Nie na temat-kto zna jakąś firmę przewozową ze Stanów do Polski

1. Data: 2001-11-06 08:04:54

Temat: Nie na temat-kto zna jakąś firmę przewozową ze Stanów do Polski
Od: "Jacek P" <c...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przepraszam za zaśmiecanie grupy.
Potrzebuję kupić sobie w Stanach książki w liczbie około 30. Transport z
mojej księgarni do Polski to ponad 250 USD (księgarnia używa tylko FedExu i
UPS).
Czy ktoś zna jakąś solidną firmę przewozową, która przewiezie mi te moje 40
kilo książek drogą morską lub w jakiś inny, tani sposób?
A może ktoś z mieszkających w Stanach byłby w stanie za jakąś rozsądną
opłatą wysłać mi te książki?
One kosztują kilkaset dolarów, dlatego zależy mi na porządnych firmach, bo
płacę za te książki moją trzymiesięczną pensję (w nadziei, że dostanę lepszą
pracę).
Pozdrawiam i przepraszam za marnowanie Waszego czasu i pasma.

Jacek Przerwa