Re: Chce miec dziecko :)

From: "Albert Jacher, MD ChosenByGod"
<i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Chce miec dziecko :)
Date: 19 Dec 2002 20:40:10 GMT
Sender: A...@p...onet.pl@echo207.echostar.pl

A FollowUp to a message dated 19 Dec 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:atrhpc$jb7$1@news.onet.pl :

> Wiesz.... takie pytania sa bardzo okrutne i nie fair. Co ma teraz
> powiedziec?? Przedstawic liste powodow dla ktorych chce?? Musze sie
> usprawiedliwiac, ze chce miec dziecko?? A ty mnie skrytykujesz ze to
> egoizm etc. Ja nie kalkuluje na chlodno: ze mam duzo rzeczy do
> odziedziczenia, ze przydalby sie ktos na starosc, ze samota, ze
> wyksztalcona i chcialabym to przekazac - to byloby bez sensu. Czuje
> ogoromna wewnetrzna tesknote za dzieckiem, moze nieracjonalna.... Ale
> mysle ze znana wielu ludziom. Pewno w duzej mierze wiaze sie to z
> [...]

A czy ja, reprezentant Boga dla ludzi mógłbym ci coś doradzić?

"Wszystko jest religijne albo jakąś religią."
-- nawet rodzenie dziecka

Z dobrymi życzeniami,
www.wybrany.z.pl/img/albertan_calendar.jpg : 0002.6.43
--
Albert Jacher lek., representative of god Wakan Alo, religer
www.albertanism.freezope.org/pl news://alt.religion.albertanism