Ciekawe? Czy ja wiem...

1. Data: 2004-09-02 13:01:27

Temat: Ciekawe? Czy ja wiem...
Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Chyba warto chociaż rzucić okiem...
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=77&w=152231
16&v=2&s=0

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-09-02 13:30:21

Temat: Re: Ciekawe? Czy ja wiem...
Od: "Aneta" <a...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ivan" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Pozdrawiam
> Ivan
>
> Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

to ja tu napisze.... NIENAWIDZĘ rodzynek, wyniucham je wszędzie i wygrzebię.
obrzydlistwo i kto to to coś wymyślił

Aneta

1. Data: 2004-09-02 13:36:00

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> to ja tu napisze.... NIENAWIDZĘ rodzynek, wyniucham je wszędzie
i wygrzebię.
> obrzydlistwo i kto to to coś wymyślił

Eee... tam, rodzynki dobre są :)
Ja tam, o ile jestem w zasadzie wszystkożerny, wiem, że jednej
rzeczy nie ruszę. Cynaderek. Chyba, że ktoś perfekcyjnie wywabi
odór i mi nie powie co to jest, to mooooże...

1. Data: 2004-09-02 13:45:19

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

Wątróbka, czy wontrupka - pod kazda postacia :-(
Zapach, widok, kolor, polysk, jej niemrawa kinetycznosc. I smak.

Bleeeh x 3
Brrr x 1

eM

1. Data: 2004-09-02 14:28:27

Od: "Asienka P" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oliwki! Zielone oliwki, po przygodach z zielonymi po czarne nawet nie
sięgam... Próbowałam podejść do nich kilka razy i za każdym razem odruch
wymiotny.

No i oczywiście mięso wszelkiej maści.

Asieńka P.

1. Data: 2004-09-02 14:42:43

Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ivan wrote:
> Witam!
> Chyba warto chociaż rzucić okiem...
> http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=77&w=152231
16&v=2&s=0
===
Cynaderki, rodzynki, wątróbka, oliwki - są pyszne.

Ja nie lubię trawy! Pod żadną postacią. No, może jako wołowinę...

waldek
===

1. Data: 2004-09-02 15:05:06

Od: "eM eL" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eM <...@...c> napisał(a):

> Wątróbka, czy wontrupka - pod kazda postacia :-(
> Zapach, widok, kolor, polysk, jej niemrawa kinetycznosc. I smak.
>
> Bleeeh x 3
> Brrr x 1

Curry z wątróbką..?
:-)))

1. Data: 2004-09-02 15:38:58

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> to ja tu napisze.... NIENAWIDZĘ rodzynek, wyniucham je wszędzie i
wygrzebię.
> obrzydlistwo i kto to to coś wymyślił

Oj tam, dobre ciasto bez rodzynek to jak zdrowa kobieta bez piersi....

Pzdr
Paweł

1. Data: 2004-09-02 15:43:15

Od: "eM" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

"eM eL" podpowiada:

> Curry z wątróbką..?
> :-)))

Sie przyznam, ze jajka na surowo nie zjem* (kogel-mogel i tak dalej), a
majonez wcinam, za mi sie uszy trzesa. Ale w sprawie curry z wontrupki,
to powiem tyle: nie i basta! I tu zadzierzyscie tupne noga :-). Samo
curry z zapachem, a wontrupka won, z powrotem na na drzewo;-).

Pozdrawiam,
eM

PS. Musi byc gotowane przynajmniej ze trzy zdrowaśki ;-)

1. Data: 2004-09-02 15:45:36

Od: "Przemodar" <p...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asienka P" grymasiła:
> Oliwki! Zielone oliwki, po przygodach z zielonymi po czarne nawet
> nie sięgam...
A to błąd z kolejnością. Czarne są bardziej "jadalne", zielone są nieco
wysublimowane, dla smakoszy, takich jak ja np. Można dodawać do wszelkich
sałatek, nawet na zagrychę się nadają.
Jedyna rzeczy, którą ja omijam szerokkim łukiem to ...sok pomarańczowy.
Nawet jak piszę te słowa, to czółko mi się spociło z wrażenia. A poza nim
mogę żłopać surowy sok z cytryny, wszelkie kwasy i słodkości. Ot - grupa
wybrakowanych kubków smakowych pozbawiła mnie "rozkoszy" narodowego napoju
śniadaniowego Amerykanów. Skręca mnie na widok, zapach, wspomnienie i
wyobrażenie sobie soku pomarańczowego. ;-)

"Powiedziałem i ukoiłem sumienie"

Curry/Kmin (p) dlugie.
Imieniny Izabeli
pierogi?
Nadmiar kotletow mielonych - zapiekanka?
Kluski ziemniaczane