Chłodziarka jednoagregatowa

11. Data: 2011-02-22 12:31:08

Temat: Re: Chłodziarka jednoagregatowa
Od: "Ula" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ijrfvq$gai$1@news.onet.pl...
> [...]

Ustawiłam Europa Srodkowa ISO oraz MIME.
ĄŚżźć
Czy teraz nie ma "robaczków"
Ula

12. Data: 2011-02-22 13:12:05

Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-22 13:31, Ula pisze:

> Ustawiłam Europa Srodkowa ISO oraz MIME.
> ĄŚżźć
> Czy teraz nie ma "robaczków"
> Ula

Teraz również piknie.

13. Data: 2011-02-22 13:14:00

Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-22 14:12, BQB pisze:

> Teraz również piknie.
Ale i tak jest UTF-8:

polecam grupę pl.test
tam można sobie testować do woli
a sprawdzać można przez pokaż źródło wiadomości

14. Data: 2011-02-22 16:46:17

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Feb 2011 14:14:00 +0100, BQB napisał(a):

> Ale i tak jest UTF-8:

I w czym to przeszkadza, jeśli jest zadeklarowane?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

15. Data: 2011-02-23 14:20:10

Od: BQB <a...@a...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11-02-22 17:46, Borys Pogoreło pisze:

> I w czym to przeszkadza, jeśli jest zadeklarowane?

W niczym, jest dobrze ale odpowiadam na:

> Ustawiłam Europa Srodkowa ISO oraz MIME.

I tak nie jest ustawione, choć ja bym UTF-8 zostawił i nie ruszał :P

16. Data: 2011-02-25 21:29:53

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wątpię.
Wakacje, lato, ciepło w mieszkaniu do 30°C lub nawet więcej.
Jak śpisz w pomieszczeniu z lodówką zamiast w niej gemarać to i tak włącza się ona i
wyłącza, czyli prąd zużywa.

-----

| trzeba wziąć pod uwagę, że główną przyczyną wzrostu temperatury w lodówce jest jej
otwieranie, lodówka w czasie urlopu gdy nikt w
niej nie grzebie wcale tak często agregatu uruchamiać nie będzie chyba.

17. Data: 2011-02-25 21:32:08

Temat: Re: Chlodziarka jednoagregatowa
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze niedawno się przypie....ali, że ktoś pisze na niusach ponad 72 znaki w
wierszu ;-)

Co do drukarki wierszowej:
Przy 2-3 kopiach ma to sens.

-----

| No daj spokój w XXI wieku jak ktoś ma czytnik nie czytający UTF-8 to pewnie ma też
drukarkę wierszową i czytnik kart
perforowanych a pliki trzyma na taśmach.

18. Data: 2011-03-10 21:30:04

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "ąćęłńóśźż", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

> [...]

> Wakacje, lato, ciepło w mieszkaniu do 30°C lub nawet więcej.
> Jak śpisz w pomieszczeniu z lodówką zamiast w niej gemarać to i tak włącza się ona

A wątp sobie, proszę bardzo.
Tyle że ja nie twierdziłem że NIE zużywa, tylko że jak jest w cytacie że
nie będzie agregatu uruchamiać równie często co przy dodatkowym ogrzewaniu
jej wnętrza przez otwieranie drzwi. Wiadomo że izolacja nie jest
stuprocentowa, ale otwieranie lodówki na częstotliwość włączania się
agregatu i zużycie prądu wpływ ma spory.

Piotr Mockałło
Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

nie daj sie wposcic w maliny z kredytem
podwójne rolety
Rozgałęźnik - popularna złodziejka do opraw produkcji polskiej
Urządzenie do popcornu
czasowy alarm temperatury