lub
*.gdynia.mtl.pl - proszę Cie Łukaszu - nie traktuj mnie jak gówniarza,
który nie ma co robić - tylko włamuje się na cudze serwery. Jeszcze
dzisiaj załatwiałem licencje z Macromedii podając swój adres na Clanie
będac nieświadom zaistniałej sytuacji.

Pozdrawiam

Zirytowany,

--
Mr.FX [myryfykysy]

4. Data: 2000-01-19 15:44:05

Od: -=Mr.FX=- <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W chwili obecnej pracuje na kilkoma poważnymi projektami - po
kilkanaście godzin dziennie - Twój list qrcze wyprowadził mnie prawie
z równowagi - Andrzeju, jak można!!!! Jak można, nie wyjaśniając
sprawy wysnuwać tak POWAŻNE OSKARŻENIA - tym bardziej, że są one w
100% nieprawdziwe.

Jak można przekreślać człowieka, nie przypuszczając, że coś tu chyba
jest nie tak, że coś tu nie gra, że może to ktoś podszył się pode
mnie!!!

Licze na szybką odpowiedź!

--
Mr.FX [myryfykysy]

5. Data: 2000-01-19 18:58:07

Temat: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania]
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

pisze "-=Mr.FX=-" :

> [...]
> z równowagi - Andrzeju, jak można!!!! Jak można, nie wyjaśniając
> sprawy wysnuwać tak POWAŻNE OSKARŻENIA - tym bardziej, że są one w

Zdajesz sobie sprawe ze zgadniecie hasla nie jest takie proste. Lukasz
nie wspominal nic o probie lamania metoda brute force Twojego konta. Z
tego co pamietam to w ogole trudne jest to do zrealizowania bo serwer
wywala po trzeciej (chyba) nieudanej probie zalogowania sie. Wniosek -
rzeczywiscie ktos mogl Ci podkrasc haslo. Zrob dochodzenie i znjadz tego
kto mogl je zdjac (podejrzec). Przypomnij sobie gdzie pozostawiles pod
Windows (!!!!) swoje haslo . Moze koledzy je sobie zdjeli z Outlook'a
(to dziecinnie proste) . Nie wiem. Nie mniej nie zdajesz sobie sprawy
jakie by mogly byc konsekwencje Twojej niefrasobliwosci. Niedawno
pisalem o pracowniku UJ ktoremu hakerzy wykasowali caly dysk z danymi .
Masz wyobraznie co mogloby to oznaczac dla f-my CLAN ? Nie dziw sie wiec
mojej gwaltownej reakcji . Tylko tak moglem zawalczyc o NASZA grupowa
przystan jakiej nam udzielil szef firmy CLAN przekazujac w NASZE
wladanie wirtualny serwer SamiSobie i darmowe konta .Posraraj sie pomoc
mi w tym . Jednoczesnie byc moze udowodnisz ze ....

> Jak można przekreślać człowieka, nie przypuszczając, że coś tu chyba
> jest nie tak, że coś tu nie gra, że może to ktoś podszył się pode
> mnie!!!

Jednak korzystajac z TWOJEGO konta.

Jesli dasz (pozyczysz) samochod nieodpowiedzialnej osobie a ona popelni
przestepstwo to auto zabiora TOBIE !!! Jesli beda POSZLAKI ze to Ty nim
jechales to Ty bedziesz uznawany za przestepce.

> Licze na szybką odpowiedź!

Staralem sie zrobic jak najszybciej . Prosze podejmij korespondencje z
panem Leszkiem Marazewskim i Lukaszem Michalskim by to wyjasnic.

Proponuje by ten temat zszedl z grupy.

pozdrawiam
A.A.

PS Wydaje mi sie ze wzgledow bezpieczenstwa Twoje konto na CLAN"ie
powinno zostac usuniete. :(

6. Data: 2000-01-19 20:01:09

Temat: Re: Wyjasnienia i ... [Fwd: proba wlamania]
Od: -=Mr.FX=- <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zdajesz sobie sprawe ze zgadniecie hasla nie jest takie proste.
[1]

Zdaje sobie sprawę.

> [...]
>kto mogl je zdjac (podejrzec). Przypomnij sobie gdzie pozostawiles pod
>Windows (!!!!) swoje haslo . Moze koledzy je sobie zdjeli z Outlook'a

Pracuje na Windows NT. Nie korzystam z Outlooka, i wiem NA PEWNO, że
włamu nie dokonano lokalnie z mojego komputera. Może ktoś włamał się
na mój komputer i znalazł plik z hasłami (IMHO to też nie jest takie
proste (patrz [1]) - czasem mój komputer wisi na sieci po
kilkadziesiąt godzin on-line.
Z drugiej strony ktoś może zdobył plik passwd (czy jakoś tak) z
serwera...

>Nie mniej nie zdajesz sobie sprawy
>jakie by mogly byc konsekwencje Twojej niefrasobliwosci.

Zdawałbym sobie, gdybym wiedział co niefrasobliwego zrobiłem.(?) :-(

>Niedawno
>pisalem o pracowniku UJ ktoremu hakerzy wykasowali caly dysk z danymi .
>Masz wyobraznie co mogloby to oznaczac dla f-my CLAN ? Nie dziw sie wiec
>mojej gwaltownej reakcji .

Troche się jednak dziwie. Moim zdaniem nieco przesadziłeś ze słowami!
Na drugi raz zastanów się, bo możesz kogoś bardzo skrzywdzić!!!
Zawiodłem się na Tobie Andrzeju, bardzo mi w tej chwili przykro. :-(

> [...]
>wladanie wirtualny serwer SamiSobie i darmowe konta .Posraraj sie pomoc
>mi w tym . Jednoczesnie byc moze udowodnisz ze ....

Może mi powiesz jak? To nie ja mam logi czy statystyki serwera...

> [...]
>przestepstwo to auto zabiora TOBIE !!! Jesli beda POSZLAKI ze to Ty nim
>jechales to Ty bedziesz uznawany za przestepce.

A jeżeli ukradną ci samochód, i spowodują wypadek to też ty będziesz
winny??? Do cholery, ja nic nikomu nie pożyczałem!

>Staralem sie zrobic jak najszybciej . Prosze podejmij korespondencje z
>panem Leszkiem Marazewskim i Lukaszem Michalskim by to wyjasnic.

pisałem do Łukasza Michalskiego, ale nie dostałem jeszcze odpowiedzi.

>Proponuje by ten temat zszedl z grupy.

Nie zgadzam się. Zostałem publicznie przez Ciebie oczerniony. Mam
nadzieję, że doczekam się przeprosiń, za wszystkie oszczerstwa.

>PS Wydaje mi sie ze wzgledow bezpieczenstwa Twoje konto na CLAN"ie
>powinno zostac usuniete. :(

Myśle, że nie tędy droga (wystarczy zmienić hasło), ale jeżeli Ci tak
bardzo na tym zależy - w końcu dotałem to konto gratis, nie mam
żadnych praw...
Tylko ciekawe, kto będzie następny. :-((((

--
Mr.FX [myryfykysy]

7. Data: 2000-01-19 21:24:37

Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

pisze nam MrFX :

> [...]
> na mój komputer i znalazł plik z hasłami (IMHO to też nie jest takie
> proste (patrz [1]) - czasem mój komputer wisi na sieci po

Skoro podatny na niekontrolowane wlamy to gratuluje spokoju .

> Z drugiej strony ktoś może zdobył plik passwd (czy jakoś tak) z
> serwera...

Ublizasz w tym momencie Lukaszowi . Depczesz go jako admina.
Kim zes ze sobie na to pozwalasz !

> Troche się jednak dziwie. Moim zdaniem nieco przesadziłeś ze słowami!

Wyglada na to ze nie przesadzilem. Twoja postawa mnie o tym przekonuje.

> Na drugi raz zastanów się, bo możesz kogoś bardzo skrzywdzić!!!

Na drugi raz zastanow sie jak Twoja niefrasobliwosc mogla zaszkodzic
firmie CLAN i nam wszystkim. Za duzo i za ciezko pracowalem na to, by
mialo to (SaSo, konta) rece i nogi by przez Ciebie mielibysmy to
stracic. Troche pokory czlowieku . Rusz lepetyna i wyjasnij sprawe.

> Zawiodłem się na Tobie Andrzeju, bardzo mi w tej chwili przykro. :-(

Wyglada na to ze niedlugo to ja bede winny PROBY WLAMANIA Z TWOJEGO
KONTA :)))
Opanuj sie czlowieku i okaz choc troche skruchy. Widze ze z ta sloma to
wcale nie przesadzilem !!!

Przeczytaj jeszcze raz co ponizej napisalem o tu :

> [...]

Jakos ani me ani be w tym temacie. Ubzudurales sobie ze A.A. kolejna
napasc na czlowieka zmontowal a to Ty czlowieku zawiniles . Z Twojego
konta poszedl atak na serwer i to TY ZA TO ODPOWIADASZ !!! Nikt nie
zlamal Twojego hasla lecz je mial. Po prostu. Jesli tak traktujesz
solidnosc to gratuluje !!!
Czy zdajesz sobie sprawe ze takie blahe w Twoim mniemaniu, niezawinone
(niby) przez Ciebie zdarzenie moze spowodowac znikniecie SaSo i
darmowych kont kazdego znasz. Masz tego swiadomosc ? Nie, Ty ie jestes
winny tylko jest jakis spisek przeciwko Tobie :->

> Może mi powiesz jak? To nie ja mam logi czy statystyki serwera...

Nie do mnie to pytanie. Ja wierze adminowi z CLANU , Lukaszowi . Czyzbys
uwazal ze On spiskuje przeciwko Tobie ? Jesli tak to masz obsesje . Ty
mozesz mi tu wypisywac dowolne bzdety . Myslalem ze warto z tonu spuscic
ale widze zes jednak malutkim czlowieczkiem. Zadej pokory i proby
przeproszenia za SWOJA NIEFRASOBLIWOSC !!!

> A jeżeli ukradną ci samochód, i spowodują wypadek to też ty będziesz
> winny???

Jesli pozostawisz niezamkniety, z kluczykami w stacyjce to tak !

Ukradli Ci haslo czy przez wlasna niefrasdobliwosc je gdzies
pozostawiles ? Niechluj czy nieuk ?

> Do cholery, ja nic nikomu nie pożyczałem!

No tak, po prostu ktos bingo trafil !!! Nie kpij ! To sie nie zdarza.
Haslo masz conajmniej piecioznakowe. Policzyc Ci prawdopodobienstwo
trafienia ?

> pisałem do Łukasza Michalskiego, ale nie dostałem jeszcze odpowiedzi.

Bo biedak pewnie ma ciezki dzien i bedzie mial ciezka noc by mu ten 1%
nie snil sie po nocach. Masz tego wyobraznie ? Ty w tym momencie jestes
niewazny. Poza tym jest pan Marazewski. On juz na priva dopytuje sie o
Ciebie. Nie uwazasz ze powinienes do Niego napisac i przeprosic ? Nie
wisz za co ? Ja Cie kindersztuby uczyl nie bede . Twoj to problem ale
zdaje sie ze bede mogl sie podpisac dwoma rekoma pod tym co napisalem.

> Nie zgadzam się. Zostałem publicznie przez Ciebie oczerniony. Mam
> nadzieję, że doczekam się przeprosiń, za wszystkie oszczerstwa.

Taktyka Oleksego ? Ale mam nadzieje ze poznamy prawde . Oczywiscie ktoz
Ci udowodni zes jakiemus kolesiom z Bydgoszczy czy skadinad nie
udostepnil konta i hasla by sie pobawili . Z buty z jaka piszesz o calym
zajsciu moge uwazac ze to bylo mozliwe. Przypominam prawdopodobienstwo
odgadniecia hasla jest praktycznie niemozliwe.

> Myśle, że nie tędy droga (wystarczy zmienić hasło), ale jeżeli Ci tak
> bardzo na tym zależy - w końcu dotałem to konto gratis, nie mam
> żadnych praw...

Nie mnie zalezy bo akurat mi wisi czy masz to konto czy nie. W koncu i
tak na grupie Cie nie ma wiec zadna to strata dla grupy.

> Tylko ciekawe, kto będzie następny. :-((((

Kazdy, lamiacy regulamin przyznawania kont, chociazby :

6. Konto użytkownika nie może być udostępniane osobom trzecim.

Uwazam ze jesli to nie Ty zrobiles to swiadomie lub nie udostepniles
swoje konto (i haslo) co spowodowalo probe wlamania na serwer. I mam
wielki zal do Ciebie bo przez to mogles tym samym zmarnowac cala moja
dwuletnia prace dla grupy i srodowiska. Dziekuje Ci Grzegorzu :->

A.A.

8. Data: 2000-01-19 22:09:51

Od: -=Mr.FX=- <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Nie będę wdawał się z Tobą Andrzeju w dyskusje bo widzę, że nie ma
to sensu.

2. PRZEPRASZAM za to co się stało, mimo, iż nie miałem z tym nic
wspólnego (to nie ja się włamywałem, nie dawałem nikomu również
dostępu do swojego konta czy hasła)

3. Nigdy nikogo nie oskarżałem o żadne spiski przeciwko mnie.

4. Do Ciebie Andrzeju mam jedynie żal, że oskarżyłeś mnie o podłe
rzeczy, zbluzgałeś publicznie, mimo iż nawet Łukasz Michalski
przyznaje, że to niekoniecznie byłem Ja.

5. Włamania zdarzają się do najlepiej chronionych serwerów, więc nie
pisz, że mój komputer jest na nie podatny - bo jest nim KAŻDY
podłączony do Sieci. Myślenie, że jesteś w 100% bezpieczny (jakie
sugerujesz) jest bardziej niebezpieczne niż świadomość, że ktoś może
się włamać na twój komputer.

Mimo wszystko pozdrawiam Ciebie i mam nadzieję, że kiedy ochłoniesz,
zrozumiesz, że to mogło przytrafić się KAŻDEMU z Nas.

ps. Wiesz, że dużo w życiu przeszedłem, mam nadzieję, że pamiętasz
też, że zawsze chętnie służe ludziom pomocą a nie na odwrót.

--
Mr.FX [myryfykysy]

9. Data: 2000-01-20 08:36:18

Od: "Marian L" <m...@e...bielsko.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dyskusji na temat przestępstwa przecież !
-=Mr.FX=- napisał(a) w wiadomości:
<9...@4...com>...
> [...]
>dostępu do swojego konta czy hasła)
>3. Nigdy nikogo nie oskarżałem o żadne spiski przeciwko mnie.

Uważam że :
Mr.FX powinien złożyć w najbliższej prokuraturze zawiadomienie
o przestępstwie.

Andrzej Abraszewski, Michał Orr Daszkowski, Krzysztof Markiewicz
powinni na priv ustalić działania zmierzające do wykrycia sprawcy
włamania. Jest od tego zdaje się jakaś komórka w TPSA, Policja RP
też ma chyba do tego ludzi. Nie wiem co powinniście zrobić ale
od doradzenia Wam w tej sprawie jest Usenet od grupy pl.news.admin
zaczynając - jestem przekonany że wszyscy mogący pomóc
pomogą. Moim skromnym zdaniem dla specjalistów ustalenie,
udowodnienie, próby włamania jest bardzo proste.

Myślę że po ustaleniu sprawcy usiłowania włamania nasz wymiar
sprawiedliwości nie będzie usiłował właśnie Was skazać.
Jak to miało miejsce w Warszawie, jakiś czas temu gdy napadający
na inwalidę chcieli skazania osoby broniącej niepełnosprawnego.

Wyjaśnienie tej sprawy do końca jest niezwykle ważne gdyż
coraz bardziej widać że przede wszystkim przestępstwa popełnione
na szkodę niepełnosprawnych w naszym kraju pozostają bezkarne.

Z poważaniem
--
Marian Landowski
http://www.lama.org.pl

10. Data: 2000-01-20 10:32:57

Od: m...@u...idn.org.pl (Michal 'Orr' Daszkowski) szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia Wed, 19 Jan 2000 19:58:07 +0100, osoba podpisująca
się: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl>, w artykule:
<3...@c...pl> napisała:

> Witam !

> Zdajesz sobie sprawe ze zgadniecie hasla nie jest takie proste.

Przede wszystkim hasła wcale nie trzeba zgadywać! Można je
,,podsłuchać'' [sniffing] jeżeli jest przesyłane ,,otwartym tekstem''.

Niestety wiele powszechnie stosowanych usług dokonuje autoryzacji
w oparciu o transmisję nieszyfrowaną [POP3, FTP, telnet], dzięki
czemu nadal wiele włamań jest robionych przy wykorzystaniu tej
sztuczki.

> [...]
> tego co pamietam to w ogole trudne jest to do zrealizowania bo serwer
> wywala po trzeciej (chyba) nieudanej probie zalogowania sie.

Metodę 'brute force' stosuje się najczęściej wobec ściągniętego
pliku z hasłami. I jest ona niestety nadal często dość skuteczna.
Natomiast rzadko stosuje się metodę polegającą na podawaniu kolejnych
haseł przez sieć. Głównie dlatego, że jest to metoda powolna i zostawia
przeraźliwie dużo śladów w logach, co natychmiast alarmuje admina.

Ale jest to metoda mało efektywna i dlatego tylko rzadko stosowana.
A nie dlatego, że jest trudna, jak twierdzisz.

> Wniosek -
> rzeczywiscie ktos mogl Ci podkrasc haslo. Zrob dochodzenie i znjadz tego
> kto mogl je zdjac (podejrzec).

Tylko w wypadku, kiedy hasło uzyskano faktycznie z komputera MrFX.
Jeżeli przechwycono je ,,po drodze'', użytkownik nie ma *żadnych*
szans na stwierdzenie kto mógł tego dokonać.

Najwięcej informacji ma tak naprawdę administrator atakowanej
maszyny, albowiem dysponuje on logami systemowymi, w których widać
skąd dokonywano próby włamania. Krótka analiza statystyczna powinna
pomóc określić ze sporym prawdopodobieństwem, czy włamania dokonano
z tego samego rejonu [centrali TPSA!] czy z zupełnie innego miejsca.
Bo jak rozumiem, połączenia były z numeru 0202122.

Poza tym w takich sprawach TPSA współpracuje ze zgłaszającymi
takie nadużycia i oni są w stanie z całą pewnością stwierdzić
z jakiego numeru telefonu łączył się włamywacz.

> [...]
> (to dziecinnie proste) . Nie wiem. Nie mniej nie zdajesz sobie sprawy
> jakie by mogly byc konsekwencje Twojej niefrasobliwosci.

Niekoniecznie musiała być to niefrasobliwość. Nie należy wypowiadać
takich sądów, jak się nie zna wszystkich szczegółów danej sprawy.

Jeżeli korzystasz ze swojego konta na CLANie używając programów
telnet, ftp i ściągając pocztę za pomocą POP3, to przejawiasz
taką samą ,,niefrasobliwość''! Twoje hasło również może zostać
przechwycone i próby włamania na serwer można dokonać z Twojego
konta. I zabezpieczenie Twojej własnej domowej maszyny nie będzie
tu miało nic do rzeczy!

> Niedawno
> pisalem o pracowniku UJ ktoremu hakerzy wykasowali caly dysk z danymi .
> Masz wyobraznie co mogloby to oznaczac dla f-my CLAN ?

W nieco innym kontekście i chciałeś wtedy udowodnić zupełnie coś
innego, o ile pamiętam! :-> Przykład uniwersalny?

> Nie dziw sie wiec
> mojej gwaltownej reakcji .

A ja się dziwię. Tak się takich spraw nie załatwia.

> Tylko tak moglem zawalczyc o NASZA grupowa
> przystan jakiej nam udzielil szef firmy CLAN przekazujac w NASZE
> wladanie wirtualny serwer SamiSobie i darmowe konta .

Bzdura do kwadratu! Twoje zachowanie i stanowisko w tej sprawie
dowodzi braku znajomości zagadnienia i, przykro mi to stwierdzić,
ewidentnego ,,pieniactwa''. Twoja reakcja była wręcz histeryczna
i wysoce nieprofesjonalna. :-(

Przede wszystkim w takich sytuacjach administrator blokuje
konto i kontaktuje się z użytkownikiem. Jak rozumiem -- w tym
przypadku to Ty zajmujesz się pośredniczeniem w kontaktach między
administratorem CLAN a użytkownikami-grupowiczami. Skoro tak, to
na Tobie ciążył obowiązek *właściwego* załatwienia tej sprawy.

A właściwym byłoby jak najszybsze skontaktowanie się z MrFX
*prywatnie*, jak najbardziej *dyskretnie* i zorientowanie się
w sytuacji! I dopiero na podstawie jego reakcji podejmuje
się dalsze działania.

W żadnym wypadku nie robi się z tego afery na newsach!!! :-(
Z wielu powodów -- chociażby z takich dwóch:

1. Można niesłusznie oskarżyć człowieka [co właśnie być może
zrobiłeś]. Potem, jeżeli okaże się, że faktycznie był
niewinny, to jednak ,,smrodek'' się za nim ciągnie.

2. Jeżeli faktycznie zdalnie ktoś się dostał na komputer MrFX
i wydobył stamtąd jego hasła, to dzięki Twojemu ,,anonsowi''
na publicznej grupie newsowej, miał szanse dowiedzieć się
o całej sprawie *wcześniej*, niż MrFX i, o ile miał nadal
dostęp do jego maszyny, wykasować ślady swojej działalności,
utrudniając czy wręcz uniemożliwiając dalsze ,,śledztwo''.

Generalnie -- to, w jaki sposób podszedłeś do tej sprawy
nie świadczy dobrze o Twojej znajomości zagadnienia. :-(

[snip]

> Proponuje by ten temat zszedl z grupy.

Nie. Ty go wywołałeś, oczerniłeś człowieka, rzuciłeś bardzo
poważne oskarżenie -- oskarżyłeś go o *przestępstwo*! Skoro
wyciągnąłeś to na forum publicznym, to na tym forum powinna ona
zostać wyjaśniona do końca.

> PS Wydaje mi sie ze wzgledow bezpieczenstwa Twoje konto na CLAN"ie
> powinno zostac usuniete. :(

Chodzi Ci o zemstę? Na [być może] niewinnym człowieku? Bo ze
względów bezpieczeństwa nie ma *żadnego* racjonalnego powodu
usuwania konta!

Pozdrawiam mocno krytycznie
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

Podatki '99
Re:Eksperyment umysłowy - wyjaśnienie
Strona SamiSobie - list na grupe&body=Prosze, tylko nie pisz tego listu w HTML'u !!!
Awans
LAMA zatacza szersze kręgi