Chirona trzeba przypilnować aby nie brał antybiotyków.

121. Data: 2011-03-06 14:34:28

Temat: Re: Chirona trzeba przypilnowa? aby nie bra? antybiotyk?w.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedna i ta sama pieśń...

ale obejrzyj koniecznie oba teledyski:
http://www.youtube.com/watch?v=vYldM7lOkn4
http://www.youtube.com/watch?v=ru5d0GBXKvQ

--
CB

122. Data: 2011-03-06 14:39:13

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ikvstc$6l9$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Bzdura, postęp techniczny coraz bardziej przyśpiesza, największy był w
> ciągu ostatniego półwiecza kiedy nie było wojny. Weźmy komputery, kiedyś
> hitem był ZXSpectrum. Gdyby pieniądze wydawane na zbrojenia były wydawane
> na naukę, postęp byłby większy, a stan wojny oznacza rzeczywiste straty.
> USA z powodu wojny z Irakiem trochę opóźniły się w rozwoju, nie mówiąc już
> o samym Iraku.

W czasie pokoju nastepuje szybszy postep technologii pokojowych, a w czasie
wojny wojennych - to dosc trywialne. Wsrod teoretykow wojny ponauje poglad,
ze kolejna wojna zaczyna sie technologiami dostepnymi w momencie zakonczenia
poprzedniej wojny. Natomiast wysysanie zasobow i inwencji na produkcje
wojenna z cala pewnoscia obniza mozliwosci postepu technologii pokojowych,
czyli tych tak naprawde uzytecznych.

123. Data: 2011-03-06 14:41:19

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

> Przypuszczam że Chiron wierzy w postęp powodowany wojnami bo inaczej wojny
> wydawały by się bez sensu.

Pewnie wierzy, nie pierwsze to i nie ostatnie wypuszczenie gazow
chironowych. A wojny przeciez maja swoj sens, np. realizacja ambicji na
wladze a la Hitler, czy z blizszych Kaczynski.

124. Data: 2011-03-06 14:42:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przez pewien czas USA była tak pewna swego, że rozdzieliła cywilne-
> zbrojeniowe. No i efekt był- to Rosjanie pierwsi wysłali sputnika.

wyjeta z chironowego tylka

125. Data: 2011-03-06 15:06:56

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, czy ja gdzieś napisałem, że wojna to synonim rozwoju
i postępu?
Rzeczywiście?

Nie wiem jaki feler tkwi w twoim popapranym łbie, ale sądząc "po
owocach" to musi być jakaś forma niedorozwoju.

--
CB

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Razem z cebkiem macie taką psychikę , która w wojowniczości widzi
rozwój. Wojna to regresja, wszelkie wynalazki się wykorzystuje do
regresji , dopiera jeśli coś powstaje na wojnie to ludzie zastanawiają
się jak to da się użyć by służyło społeczeństwu. [...]

126. Data: 2011-03-06 15:20:09

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> [...]
> Rzeczywi�cie?
>

> Nie wiem jaki feler tkwi w twoim popapranym �bie, ale s�dz�c "po
> owocach" to musi byďż˝ jakaďż˝ forma niedorozwoju.
>
> --
> CB
>

> U�ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
.googlegroups.com...

> Razem z cebkiem macie tak� psychik� , kt�ra w wojowniczo�ci widzi
> rozw�j. Wojna to regresja, wszelkie wynalazki si� wykorzystuje do
> regresji , dopiera je�li co� powstaje na wojnie to ludzie zastanawiaj�
> si� jak to da si� u�y� by s�u�y�o spo�ecze�stwu. [...]

Napisałeś że to dzięki Hitlerowi i temu co zrobił mamy postęp i Chiron
się dołączył, a oczywiste jest że wojna to regresja. Tylko są
osobowości, które wojne racjonalizują i w Niemczech przed samą wojną
Naziści tak samo racjonalizowali.

127. Data: 2011-03-06 15:29:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałem, że chodzi w tym o wojnę, denny, bezmózgi CIULU???
Czy nie napisałem wyraźnie co miałem na myśli???

Rozumiesz po polsku, czy tylko po Hebrajsku napierdalasz bez zacięć???

Pustaki mentalne takie jak ty najpierw ~dopisują do moich słów swoje
prostackie rzygowiny, a następnie paplają się w nich na dowód, że
cbnet ich obrzygał.

Ręce i nogi opadają.

--
CB

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
o.googlegroups.com...

128. Data: 2011-03-06 15:51:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW po raz pierwszy obejrzałem "Kabaret" w kinie w wieku ok. 13 lat(*).
Cały film wydał mi się strasznie nudny, ciężki i mroczny.
[Nie podobała mi się zwłaszcza Lisa Minelli i jej partner sceniczny.]

Ale to co najbardziej zapadło w pamięć to własnie TA pieśń.
Zrobiła na mnie ogromne wrażenie.
IMHO bezapelacyjnie najlepsza ~scena w całym filmie.

* gdy grupa dorosłych (na obozie sportowym) zabrała mnie ze sobą
do kina na film od 18 lat, bo chyba nie mieli lepszego pomysłu co
ze mną zrobić.

--
CB

129. Data: 2011-03-06 16:40:36

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomorrow belongs to me

The sun on the meadow is summery warm
The stag in the forest runs free
But gathered together to greet the storm
Tomorrow belongs to me

The branch on the linden is leafy and green
The Rhine gives its gold to the sea (Gold to the sea)
But somewhere a glory awaits unseen
Tomorrow belongs to me

The babe in his cradle is closing his eyes
The blossom embraces the bee
But soon says the whisper, arise, arise
Tomorrow belongs to me
Tomorrow belongs to me

Now Fatherland, Fatherland, show us the sign
Your children have waited to see
The morning will come
When the world is mine
Tomorrow belongs to me
Tomorrow belongs to me
Tomorrow belongs to me
Tomorrow belongs to me
***

--
CB

130. Data: 2011-03-06 17:43:08

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-06 00:57, Chiron pisze:

> [...]
> "Pietrynce"- a z zamiejscowymi byś gadał przez telefon- ale rozmowy by
> łączyły telefonistki. Poza tym- gdzie byś się z nimi poznał? A uczeni-
> nie dość, że nie zastanawiali by się nad lotem międzygalaktycznym- to
> nie jestem pewien, czy w ogóle by się zastanawiali nad lotem samolotem
> pasażerskim- bo takie samoloty by nie istniały. Trudno w dwupłatowca
> upakować dużo ludzi, prawda? Rakiety były by znane- ale tylko z
> powieści SF. Uczeni by tego nie wymyślali, bo nikt by im na to nie dał
> kasy- i nie stworzył ku temu możliwości.

Stukałyby w klawiatury i podróżowały samolotami nasze wnuki albo prawnuki.

Uważasz, że jakikolwiek - choćby największy - postęp techniczny
usprawiedliwia masowe zabijanie ludzi?

Ewa

Niedorobiony kuzyn człowieka...
PILNE !!!