Re: Charakterystyka prawdziwego Polaka.

Data: 2012-10-02 16:17:50
Temat: Re: Charakterystyka prawdziwego Polaka.
Od: Andromeda <r...@g...com>

On 2 Paź, 18:15, Andromeda <r...@g...com> wrote:
> [...]
historiografia jaka powstała na jej użytek, to majstersztyk...

zanurzone. Sam widziałem! I dlatego Hitler napadł na Polskę w 39-tym, bo aż kipiał z
zawiści - tak mi mówił. Ale Mieszko ochrzcił Polskę i razem z Sobieskim pogonili go
aż pod Wiedeń. Ale jak wrócili do Gniezna, to już mu klechy w czarnych sukienkach
przenieśli stolicę do Warszawy i tam do tej pory stoją pod krzyżem na Krakowskim
Przedmieściu..."

>  Nie , tak mnie uczono na historii, facet ze szczegółami opisywał
> historię, miał taki styl że zaczynał od pewnych drobiazgów , jak
> chłopi wolni, do opisu całej struktury państwa, bardzo pouczającego
> jego zajęcia były, bo od ciekawostek do funkcjonowania w systemie.

A sobieskiego i wiedeń to przeklinał, bo to jest moment jeden z
najgorszych dla polski, a głupia swołocz to świętuje.