Chironowi polecam... //długie

61. Data: 2009-12-12 22:44:12

Temat: Re: Chironowi polecam... //długie
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:hg13t8$ap2$19@node1.news.atman.pl...

> Aaaa to ci dopiero:-). A gdzie to ja robię z siebie świętego?

Na p.s.p?

--

Paulinka

62. Data: 2009-12-12 22:47:24

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hg156i$ap2$22@node1.news.atman.pl...

> Na p.s.p?

Paulinko- no toż poproszę Ciebie o przykłady. Choćby 3. Ba! Niech na
początek będzie tylko 1 przykład. Plizzz:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

63. Data: 2009-12-12 22:54:18

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
>
> Paulinko- no toż poproszę Ciebie o przykłady. Choćby 3. Ba! Niech na
> początek będzie tylko 1 przykład. Plizzz:-)

Tak czy siak- jednak nie warto pisać w ten sposób, żeby komuś sprawić
przykrość. A często robi się to (jak mi się zdaje) nie przez np
złośliwość- tylko...zapomnienie. Zapomnienie, że te literki na
monitorze- to drugi, żywy człowiek (że tak pojadę Robakksem:-) ). Czasem
to się jednak zdarza- i nie widzę niczego niewłaściwego w...nazwijmy to-
zdyscyplinowaniu kogoś takiego. Tylko- jak mi się zdaje- to powinno
kończyć problem: ot, zapomniałem się, ktoś mi zwrócił uwagę-
przepraszam- i to wszystko. Dlaczego tak Ciebie to (takie odniosłem
wrażenie) zabolało?

by Chiron

I jak to się ma do Twoich złośliwych tekstów do michała, globa?

--

Paulinka

64. Data: 2009-12-12 22:59:19

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hg15pg$ap2$23@node1.news.atman.pl...

> [...]
>
> by Chiron
>
> I jak to się ma do Twoich złośliwych tekstów do michała, globa?

Mnie to nie zabolało. Nie zgadzam się z tym. Zwrócił mi uwagę Redart- po co
wchodzę w zwarcie (właśnie z michalem czy globem)- i co mi to załatwia.
Rzeczywiście - miał rację. To nie ma sensu- nawet, jeśli oni robią to
pierwsi- lepiej po prostu przemilczeć, dać sobie spokój. Napisałem mu to-
nawet podziękowałem. Już tego nie zrobię.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

65. Data: 2009-12-12 23:09:58

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]

> robią to pierwsi- lepiej po prostu przemilczeć, dać sobie spokój.
> Napisałem mu to- nawet podziękowałem. Już tego nie zrobię.

I tym się różnimy. Ja konfrontację traktuję, jako lekcję.
I że mnie coś wkurza i o tym piszę, to też normalne, nie da się przejść
przez
życie bez irytacji.

--

Paulinka

66. Data: 2009-12-12 23:22:21

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hg16ms$ap2$24@node1.news.atman.pl...

<ciach>

> I tym się różnimy. Ja konfrontację traktuję, jako lekcję.
> I że mnie coś wkurza i o tym piszę, to też normalne, nie da się przejść
> przez
> życie bez irytacji.

Hmm, wiesz- różnimy się. Pisałem Ci już. Niedawno nawet. Jak komuś coś
tłumaczę- i nie dostrzegam zrozumienia- to na ogół przerywam dyskusję. No bo
po co? Jeśli np Ty masz na jakiś temat zupełnie inne zdanie, niż ja- to albo
masz rację, a ja tego nie chcę dostrzec (nie potrafię), albo na odwrót- ja
mam rację, a a Ty nie chcesz tego przyjąć do wiadomości- w każdym razie to
jest blokada, która kończyć powinna (według mnie) każdą rozmowę- niech każdy
zostanie przy swoim. Kontynuacja powoduje jedynie złość i wiele innych
negatywnych uczuć. Ja z tego rezygnuję, Ty- jak sama powiedziałaś- lubisz w
to wchodzić.
Kolejna różnica: mnie niewiele rzeczy wkurza. Jeśli jednak oceniam, że
jestem wkurzony- to ZAWSZE jest to coś, co jest we mnie- choć na ogół tego
od razu nie widzę. Warto wtedy z tym popracować.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

67. Data: 2009-12-12 23:32:24

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> złość i wiele innych negatywnych uczuć. Ja z tego rezygnuję, Ty- jak
> sama powiedziałaś- lubisz w to wchodzić.

Lubię dlatego, że mogę odkryć pod ogromem argumentów, że się myliłam.
Mogę się nad czymś zastanowić, uznać, że nie miałam racji. Kiedy bliskie
mi osoby uciekają chyłkiem, żeby mnie nie zranić, to nie wiem nic.

> Kolejna różnica: mnie niewiele rzeczy wkurza. Jeśli jednak oceniam, że
> jestem wkurzony- to ZAWSZE jest to coś, co jest we mnie- choć na ogół
> tego od razu nie widzę. Warto wtedy z tym popracować.

IMO nie ma nad czym pracować. To stan jak gorączka, organizm z czymś
walczy, żeby wyzdrowieć.

--

Paulinka

68. Data: 2009-12-12 23:53:32

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hg180u$ap2$25@node1.news.atman.pl...

> Lubię dlatego, że mogę odkryć pod ogromem argumentów, że się myliłam. Mogę
> się nad czymś zastanowić, uznać, że nie miałam racji. Kiedy bliskie mi
> osoby uciekają chyłkiem, żeby mnie nie zranić, to nie wiem nic.
Dobrze. To podaj mi 3 przykłady z tej grupy- konkretnie- gdzie Ty w
opisywany sposób zostałaś przekonana do czegoś. Proszę także o 3 przykłady-
gdzie Ty przekonałaś kogoś.
Na początek- jeśli to za trudne- podaj choć po 1 przykładzie.

> IMO nie ma nad czym pracować. To stan jak gorączka, organizm z czymś
> walczy, żeby wyzdrowieć.

To stan, jak choroba. Gorączka? No dobrze. Niech będzie. Gorączka to reakcja
na chorobę.
Jak to wygląda w rzeczywistości? Wkurza mnie to! A tak naprawdę- nie to,
lecz coś, co to we mnie dotyka. To podstawowa prawda- jak dla mnie. Na
przykład: alkoholik, który nie pije jakiś czas- jest w terapii, ma sukcesy
terapeutyczne- często komuś takiemu proponuje się pomoc w terapii innych. I
co się okazuje? Ano z reguły ma on najmniej zrozumienia dla ludzi, którzy
zaczynają terapię. Będzie reagował najostrzej np gdy alkoholik będzie
opowiadać, jak zrobił rodzinie piekło na ziemi. On może nawet ostro kogoś
takiego krytykować. Dlaczego? Zapewne powie: "wkurza mnie to, że ktoś tak
postępuje ze swoją rodziną!". Ale jak jest prawda? Prozaiczna- on nie
toleruje zachowań, które jeszcze niedawno były jego udziałem....Tylko na
ogół nie jest tego świadom. Przynajmniej nie od razu. Jak jest osobą, któa
chce się rozwijać- to wtedy będzie z tym pracować. Z czym? Ze swoją
przeszłością. Jak wybaczy sobie to, co robił- nie będzie już tak reagować na
opowieści innych alkoholików. Czyli: to nie gorączka- to choroba. Jeśli tego
nie zrozumie, nie przepracuje- będzie go niszczyć.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

69. Data: 2009-12-13 00:00:51

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> przykłady- gdzie Ty przekonałaś kogoś.
> Na początek- jeśli to za trudne- podaj choć po 1 przykładzie.

Zrozumiałam i doceniłam XL i ku swojemu zdumieniu ona też mnie zaczęła
traktować poważnie.

Piszesz o chorobie i neofityzmie.

--

Paulinka

70. Data: 2009-12-13 00:09:56

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:hg1ak6$p19$1@node2.news.atman.pl...

> Zrozumiałam i doceniłam XL i ku swojemu zdumieniu ona też mnie zaczęła
> traktować poważnie.

Odpowiedziałaś baaardzo mało konkretnie: gdzie- 1 przykład, gdzie Ixi Cię
przekonała. Czyli: jej post- i co to spowodowało u Ciebie. OK?

> Piszesz o chorobie i neofityzmie.

Ale z tego nic nie wynika. Chodzi mi o to, że każde stwierdzenie: "fqrza
mnie to"! oznacza tak naprawdę, że jest coś w nas, czego to dotyka.
W_nas_a_nie_na_zewnątrz. Ten przykład to tylko unaocznia. Przykład neofity.
Można wymyślić inne- albo opowiedzieć z własnego życia. Czyli- to nie
gorączka, tylko choroba, która warto zrozumieć- bo inaczej cały czas nas
niszczy.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

Re: Kto uważa, że Marek Sender jest nie fajny?
Kobiety wolą drani?
Temat:
PANIOM
POLOWANIE NA...