Zegar LED niebieski poszukiwany

1. Data: 2011-02-13 19:38:46

Temat: Zegar LED niebieski poszukiwany
Od: "Chomik" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

W zeszlym roku na targach dom i wnetrze w Warszawie wystawiala sie firma
ktora oferowala rozne zegary na biurko sciane itp. Charakterystyczne bylo to
iz wiekszosc miala srebrna (chyba inox) obudowe i ladny niebieski
wyswietlacz LED. Pod pojeciem ladny mam na mysli fakt ze przy wygaszonym
wyswietlaczu widac bylo po prostu czarna szybke a po wlaczeniu segmenty
swiecily na ladny niebieski kolor. Niestey nie wzialem wizytowki tej firmy a
teraz chcialbym taki zegar kupic. Znalazlem wiele ofert w necie ale zadna
nie jest tym czego szukam. Moze znacie jakies firmy ktore robia czy
sprzedaja zegary pasujace do opisu to prosze o info. Dodam ze zegar
wyswietlac ma tylko godzine bez zadnych dodek dookola z sekundami itp bo
takie znalazlem.

2. Data: 2011-02-15 18:35:35

Temat: Re: Zegar LED niebieski poszukiwany
Od: "uciu" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam coś takiego:
http://allegro.pl/zegar-budzik-sieciowy-xonix-led-te
mp-pilot-i1451120199.html
http://allegro.pl/duzy-zegar-led-xonix-z-pilotem-tem
peratura-alarm-i1437738271.html
http://allegro.pl/extra-duzy-zegar-scienny-xonix-nie
bieski-led-i1423044295.html
http://allegro.pl/extra-duzy-zegar-sieciowy-xonix-ni
ebieski-led-i1423044336.html

jest mega wyraźny:-)
i po wygaszeniu jest jedna czarna tafla:)

--
uciu

3. Data: 2011-02-16 15:39:36

Od: "Chomik" <c...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
ebieski-led-i1423044336.html

> jest mega wyraźny:-)
> i po wygaszeniu jest jedna czarna tafla:)

Tak jak pisalem w poscie takie znalazlem i nie o to mi codzilo. Ale temat w
sumie zamkniety. Nie znalazlem tego co chcialem wiec poki co wzialem to co
bylo a jak trafie to co widzialem to zmienie :)

"ekspres cisnieniowy"
Nawiewniki -jak zlikwidować?
Źródło cennych informacji o diecie. Bez nudnych tematów.
Ciekawy artykuł o owczym pędzie kredytobiorców
Czyszczenie okien