Chcielibyscie mieszkac na ostanim pietrze ?

21. Data: 2009-06-23 08:18:41

Temat: Re: Chcielibyscie mieszkac na ostanim pietrze ?
Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
3...@h...local.domain
*szadok* napisał(-a):

> Ależ te protesty są całkiem uzasadnione: słabyszy zasięg z BTSa to
> większe promieniowanie...
> ... z komórki :P

Pozbyć się komórek i nie przurzacać winy, że kogoś głowa boli na BTS-a
:P

--
Big Jack
//////

22. Data: 2009-06-23 18:16:00

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> wrote in message

> [...] hałas znad dachu (np. przez wentylację - helikoptery i samoloty,
> nie żartuję.

Dokładnie, wywietrznik w łazience mieszkania 8/8 działał jak taki
dźwiękowy peryskop :). Słychać było wszystko co się w okolicy dalszej
działo. Ale suma sumarum nie było to takie złe. Nie łapał nic z
bezpośredniego sąsiedztwa :)

Qwinto

23. Data: 2009-06-23 18:41:08

Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Jun 2009 17:52:00 +0200, NOFX napisał(a):

> Chcielibyście mieszkać na 10/10 pietrze w wiezowcu ? Jakie są wady i zalety

Nie.
Wady są takie, że w wieżowcu i że na 10 piętrze :)
Przy czym to, że na 10 piętrze to juz małe piwo, przy tym, że w wieżowcu...

T.

24. Data: 2009-06-23 19:42:20

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
>W wiadomości
zeta.pl
> [...]

Raczej chodzi chyba o szumy. Na 31 piętrze Marriotta w Wawie kreski zasięgu
na komórce Ery latały od min do maks. Nie dało się praktycznie rozmawiać
pomimo wypróbowania wszelkich możliwych ustawień pod dowolnymi kątami przy
oknie. Rozmowa się przerywała, były potężne zakłócenia uniemożliwiające
zrozumienie rozmówcy. Na parterze bez problemu. Obsługa twierdziła, że to u
nich normalne i jest spowodowane bardzo dużą ilością anten na maszcie 9
pięter wyżej.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

25. Data: 2009-06-23 20:36:38

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.news.neostrada.pl
*Jan Werbiński* napisał(-a):

[...]

Dlaczego mi odpowiadasz jednocześnie wycinając moją wypowiedź?

--
Big Jack
//////

26. Data: 2009-06-24 07:30:48

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NOFX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Chcielibyście mieszkać na 10/10 pietrze w wiezowcu ? Jakie są wady i
> zalety ?
> Pozdrawiam

Niespecjalnie
Mimo wielu zalet (opisanych juz przez szacownych Kolegow) jest i wiele
uciazliwych dosc wad:
1. winda (awarie szczegolnie w starych blokach)
2. woda moze "nie dochodzic" (tak ciepla jak i zimna)
3. cieplo/zimno (w zimie do kaloryferow tez moze nie doplywac, w lecie
nagrzany dach powoduje spora cieplote heh)
4. wyzszy koszt ogrzewania (przy podzielnikach ciepla i stosoaniu tgw.
wspolczynnikow.. dziala to na niekorzysc - wyzszy wspolczynnnik spowodowany
wlasnie brakiem "sasiadow" z gory, a wiec cieplo "uciekac" ma ktoredy
5. mozliwosc zalania (ja wiem sasiad z gory tez moze zalac, ale czesciej
zdarzaja sie niesczelne dachy heh)
6. wietrzysko...

Zeby nie bylo - ja mieszkam na 7-mym pietrze bloku z aktualnie nowymi
windami (za ktore bede placic przez najblizsze 10 lat - splata kredytu
zaciagnietego na kompleksowa wymiane wind w blokach gdzie wiekszosc mieszkan
jest wlasnosciowa)
Nie raz dawniej zdarzalo sie ze OBIE windy nie dzialaly. W szczytowym
momencie przez tydzien. Odpadala mozliwosc jezdzenia wind "w sasiednim
bloku" bo to punktowce.

27. Data: 2009-06-24 10:39:36

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości
.news.neostrada.pl
> *Jan Werbiński* napisał(-a):
>
> [...]
>
> Dlaczego mi odpowiadasz jednocześnie wycinając moją wypowiedź?

Dlaczego uważasz, że mam obowiązek cytowania?

28. Data: 2009-06-24 12:20:28

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
.news.neostrada.pl
*Jan Werbiński* napisał(-a):

> Dlaczego uważasz, że mam obowiązek cytowania?

Bo jak odpowiasz mi, to spodziewałbym się, że będzie zacytowana moja
wypowiedź, a nie _wyłącznie_ mojego przedpiścy. Albo inaczej, jak nie
chcesz mnie cytować, to odpowiadaj osobie którą cytujesz. Szlus

--
Big Jack
//////

29. Data: 2009-06-24 14:18:00

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wypowiedź, a nie _wyłącznie_ mojego przedpiścy. Albo inaczej, jak nie
> chcesz mnie cytować, to odpowiadaj osobie którą cytujesz. Szlus

Skąd wiesz, że odpowiadam Tobie?

30. Data: 2009-06-24 17:30:32

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
news.neostrada.pl
*Jan Werbiński* napisał(-a):

> Skąd wiesz, że odpowiadam Tobie?

Wróć do tej wiadomości i zobacz co jest we wrotce (pierwszy wiersz)
.news.neostrada.pl

--
Big Jack
//////
( o o) GG: *660675*
--ooO-( )-Ooo-

Dyjorowi
Zakup pralki Amica. Prośba o weryfikację selekcji.
Rzetelne informacje o Verona Building [Crosspost]
wycena robocizny - podłoga korkowa?
Ciśnienie wody w mieszkaniu