Po wyborach i zmianach podatków!!

1. Data: 2001-11-06 08:14:17

Temat: Po wyborach i zmianach podatków!!
Od: "KrzyS." <K...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.niejedzenie.pl

1. Data: 2001-11-06 08:54:52

Temat: Odp: Po wyborach i zmianach podatków!!
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KrzyS." <K...@a...com> napisał w wiadomości
news:9s864j$18u$1@korweta.task.gda.pl...
> http://www.niejedzenie.pl

zachowam sie nieladnie:
PRECZ

MechaGodzilla

1. Data: 2001-11-06 09:34:23

Temat: Re: Odp: Po wyborach i zmianach podatków!!
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla napisala:

> zachowam sie nieladnie:
> PRECZ

Rzeczywiscie nieladnie - to sie mowi "temu panu juz dziekujemy" :-)

Krycha

1. Data: 2001-11-06 09:45:07

Temat: Re: Po wyborach i zmianach podatków!!
Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KrzyS." <K...@a...com> napisał w wiadomości
> http://www.niejedzenie.pl

Wiecie, namawiac ludzi do niejedzenia na grupie kuchnia... profanacja!

Basia

1. Data: 2001-11-06 10:08:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Rzeczywiscie nieladnie - to sie mowi "temu panu juz dziekujemy" :-)
>
>Krycha

jakie niieladnie? Jakienieladnie? Nieladnie byloby cytowac
doroszkarza - won, dretwo od gomow (gomuw -nieortogr.), bo cie
fizycznie zniewaze!

Krysia, z niezbadana wiedza na temat obyczajow doroszkarskich...
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-06 12:54:25

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:midfutslo34mq4do6kkl06ffnj89hmastn@4ax.com...
:
: Krysia, z niezbadana wiedza na temat obyczajow doroszkarskich...
: K.T. - starannie opakowana

Albo n.p. po warszawsku powiedziec: osz ty w ruda ondulacje szarpany! jeszcze
raz - i ci fiolkow pod oczami nasadze!
Ale my tak oczywiscie nie powiemy, bo my sa "kulturalne" ;o))

bardzo kulturalnie
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-06 13:35:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>raz - i ci fiolkow pod oczami nasadze!
>Ale my tak oczywiscie nie powiemy, bo my sa "kulturalne" ;o))

no-no, z ta RUDA ondulacja!
a my rzeczywiscie som kurtularne
Krysia i ruda i kurtularna
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-07 06:08:20

Od: "{Wilma}" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:fopfut0cjoh16q7pm3pv9k2d6bbmlumn7d@4ax.com...
: no-no, z ta RUDA ondulacja!
: a my rzeczywiscie som kurtularne
: Krysia i ruda i kurtularna
: K.T. - starannie opakowana

Hehehe ...... ja tyz bardzo ruda (ostatnio rubin kladlam). Powinnam byla dodac
* - odnosnik, a kolor wlosow do wyboru ;o)
Ech .... musialas przypominac .... siwe wychodza - fryzjerka juz mnie sciga ;o)
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-11-07 07:42:49

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>* - odnosnik, a kolor wlosow do wyboru ;o)
>Ech .... musialas przypominac .... siwe wychodza - fryzjerka juz mnie sciga ;o)

moje siwe wlosy szczyca sie Tycjanem. pasuje do moich, choc ja
zawsz twierdzilam, me moje to Boticelli ;)

Krysia (mnie scigaja dzieci pytajac, z gory, bo oba dobrze
wyzsze, co to to-to za wlosy takie BIALE, a ja mowie, ze to od
slonca...)
K.T. - starannie opakowana

Nie na temat-kto zna jakąś firmę przewozową ze Stanów do Polski
Ciasta i temperatury
RE: Chyba rocznica...
placki ziemniaczane z otrębami
co jesc?