Chłodziarka-chłodziarka.

1. Data: 2011-02-01 11:56:58

Temat: Chłodziarka-chłodziarka.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam chłodziarki (wys. ok. 2 m, chętnie więcej) jak w temacie, tzn bez
zamrażalnika/zamrażarki. Marzy mi się dwudrzwiowa, czyli z dzieloną komorą,
żeby całości nie wietrzyć przy wyjmowaniu danego produktu.

Czy są takie? Ktoś widział?
Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie
produkują...

2. Data: 2011-02-01 12:11:33

Temat: Re: Chłodziarka-chłodziarka.
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy są takie? Ktoś widział?
> Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie

Ależ produkują - szukaj w sklepach gastronomicznych - szafy chłodzialnicze i
mroźnicze.

3. Data: 2011-02-01 12:31:30

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy są takie? Ktoś widział?
> Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie

http://www.goga-gastro.pl/category/szafy-chlodnicze-
mroznicze-chlodnicze

Można malowane, można inox...

4. Data: 2011-02-01 12:37:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2011 13:31:30 +0100, Panslavista napisał(a):

> http://www.goga-gastro.pl/category/szafy-chlodnicze-
mroznicze-chlodnicze

> Można malowane, można inox...

Dzięki. Żadna nie jest dzielona. No i te ceny - ciekawe, czy dlatego, że
jak dla gastronomii (czyli firmy), to można więcej wydusić? Uzasadnienia
żadnego innego toto ni ma...

5. Data: 2011-02-01 12:56:53

Od: Przesmiewca <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
>Czy są takie? Ktoś widział?
>Mój rekonesans w necie wykazuje na chwilę obecną, że takowych chyba nie

Samych chlodziarek cala masa, ale warunek z dzielona komora
zabija wszystkie.

6. Data: 2011-02-01 13:39:47

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mroznicze-chlodnicze

> Dzięki. Żadna nie jest dzielona. No i te ceny - ciekawe, czy dlatego, że
> jak dla gastronomii (czyli firmy), to można więcej wydusić? Uzasadnienia
> żadnego innego toto ni ma...

Jesteś w mylnym błędzie, są tzw. dwutemperaturowe.

7. Data: 2011-02-01 13:47:09

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

mroznicze-chlodnicze

> Jesteś w mylnym błędzie, są tzw. dwutemperaturowe.

http://www.e-laboratoria.pl/default.asp?IDGroup=1022
4

http://archiwumallegro.pl/rapa_szafa_chlodnicza_dwuk
omorowa_1_10_st_c-220390307.html

http://archiwumallegro.pl/search/853766-rapa-szafa-c
hlodnicza.html

8. Data: 2011-02-01 13:49:51

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.rapa.lublin.pl/

9. Data: 2011-02-01 22:45:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 1 Feb 2011 14:49:51 +0100, Panslavista napisał(a):

> "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message

> http://www.rapa.lublin.pl/

Przypiliło mnie.
Kupiłam to:
http://www.neonet.pl/chlodziarka-gorenje-r-60398-hw.
html?gclid=CKvBztKD6KYCFUYifAodSEDh5w
Nie dzielona komora, trudno, ale duuużo miejsca w środku, ponad 300 l.

Dzięki za pomoc :-)

10. Data: 2011-02-02 12:40:24

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takiego Siemensa.

-----

| warunek z dzielona komora zabija wszystkie.

Soki Dr Witt, gdzie kupić? Ewentualnie gdzie kupić takie butelki.
Wymiana uszczelki drzwi w starej lodówce POLAR - jak ?
firany
Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
Czym pomalować stół?