Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik; Remake i małe uzupełnienie.

11. Data: 2007-01-16 09:06:22

Temat: Re: Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik; Remake i małe uzupełnienie.
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
news:1168938168.690576.258880@38g2000cwa.googlegroup
s.com...

Panslavista napisał(a):
> Tak, ćwiczę. Najbardziej podobało mi się zadanie o trzech
> żarówkach...
Fakt, że w większości są nudne, ale sama sobie nie wymyślę :-(

Poproś męża. :-P)))

12. Data: 2007-01-16 09:11:10

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Znowu pie*****sz. Robisz to świadomie?

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

13. Data: 2007-01-16 09:17:56

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> Fakt, że w większości są nudne, ale sama sobie nie wymyślę :-(
>
> Poproś męża. :-P)))

Fakt, mogłabym, ale jego to nie interesuje; historia, biologia, chemia
- rozmawiają sobie czasem ze starszą córką (o ile ona w ogóle
zajrzy do domu...) o "tych swoich mądrych naukach". Ja wolę bardziej
"ogólnorozwojowe" ćwiczenia na intelekt :-)))

14. Data: 2007-01-16 09:44:10

Od: "maciej debski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> strzezony (jak zasada wytwarzania porcelany!) skarb. Byłam wręcz
> pewna, że ta nazwa nie jest Ci obca, sądząc z Twego autorytatywnego

coz, jezeli to na glutaminanie zalezy Ci najbardziej - polecam czysty -
bez dodatku marnej mieszanki przypraw, i ponownie - sprobuj bez niego -
zobaczysz ze wcale nie jest potrzebny.
nadmienie tez ze sa osoby ktore na glutaminian sodu zle reaguja...

> Kochany, to było w czymś innym! Pięciolatka itp...

niestety kochaniutka, pieciolatki to nie moja bajka, z tym do
panslavisty.

> Czy ja Ci cos narzucam? Sam tu zaglądasz i krytykujesz wszystko,
> łacznie z moim IQ, które zresztą nadal ma sie bardzo dobrze :-)

wyrazam swoja, niestety w tym przypadku malo pozytywna, opinie i
rowniez niczego Ci nie narzucam.
przeczytaj moja pierwsza odpowiedz.
wyglada na to ze pare osob probowalo Ci cos doradzic, bezskutecznie
bo sie rozdelas niemilosiernie i w tym watku rowniez to robisz.
dlatego EOT.

> Pamiętaj o duchu smaku - moje IQ pozostaje niezmienione. No,
> ewentualnie sobie poprawię :-)

o glutaminianie? nie musze, nie uzywam.
a IQ poprawiaj, poprawiaj, do Dody juz Ci blisko.

mac.

15. Data: 2007-01-16 10:02:46

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** maciej debski wrote:

> [...]
> niego - zobaczysz ze wcale nie jest potrzebny.
> nadmienie tez ze sa osoby ktore na glutaminian sodu zle reaguja...

Z tego co wymieniła to umami jest w brokułach, sosie sojowym, nieco w
pieczarkach, sztucznego nie ma konieczności dodawać (chyba, że ktoś
chce bardziej umami). Odpowiedni sos załatwia sprawę (np. sugerowałem
sojowy+ostrygowy, to jest właśnie umami).

Inna sprawa, że to biedne Dziecko Neostrady prawdopodobnie nie
rozpoznałoby glutaminianu nawet jak byś jej przed nosem położył na
talerzu. ;)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

16. Data: 2007-01-16 10:06:42

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maciej debski napisał(a):
> coz, jezeli to na glutaminanie zalezy Ci najbardziej

Tego nie powiedziałam , jednakże nie jest wyklęty.
Chińczycy nie mieli czystego, to i ja nie muszę :-)

> bo sie rozdelas niemilosiernie i w tym watku rowniez to robisz.
Nie ja zaczęłam się rozdymać, zauważ, nie ja :-)

> a IQ poprawiaj, poprawiaj, do Dody juz Ci blisko.
Widzę, że jej poziom jest Twoją miarką, ale nie moją.

17. Data: 2007-01-16 10:40:32

Od: "maciej debski" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka wrote:

> Nie ja zaczęłam się rozdymać, zauważ, nie ja :-)

nie zauwazylem.

> Widzę, że jej poziom jest Twoją miarką, ale nie moją.

jej poziom jest poziomem kazdej osoby ktora merytoryczna dyskusje
zastepuje
chwaleniem sie swoim IQ co jest malo sensowne i hmm... kompleksiarskie.

(o tym dlaczego doczytaj sobie sama).

mac.

18. Data: 2007-01-16 10:47:54

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maciej debski napisał(a):
> chwaleniem sie swoim IQ co jest malo sensowne i hmm... kompleksiarskie.

Tu trafiłeś - trochę. Kiedyś byłam zakompleksiona - a dziś
widzę, jak niesłusznie. Chwalenie się IQ? Jesteś nazbyt serio. Moje
chwalenie się to coś w rodzaju "jestem śliczna, higieniczna" - bo
jestem :-)

19. Data: 2007-01-16 11:03:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
s.com...

maciej debski napisał(a):
> [...]

widzę, jak niesłusznie. Chwalenie się IQ? Jesteś nazbyt serio. Moje
chwalenie się to coś w rodzaju "jestem śliczna, higieniczna" - bo

Conditio sine qua non...

Ja chcę o kuchni!
gdzie kupić stelaż/paterę do torta pietrowego
Kurczak z kuskusem na sposób arabski [p]
Garnki Berghoff
Takie spaghetti mi wyszło [p]