jogurt

1. Data: 2001-11-06 09:52:31

Temat: jogurt
Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy probowaliscie kiedys robic jogurt? Podobno mozna wyczarowac go ze
zwyklego mleka, dodajac troche jogurtu naturalnego. Ale jak dokladnie ? Jaki
mleko? uht chyba sie nie nada. Prosze o szczegoly.

Asia :-)

1. Data: 2001-11-06 10:03:46

Temat: Re: jogurt
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Jaki
> mleko? uht chyba sie nie nada. Prosze o szczegoly.

Mam takie ustrojstwo do robienia jogurtu - 6 sloiczkow po 150 ml.
Nada sie kazde mleko, trzeba je przegotowac, przestudzic, jak ma ok 35-40
st. dodaje sie jogurt, miesza, wlewa do sloiczkow i na ok. 6 godzin wlacza
urzadzenie.Aby jogurt byl bardziej gesty trzeba dodac mleko w proszku wziac
pelne mleko do produkcji jogurtu.
Bez urzadzenia mozna jogurt zrobic w termosie - te ciepla mieszanine mleka i
jogurtu wlac do termosu, zamknąc i odstawic na kilka godzin.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-11-06 10:04:26

Temat: Odp: jogurt
Od: "ulla" <u...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9s8btk$612$...@n...tpi.pl...
> [...]
Jaki
> mleko? uht chyba sie nie nada. Prosze o szczegoly.

próbowałam robić z różnych mlek z róznymi jogurtami naturalnymi i nic
cos tam wychodziło ale nie zadowalało moich smaków, pozostaję wierna
jogurtom naturalnyn kupionym i sama sobie je komponuję z rożnymi owocami i
innymi dodatkami.
ula.

1. Data: 2001-11-06 10:19:50

Od: kw <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

robilem w/g tego przepisu i wychodzi /nie pamietam tylko czy ja mleko
zagotowywalem/ wlalem do duzego sloika i zawinalem w gruby koc - acha wydaje mi
sie ze nie moze to byc mleko z kartonu tylko np. takie a worka foliowego

1. Data: 2001-11-06 11:03:31

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "kw" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
wydaje mi
> sie ze nie moze to byc mleko z kartonu tylko np. takie a worka foliowego

moze byc z kartonu, przeciez kultury bakterii sa z jogurtu a jak
przegotujesz mleko to co za roznica z jakiego opakowania

pozdrawiam
Basia

Tort czekoladowy
smalec gesi
cumin, zielona kolendra i zielony kardamon
Po wyborach i zmianach podatków!!
Nie na temat-kto zna jakąś firmę przewozową ze Stanów do Polski