Chinskie baterie wodne z Novotermu

21. Data: 2005-12-08 07:08:15

Temat: Re: Chinskie baterie wodne z Novotermu
Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ja też nie, ale nie spotkałem się z dobrą opinią o tanich bateriach
>termostatycznych. Może ostatnio coś się zmieniło.

Dlatego teraz niestety kupiłem zwykłą baterię prysznicową (z mieszaczem) bo
na zakup drogiej baterii prysznicowej (termostatycznej) mnie nie stać :(
Ta z Novotermu była niedroga (około 100zł) , a konkurencyjne są kilka razy
droższe ...

/// Kaszpir ///

22. Data: 2005-12-09 12:06:27

Od: "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> Szczerze mówiąc , zalezy ...
>
> osobiście uwazam że nie zawsze to co drogie jest dobre i lepsza od sporo
> tańszego ...
>
> Już wielokrotnie spotkałem się z tym że np. jeden produkt robi jakąś firma
> w chinach i tylko producent daje swoja naklejkę i itd , a produkt niczym
> sie nie różni od jakiegos mało znanej firmy zaopatrującej się w tej samej
> fabryce ...

Tak ale to dotyczy tylko produktów droższych, drogich i bardzo drogich
w tym zakresie jakość może byc wyrównana i często zależy tylko
od marki.
Od pewnego poziomu obcinania kosztów nie da się już utrzymac jakości
i oszczędza się na wszystkim po kolei. Nie ma co liczyć że się kupi produkt
po najniższej cenie choćby w zbliżonej jakości do produktu średniego
cenowo.
Lepiej kupić coś droższego, ale poszukać dojscia do odpowiednich rabatów.

pozdr,
Piotr

23. Data: 2005-12-10 23:27:17

Od: "Antekant" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <spamy(remove)@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Ciekawe czy bys tak uważał, gdyby strzelili Ci w łeb bo
> powiedziałbyś że Kaczor jest ble.

Dla skrajnie lewicowo nawiedzonych są chyba jakieś grupy w sieci,
poszukaj. W razie czego użyj Google.

Uciązliwa sąsiadka!
Kuchnia wyspowa - jaki kabel ?
glowka prysznica, obsluga
Stara instalacja el. w mieszkaniu - problemy
fotel do kina domowego