Chodzi mi po glowie takie cos, raczej OT, bo nie da sie zjesc

1. Data: 2001-11-06 12:55:44

Temat: Chodzi mi po glowie takie cos, raczej OT, bo nie da sie zjesc
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

nie weszki ani snieg, pardon, lupiez po tej glowie mi chodza.

a raczej ksiazka adresowa grupy.

wiadomo jest, ze nie podaje sie adresu na forum publ, ani zadne
takie.. i teraz tak - jakbym chciala komus zrobic mini
niespodzianke to co? Mam pytac dana osobe oadres? troche glupio.
pytac innych? Jeszcze glupiej.

mam propozycje - mozemy miec wlasna ksiazke/liste
adresowo-telefoniczna, ja te liste chetnie skompiluje na podst.
przyslanych mi danych. I ta lista pojdzie potem tylko do osob,
ktore na niej beda, bo chca.

czy pomysl jest zupelnie do bani?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 13:02:23

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

__________________________
> pomysl jest absolutnie ok.... prosze tylko o wyjasnienie, jak sie priva tutaj
puszcza? Qd

1. Data: 2001-11-06 13:28:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

__________________________
>puszcza? Qd

niby pytanie rozumiem,a jednak nie...skopiowac adres?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 13:32:50

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:l6nfutchjgko0q62s1c1ae7fu9l36153v3@4ax.com...
> [...]
> adresowo-telefoniczna, ja te liste chetnie skompiluje na podst.
> przyslanych mi danych. I ta lista pojdzie potem tylko do osob,

:))))))))

Mechcia

1. Data: 2001-11-06 13:49:30

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niby pytanie rozumiem,a jednak nie
- ktos tu sie zwierzal, ze mialo isc na priva, a poszlo na ogólny....wiec jak
sie na prywatny puszcza? czym to sie rozni od wysylki na ogolny?
Wybacz, szefowo, ale podkuchennej czasami cos wyjasnic trzeba.... to lece
obierac te marchewki...Qd

...skopiowac adres?
__________________________

1. Data: 2001-11-06 13:53:20

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> [...]
> sie na prywatny puszcza? czym to sie rozni od wysylki na ogolny?
> Wybacz, szefowo, ale podkuchennej czasami cos wyjasnic trzeba.... to lece

to ja spod miotly wyjde i powiem, ze nalezy najechac kursorem na wybrany
post (gdzie jest temat i nadawca), kliknac lewym przyciskiem myszy i w
pojawionym menu wybrac "odpowiedz nadawcy". Można tez wybrac odpowiedz
grupie, ale latwiej jest dac po porstu odpowiedz na gornym pasku.

pozdrawiam
anka

1. Data: 2001-11-06 14:02:45

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawionym menu wybrac "odpowiedz nadawcy". Można tez wybrac odpowiedz
> grupie, ale latwiej jest dac po porstu odpowiedz na gornym pasku.

tego tam. U mnie prawym przyciskiem.

Waldek

1. Data: 2001-11-06 14:10:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sie na prywatny puszcza? czym to sie rozni od wysylki na ogolny?
>Wybacz, szefowo, ale podkuchennej czasami cos wyjasnic trzeba.... to lece

Ja uzywam Agenta. przy owtartej wiadomosci mam do wyboru odp na
priva, lub do grupy...no i czasem sie miesza
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 14:13:20

Od: oshin <b...@a...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MechaGodzilla" <m...@n...pl> napisal(a) nam tak:
>:))))))))

ja tam moge slac, jakby co mowie ...
potem sie ukryje przypadkowo hehehe
dalam mianowicie telefon dziewczynkom mormonkom zeby pogadac i
profilaktycznie zepsulam sobie gniazdko i aparat na ament hehehehe
ale to moze dobrze, bo jak przeczytalam ich materialy to chyba mi sie
odechcialo z nimi rozmawiac

oshin
http://szanty.art.pl/~bydnorz
kliknij i nakarm glodne dzieci! http://www.pajacyk.pl
--
Miguel de Cervantes Saavedra
Miedzy kobiecym "TAK" i "NIE" zaledwie koniec igly zmiescic sie moze.

1. Data: 2001-11-06 14:22:41

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:l...@4...com..
.
> nie weszki ani snieg, pardon, lupiez po tej glowie mi chodza.
>
> a raczej ksiazka adresowa grupy.

Jestem krótko, ale za.
Kaliope mi muwila cos o netykiecie i wycinaniu czesci tekstu jak sie
odpowiada. Przejaelam sie i moze tne za bardzo?Pozdrawiam Ramzes.

jakaś szarlotka.... plis!
co wziąść idąc z wizytą....
prośba o przepis na nugat
jogurt