Re: Chamstwo i prostactwo

Subject: Re: Chamstwo i prostactwo
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5d1f2252$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5d1fb4ae$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5d204646$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<5d225f1d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<5d234225$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<5d23999d$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
<5d2cb073$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
<5d2d0c01$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3036b6$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5d30e3dc$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<5d31f247$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
From: Izaura <d...@d...net>
Date: Sat, 20 Jul 2019 02:36:12 +0200

/

/

49v03/d59

afa%C5%82+Brzeski

> [...]
> kanclerska" nie była wymuszona czymś zawartym w akcie kapitulacji III
> Rzeszy. To dopiero zgoda gubernatora "kanclerza" powojennych Niemiec
> zaważyła o tym że Niemcy nie są krajem wolnym i suwerennym. Oczywiście
> zgoda nie musiała być dobrowolna, bo kto jak kto ale Szwaby raczej nigdy
> nie oddawali się dobrowolnie w jasyr.
>
> Co do Jugosławii, tutaj sprawa (przynajmniej dla mnie) jest oczywista,
> opisałem ją już wcześniej. Byłem czynnym obserwatorem tamtych wydarzeń,
> i jest dla mnie jasne że to nie Serbowie zaczęli cokolwiek, jak to jest

Trzecia Rzesza _nigdy_ nie skapitulowała.

Skapitulowal Wehrmacht, Luftwaffe i Kriegsmarine.

//posłuchaj docenta Brzeskiego... naprawde warto!
RWI 07. Czyją marionetką jest kanclerz Niemiec? - Dr Rafał Brzeski
https://youtu.be/bUKcPsIowfw
//tu także w trakcie podawane są odsyłacze do źródeł.

Do rozdupcenia Yudosławii, po 1990, najbardziej przyczyniło się
rozszerzenie Quadragonale do Hexagonale i pojawienie się pomostu
Adriatycko-Czarnomorsko-Bałtyckiego, dokładnie takiego, jak postulował
Halford John Mackinder, by oddzielić Rosje od Niemiec.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Inicjatywa_%C5%9Arodko
woeuropejska

Po tym fakcie Niemcy i Rosja dostały sraczki i każdy z nich, gdzie tylko
miał naturalne wpływy, pogrywał nacjonalistycznymi nastrojami. A gdy
zrobiło się naprawde gorąco i pojawiła się groźba rozszerzenia wojny na
Niemcy, Rosjei inne kraje muzułmańskie, to wtedy wciągnięto Hegemona, by
'posprzątał'.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Operacja_Allied_Force

//"Żaden hegemon nie lubi być wciągany w 'gupie' wojny, przez swoich
sojuszników." (c) dr J.Bartosiak.