Chirurgia a wzrok

1. Data: 2011-02-26 16:51:25

Temat: Chirurgia a wzrok
Od: Pawel Baranowski <b...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanowiła mnie ostatnio jedna rzecz.
Kształcimy neurochirurga czy kardiochirurga, dużo czasu, sił i pieniędzy
idzie na to. Wykształcony powiedzmy w okolicy 30.

5 czy 10 lat później już czasem zaczyna się coś dziać ludziom ze
wzrokiem. I co, jeśli takiemu specjaliście wzrok się zepsuje? Przestaje
robić super operacje i zaczyna...

1) pracę jako lekarz 1 kontaktu?
2) zostaje neurologiem/kardiologiem?
3) przechodzi do prostych chirurgicznych zabiegów?

Trochę to bez sensu :(

--
pozdrowienia

http://free.of.pl/e/ekonometria

Zapraszam na moja strone

2. Data: 2011-02-28 13:13:30

Temat: Re: Chirurgia a wzrok
Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

"Pawel Baranowski" <b...@l...pl> wrote in message
> [...]
>
> 1) pracę jako lekarz 1 kontaktu?
> 2) zostaje neurologiem/kardiologiem?
> 3) przechodzi do prostych chirurgicznych zabiegów?

... a co ma wyszkolony snajper powiedzieć ? :P ;)

3. Data: 2011-02-28 20:52:39

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko wzrok mu dolega?
A możliwość zarażenia się? (aids, żułtaczka B i C, i inne...)
A pewność ręki? A precyzja ręki?
Ta nie wysiada szybciej od wzroku?

A co do wzroku:
Podobno nauka widzenia, kształtowanie się zmysłu wzroku, trwa około 9 lat.
Podobno uraz muzgu może zabużać widzenie.

Jeśli pszyjąć, że po urazie muzg ponownie uczy się widzieć,
to znaczy, że zdolność widzenia może kształtować się nawet 9 lat po urazie,
a z tego wynika, że noszenie korekcji wzroku w tym okresie, może być
niezwykle szkodliwe .

Ból w okolicach lędźwiowych i nerki
czarna lista produktów żywnościowych
czy hormony przechodzą do kurzych jajek?
ojciec sobie zażyczył masażer
jakiś serwis do oceny produktów żywnościowych?