Re: Chiron promuje Międzyduchowość ;)

1. Data: 2007-12-26 08:28:19

Temat: Re: Chiron promuje Międzyduchowość ;)
Od: "Hanka " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> napisał w =
> wiadomości news:fko7pp$v8g$1@node2.news.atman.pl...
> > Witam,
> > piękny tekst na święta...

/reszta powyżej/

> Jak nie można wroga pokonac to
> należy się z nim zbratać -co? ;P

Dostałeś pod choinkę zbyt ciasną aureolę?...

..no bo jej ucisk powoduje widzenie nieistniejącego...

> Ty lepiej poczytaj coś De Mella
> to się dowiesz wreszcie co to ta
> twoja "miedzyduchowość" jest konkretnie ;P

Konkretna międzyduchowość znaczy to samo, co
- na przykład -
jeden punkt przecięcia kilku zakrzywionych płaszczyzn.

Pozdrawiam świątecznie:)

Seven Cosmic

2. Data: 2007-12-26 10:38:53

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jako o Wieku Międzyduchowości. (...)
>
> Wayne Teasdale (1945-2004) - Mysticism as the Crossing of Ultimate
> Boundaries: A Theological Reflection [Mistycyzm jako Przekraczanie
> Ostatecznych Granic: Refleksja Teologiczna]. Znalezione na:
> http://www.bedegriffiths.com/golden/gs_10.htm
>

> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

Jak nie można wroga pokonac to
należy się z nim zbratać -co? ;P

Ty lepiej poczytaj coś De Mella
to się dowiesz wreszcie co to ta
twoja "miedzyduchowość" jest konkretnie ;P
http://www.sm.fki.pl/demello.php?nr=biografia
Tamże kilka linków do treści jego książek ;)

Użytkownik "Hanka " <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> /reszta powyżej/

> Dostałeś pod choinkę zbyt ciasną aureolę?...
>
> ..no bo jej ucisk powoduje widzenie nieistniejącego...

Nawet nie wiesz jak bardzo
chciałbym zebyś miała rację... ;)
ale niestety brak ci albo
podstawowej wiedzy w temacie
albo... ;P

> Konkretna międzyduchowość znaczy to samo, co
> - na przykład -
> jeden punkt przecięcia kilku zakrzywionych płaszczyzn.

Następna geometra? ;P
Weź sama się zakrzyw
i będzie po krzyku ;)

3. Data: 2007-12-26 11:01:41

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl>
> "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com>

"Przekraczanie Ostatecznych Granic"
Bingo!
Nie ma granic, których nie dałoby się przekroczyć.
Alef0 to pikuś. :-)

> Jak nie można wroga pokonac to
> należy się z nim zbratać -co? ;P

A czy jam CI wróg? :-)

> Ty lepiej poczytaj coś De Mella
> to się dowiesz wreszcie co to ta
> twoja "miedzyduchowość" jest konkretnie ;P
> http://www.sm.fki.pl/demello.php?nr=biografia
> Tamże kilka linków do treści jego książek ;)

Nie chowaj się Pan za plecami de Mello bo i tak Pana widać. :)

> "Hanka " <c...@g...pl>

> Nawet nie wiesz jak bardzo
> chciałbym zebyś miała rację... ;)

Każdy guru chciałby dostać aureolę. ;DDD

> ale niestety brak ci albo
> podstawowej wiedzy w temacie
> albo... ;P

Albo dostałeś Pan rózgą od św. Mikołajki.

Znakomita analogia stereometryczna. :)
Ponieważ jednak duchy są objętościowe to międzyduchowość
jest o wymiar wyższa i oznacza wspólną płaszczyznę porozumienia
ponad podziałami. :-)

> Następna geometra? ;P
> Weź sama się zakrzyw
> i będzie po krzyku ;)

Przestał byś Pan świntuszyć. Nie powiem jak jest "krzywy" po łacinie
bo w Święta nie używam wyrazów łacińskich takich ja curve czy krzywosyn. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
"Prawda nie kłamie"

4. Data: 2007-12-26 13:56:34

Od: "Hanka " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hanka " <c...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:fkt3b3$kce$1@inews.gazeta.pl...

> Nawet nie wiesz...

..wiem :)

> ...jak bardzo
> chciałbym zebyś miała rację... ;)
> ale niestety brak ci albo
> podstawowej wiedzy w temacie
> albo... ;P

To trzecie: mylisz się w obu przypadkach :)

> Następna geometra? ;P

Jakieś poprzednie?
Nazwiska, kontakty...
(...no co?.... w końcu tkwimy w Wielkim Spisku...)

> Weź sama się zakrzyw
> i będzie po krzyku ;)

Ach nie - wtedy dopiero krzyk się zacznie.
Nie mój :)
_____________________________

No to teraz serio:
Gdzie - według Ciebie - ten wróg, i dlaczego wróg?

Seven

5. Data: 2007-12-26 14:24:05

Od: "Hanka " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robakks <R...@i...eu> napisał(a):

> Każdy guru chciałby dostać aureolę. ;DDD

> Albo dostałeś Pan rózgą od św. Mikołajki.

Myślę, że się należało ;)

> Znakomita analogia stereometryczna. :)
> Ponieważ jednak duchy są objętościowe to międzyduchowość
> jest o wymiar wyższa i oznacza wspólną płaszczyznę porozumienia
> ponad podziałami. :-)

No i jesteśmy w jeszcze większej abstrakcji, niż poprzednio :)
Tym niemniej - nasz szanowny interlokutor Sky zapewne i tutaj doszuka się
wrogów.
A tak na marginesie: ile wynosi objętość jednego ducha?...

> Przestał byś Pan świntuszyć. Nie powiem jak jest "krzywy" po łacinie
> bo w Święta nie używam wyrazów łacińskich takich ja curve czy krzywosyn. :)

Darujmy...
To - sądzę - pogłosy i powidoki z Nocy Wigilijnej :)

Seven

6. Data: 2007-12-26 20:04:46

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..wiem :)

Albo tak ci się wydaje...ale to już nudne...

> To trzecie: mylisz się w obu przypadkach :)

byłbym szczęśliwy ;P

> Jakieś poprzednie?
> Nazwiska, kontakty...
> (...no co?.... w końcu tkwimy w Wielkim Spisku...)

Przeinterpretowałaś...
Tu na usenecie ludzisk od geometrii
co niemiara- taki Robak na ten przykład... ;)

> Ach nie - wtedy dopiero krzyk się zacznie.
> Nie mój :)
> _____________________________
>

> No to teraz serio:
> Gdzie - według Ciebie - ten wróg, i dlaczego wróg?

Zapytaj Ratzingera...dlaczego olał Dalaj-lamę ;)

7. Data: 2007-12-26 21:15:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę, że się należało ;)

Nie myśl tyle! ;P
Czuj.

8. Data: 2007-12-26 23:40:27

Od: "Hanka " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

[Hanka]

> Zapytaj Ratzingera...dlaczego olał Dalaj-lamę ;)

Eee - wykręcasz się - jak zwykle.
A już myślałam, że potrafisz nie-jak-zwykle...

:)

9. Data: 2007-12-26 23:46:48

Od: "Hanka " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky <s...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "Hanka " <c...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:fkto65$nt8$1@inews.gazeta.pl...

> Nie myśl tyle! ;P
> Czuj.

To można równolegle, nie wiedziałeś?...

:)

10. Data: 2007-12-27 10:23:55

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To można równolegle, nie wiedziałeś?...

Gorzej jeśli myslisz sobie za dużo
a czujesz za mało...co jak widać
właśnie robisz...ferując wyroki
płynace z głowy a nie z serca ;P

"Dupek" - definicja terminu...
Chiron promuje Międzyduchowość! ;)
Świadoma wola jest złudzeniem? - Skąd się...
Re: lecytyna z punktu widzenia medycyny
Tym...