Chca mnie obciazyc faktura przez spoldzielnie za usuniecie usterki CO =(

11. Data: 2006-07-07 18:13:36

Temat: Re: Chca mnie obciazyc faktura przez spoldzielnie za usuniecie usterki CO =(
Od: "Piotrek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olleo" <o...@s...pl> napisał w wiadomości
news:e8jltm$1jo$1@news.dialog.net.pl...
> Witam,

Po 1 musisz wiedzieć, gdzie jest podział własności i do kogo należy
zajmowanie się instalacją u Ciebie w mieszkaniu
po 2 wywołałeś dużą awarię z małej - o ile dobrze zrozumiałem
a) jeśli instalacja w tej części należy do spółdzielni to jak zaczeło
cieknąć to od razu trzeba było wzywać pogotowie a nie próbować samemu
naprawiać - no, chyba że woda wali strumieniem ale wówczas to spółdzielnia
powinna pokryć Twoje straty, bo konserwacja należy do nich
b) jeśli instalacja należy do Ciebie i Ty powinieneś o nią dbać to wogóle
nie ma sprawy - po prostu Twoja wina i już
Po 3 komisja powinna stwierdzić, czy to Ty założyłeś nowe grzejniki czy
stalo się to przed zakupem mieszkania przez Ciebie - o ile rzeczywiście były
wymieniane ! Może tu zaistnieć konieczność powołania niezależnych
ekspertów - o ile spółdzielnia będzie się upierać przy swoim. Niefart, jeśli
poprzedni lokator zmienił grzejniki bez wiedzy spółdzielni i nie jesteś w
stanie tego udowodnić...
po 4 - co Cię podkusiło dać podpis na niewypełniony blankiecik ? to raczej
Ty powinieneś wziąć od faceta oświdczenie, w którym stwierdza, że to wina
spółdzielni....

Piotrek

12. Data: 2006-07-08 05:55:09

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty zwyczajnie głupi jesteś, czy pieniacz?

Dziecko drogie w przeciwieństwie do ciebie mam kilkanaście lat doświadczeń
mieszkania w blokach i na nich bazuję. Tak więc wróć do tej dyskusji jak
trochę podrośniesz i zaczniesz sięgać do klawiatury.

13. Data: 2006-07-08 06:01:13

Od: "Marcin P." <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie bylem - naleze do spoldzielni od mniej wiecej roku, zreszta z
> tego co wiem, to nic interesujacego z tych walnych nigdy nie wynika.

I już masz odpowiedź na wszystkie nurtujące cię pytania. Spółdzielnia
mieszkaniowa to relikt PRL-u i wszystko dzieje się tam tak samo jak w PRL-u.
Jeśli nie chodzisz na walne zebrania to nikt cię nie zna, a to znaczy że
jesteś nikim dla władz spółdzielni i można cię przekręcić w dowolny sposób.

Co do walnych zebrań przeczytaj statut swojej spółdzielni, okaże się ze
walne zebranie jest najwyższą władzą w spółdzielni i może dosłownie
wszystko.

14. Data: 2006-07-08 13:22:41

Od: "tygryseek" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napiszę krótko.
To jest motyw jak z filmu "BRAZIL".
Bardzo bardzo podobne postepowanie..:D
Pozdrawiam .

15. Data: 2006-07-08 22:25:21

Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziecko drogie w przeciwieństwie do ciebie mam kilkanaście lat doświadczeń
> mieszkania w blokach i na nich bazuję. Tak więc wróć do tej dyskusji jak
> trochę podrośniesz i zaczniesz sięgać do klawiatury.

Ehh i dlatego mam zamiar jak najszybciej sie wybudowac. Niestety jak sie nie
ma 10ha i domu na srodku pola, to i tak zawsze sie znajdzie jakas gnida
gotowa doniesc o samowolce budowlanej - moj przypadek to wlasnie efekt
takiego donosu. Na razie nie wiem kogo - komus przeszkadzalo, jak wiercilem
i kulem.
--
Olleo

16. Data: 2006-07-08 22:29:27

Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawiać - no, chyba że woda wali strumieniem ale wówczas to spółdzielnia
> powinna pokryć Twoje straty, bo konserwacja należy do nich

W sumie jeden pies - tak cieklo i tak cieklo, wiec co za roznica?

> b) jeśli instalacja należy do Ciebie i Ty powinieneś o nią dbać to wogóle
> nie ma sprawy - po prostu Twoja wina i już

Do spoldzielni

> [...]
jeśli
> poprzedni lokator zmienił grzejniki bez wiedzy spółdzielni i nie jesteś w

Grzejniki, jesli sie dobrze orientuje, maja jakies 20-30 lat. Nic nie bylo
wymieniane.

> po 4 - co Cię podkusiło dać podpis na niewypełniony blankiecik ? to raczej
> Ty powinieneś wziąć od faceta oświdczenie, w którym stwierdza, że to wina
> spółdzielni....

Dobrze wiedziec.

--
Olleo

17. Data: 2006-07-10 08:22:45

Od: "Filip J" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin P." <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Dziecko drogie w przeciwieństwie do ciebie mam kilkanaście lat doświadczeń
> mieszkania w blokach i na nich bazuję.

Kilkanaście lat. Jak już będziesz pełnoletni wróćmy do dyskusji, a na razie
EOT.

FJ

Zakup mieszkania - kredyt - (przekazanie środków kiedy!?)
mata wiklinowa lub trzcinowa
Prostokatne panele scienne
farbowanie ubrań
ukrecilem kolek