Chleb na youtube

21. Data: 2007-09-30 21:22:56

Temat: Re: Chleb na youtube
Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fdp3id$h7r$1@inews.gazeta.pl...

> Chyba nie - vide odpowiedź udzielona MB. Za to kolejny raz przekonałam
> się,
> że Magdzia ma słaby charakter i nie potrafi oprzeć się zaczepkom osób,
> które
> rzekomo ma w KF-ie i innym to zaleca.

Ale kobieto, PO CO zaczepiasz MB ? W niczym Cie nie sprowokowała.
Chłopa nie masz i nudzi Ci sie w niedzile czy co ?
Marek

22. Data: 2007-09-30 21:36:48

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Chyba nie - vide odpowiedź udzielona MB. Za to kolejny raz przekonałam się,
> że Magdzia ma słaby charakter i nie potrafi oprzeć się zaczepkom osób, które
> rzekomo ma w KF-ie i innym to zaleca.

MB ma bardzo silny charakter, inaczej dawno przeprosiłaby za swoje
ohydne chamstwo, trudne do zrozumienia u tak "dystyngowanej" osoby...
Cóż, KF to wygodna sprawa na schowanie własnej głowy - działa jak piasek.
Na pewno pozwoli jej się oprzeć mojej niniejszej zaczepce :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:

23. Data: 2007-09-30 21:44:08

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> Jednak gonisz w pietke,

Od chleba ;-)

> nie da sie z toba rozmawiac. Przeczytaj sobie
> zaczepke w pierwszym zdaniu swojego postu,

Nawet Ci to zdanie zacytuję: "Jest to przepis bardzo zbliżony do przepisu, z
którego korzystam." Zaczepek co niemiara.

> i zastanow sie, dlaczego to
> tak zostalo odebrane.

Zastanów się, dlaczego Ty jesteś tak a nie inaczej odbierana.

> Zmieniasz nicki,

Co????? Pierwsze słyszę!!!! Kiedy??? Występuję jako kto???

A może to objawy jakiejś manii prześladowczej?

Ania

24. Data: 2007-09-30 21:46:26

Od: "Andy" <g...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> wygodna sprawa na schowanie własnej głowy - działa jak piasek.
> Na pewno pozwoli jej się oprzeć mojej niniejszej zaczepce :-)

Za to ja mam charakter slaby i wreszcie pakuje cie, kompletna
"panslavistova" idiotko, do KF. Nie odpisuj, bo i tak juz wiecej twoich
debilnych wypowiedzi nie bede widzial.

Andy

25. Data: 2007-09-30 21:51:51

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andy pisze:

> Za to ja mam charakter slaby i wreszcie pakuje cie, kompletna
> "panslavistova" idiotko, do KF. Nie odpisuj, bo i tak juz wiecej twoich
> debilnych wypowiedzi nie bede widzial.

Nie powinieneś widzieć już wcześniej, z powodu obfitej piany na ustach,
"męcizno".
Że też ci się chciało pisać przed wrzuceniem mnie do KF. :-)

26. Data: 2007-09-30 21:53:23

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@p...pl> napisał(a):

> Ale kobieto, PO CO zaczepiasz MB ? W niczym Cie nie sprowokowała.

Reaguję na nią dokładnie tak, jak ona na Panslavistę. Jej wolno - to i mnie
też. Z tym, że ja w odróżnieniu do niej, nie nawołuję nikogo do bojkotowania
innych. A że ma w stosunku do mnie i innych osób pewne zaległości związane z
przeprosinami za to czy owo - to mam prawo jej nie lubić, czyż nie? Dama z
brudnymi nogami...

> Chłopa nie masz i nudzi Ci sie w niedzile czy co ?

A to już moja sprawa ;-))))

Ania

27. Data: 2007-09-30 21:56:20

Od: "Marek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeprosinami za to czy owo - to mam prawo jej nie lubić, czyż nie? Dama z

to sie baw na priv a nie zajmuj nas wszystkich swoimi frustracjami.

> A to już moja sprawa ;-))))
Tak myslalem...
Jednak skoro uwazasz ze to Twoja sprawa, to bądz laskawa nie
zajmowac nia calej grupy.
Marek

28. Data: 2007-09-30 21:56:22

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek pisze:
> [...]
> Tak myslalem...
> Jednak skoro uwazasz ze to Twoja sprawa, to bądz laskawa nie

Myślę, że trochę przesadzasz: każdy jest w stanie panować przynajmniej
nad swoim komputerem, jeśli już nie nad ciekawością, co też tu się
wyrabia...

29. Data: 2007-09-30 21:57:53

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> Że też ci się chciało pisać przed wrzuceniem mnie do KF. :-)

Ma ten sam problem, co Madzia - nie umie pewnych rzeczy robić po cichu.
Pewnie wyrzucając śmieci do pojemnika/kontenera też wrzeszczy o tym na całą
okolicę - niech słyszą, jaki porządny, śmieci nawet wyrzuca!

Ania

30. Data: 2007-09-30 21:58:41

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Ma ten sam problem, co Madzia - nie umie pewnych rzeczy robić po cichu.
> Pewnie wyrzucając śmieci do pojemnika/kontenera też wrzeszczy o tym na całą
> okolicę - niech słyszą, jaki porządny, śmieci nawet wyrzuca!

Wiesz, Aniu, zawsze mam uciechę, kiedy odzywa się jakaś męska przekupa,
zamiast zdecydowanie, w ciszy i spokoju, bez zbędnych obwieszczeń,
zrobić co zamierza :-)

--
XL wiosenna
Chwilami jestem tu:
http://groups.google.pl/groups/profile?enc_user=eJTu
XQ0AAACUGFDz9PzxwnRUed8hFQkm

czubajka kania czy beżowa i słodki-orzechowy zapach
orzechy na slodko
GRZYBOBRANIE
SPODOBYWA MNIESIE
pierogi z ciasta drozdzowego