Urządzenie do popcornu

1. Data: 2011-02-15 07:19:34

Temat: Urządzenie do popcornu
Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem , można użyć garnka lub patelni, wsypać kukurydzę i zrobić popcorn, ale
przecież idziemy z postępem i mamy do tego celu urządzenia. Pytanie jak się
spisują, nie chodzi i mega super dla gastonomii, tylko takie do domu. Na
allegro jest tego pełno, np. firma Clatronic PM2658, czy Severin PC 3751 czy
te urządzenia sa co kolwiek warte? Prosiłbym o wypowiedzi osoby, które miały
styczność z tego typu sprzetem.

2. Data: 2011-02-15 07:55:33

Temat: Re: Urządzenie do popcornu
Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-02-15 08:19, ***Einstein*** pisze:
> [...]
> te urządzenia sa co kolwiek warte? Prosiłbym o wypowiedzi osoby, które miały

Ja używam od 10 lat i niestety stara maszynka padła niedawno. Kupiłem
identyczną ostatnią sztukę w satrunie za 70zł. Niestety juz 1200W a nie
1600W jak stara. Trochę dłużej robi się popcorn. Polecam jak najwięcej
watt, minimum to te 1200 bo w tych małych które widziałem to bardzo mało
popcornu na raz wychodzi. Z mojej wychodzi na raz miska 3L

3. Data: 2011-02-15 07:57:45

Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a i bardzo ważne jest aby kupić dobry popcorn. Musi być świeży i dlatego
nie warto kupować na zapas. Można go jeść dużo bo nie jest tłusty. Można
oczywiście polać masełkiem:) lub na słodko ale to już przepisy
znajdziesz w necie.

4. Data: 2011-02-15 08:26:23

Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za info.

5. Data: 2011-02-15 17:45:23

Temat: Re: Urz?dzenie do popcornu
Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> napisał(a):

> [...]
>te urządzenia sa co kolwiek warte? Prosiłbym o wypowiedzi osoby, które miały

Ja nie mialem stycznosci, ale robie zwyczajnie w mikrofali.
Wychodza niezle, nawet jak sie je porowna do tych z kinoplexow.

6. Data: 2011-02-15 23:30:33

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "***Einstein***" napisał

> np. firma Clatronic

firma Clatronic to jest totalny krzak , części zamienne nie istnieją , chyba
że z kanibalizacji ;)

pozdrawiam

dziobak

czasowy alarm temperatury