Chłopaki z PSP

1. Data: 2005-05-08 16:29:37

Temat: Chłopaki z PSP
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Załamaliście mnie chłopaki z psp.
No normalnie, tragedia.
Katastrofa.
Żadnego normalnego, normalnie.
Jak nie jakieś przeintelektualizowane mądrale, co to naczytali się Einsteina i
udają, że o fizjologii np. nie słyszeli, to z kolei erotomani gawędziarze
skrzywieni w drugą mańkę.
Jak nie wiecznie nawaleni, to z kolei kogutki o genialnym mniemaniu o sobie.
No nie ma na kim oka zawiesić, przysięgam.
A Ty się All pytasz dlaczego koguty pieją...
Wypisuję się z tej grupy.
No, męża to tu nie znajdę, mowy nie ma.
A czas ucieka. :-)

V-V
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2005-05-08 16:32:47

Temat: Re: Chłopaki z PSP
Od: HardStyler <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika napisał(a):
> No, męża to tu nie znajdę, mowy nie ma.
> A czas ucieka. :-)
Wszystko fajnie, ale zapomnialas o mnie ;)

Pzdr,
HS.

1. Data: 2005-05-08 16:36:27

Od: "Paweł Niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie.
> No nie ma na kim oka zawiesić, przysięgam.
> A Ty się All pytasz dlaczego koguty pieją...

No to wyp...
...isuj się.

Aż tak normalnego, jak Ty jesteś normalna i tak nigdzie nie znajdziesz. (Oni
już wszyscy zwariowali od nadmiaru normalności).

P.
:)

1. Data: 2005-05-08 16:44:16

Od: Fioletowy Kot! <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika napisał(a):

> Załamaliście mnie chłopaki z psp.

W zły sposób starasz się zwrócić na siebie uwagę. Zamiast na początek
obrażać każdego z nas, napisałbyś coś, co mogłoby zainteresować. Np. że
jesteś dziewicą do przerżnięcia, choć to niezbyt lotne jest. W każdym bądź
razie, tak jak kiedyś nie zwracałem na ciebie uwagi, nie starałem ci się
dopiec tak teraz zacznę, bo widzę, że mojej uwagę umknęła kolejna głupia
baba, kiepska prowokatorka i marna kobieta, skoro do takich metod musi się
uciekać. Jeszcze masz czas, żeby przeprosić nas - facetów z PSP, i radzę ci
to zrobić.

--
To był Fioletowy Kot, który z chęcią nasra ci na płot.

GG: 7526231 www.fioletowykot.sympatia.pl fioletowykot[@]vp.pl
Skype - fioletowy_kot | alt.pl.zbluzgaj - grupa dobra w ryj

1. Data: 2005-05-08 16:49:15

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Veronika* wrote in <news:05050818293719@polnews.pl> :

> No, męża to tu nie znajdę, mowy nie ma.
> A czas ucieka. :-)

pokaż cycki !

--
Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

1. Data: 2005-05-08 17:14:00

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wypisuję się z tej grupy.

To kogo ja będę dręczył moim ulubionym słowem na ER ???
... bez sensu :) Opamiętaj się !! :)

> No, męża to tu nie znajdę, mowy nie ma.
> A czas ucieka. :-)

Chłopaaaaki, moze który by się poświęcił ? :))

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2005-05-08 17:19:35

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Veronika wrote:

> Żadnego normalnego, normalnie.

lepszego komplementu mi dac nie moglas. dziekuje ;)

> Jak nie jakieś przeintelektualizowane mądrale, co to naczytali się Einsteina i
> udają, że o fizjologii np. nie słyszeli, to z kolei erotomani gawędziarze
> skrzywieni w drugą mańkę.

mnie denerwuja tutaj osoby ktore sa by byc...

> No nie ma na kim oka zawiesić, przysięgam.

szczegolnie ze nikt swoich zdjec tu nie wrzuca ;p

> No, męża to tu nie znajdę, mowy nie ma.

idz na sympatie lub na pl.soc.seks.towarzyskie ;)

--
pawel - trochę o mnie: http://grek.punktg.com.pl/

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-05-08 17:19:36

Od: _ValteR_ <s...@n...thx> szukaj wiadomości tego autora

*Przemysław Dębski* wrote in <news:d5lhc4$cn1$1@inews.gazeta.pl> :

> Chłopaaaaki, moze który by się poświęcił ? :))

ja moge - mam ciągoty sadomasochistyczne (niezbedne cechy dla
małżenstwa) ;)

1. Data: 2005-05-08 17:48:50

Od: "Veronika" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik HardStyler <j...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:d5lf8d$rkt$...@n...news.tpi.pl...

> Wszystko fajnie, ale zapomnialas o mnie ;)

Masz rację, o dzieciach zapomniałam.

V-V
:-)

1. Data: 2005-05-08 17:49:53

Od: "Veronika" <v...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:427e3d44$0$27726$f...@m...aster.pl...

> No to wyp...
> ...isuj się.

Jedna mała rada: melisa.

> Aż tak normalnego, jak Ty jesteś normalna i tak nigdzie nie
znajdziesz. (Oni
> już wszyscy zwariowali od nadmiaru normalności).

I tu się mylisz. :-)

V-V
:-)

Struktura i funkcje rodziny?
Teoria Y - Fundament Milosci
Przytępiony słuch, a 'słyszenie' głośnych dźwięków [crosspost pl.sci.medycyna/psycholo gia]
Głupieję przez Was :-))
Potrzebna pomoc :)