smalec gesi

1. Data: 2001-11-06 09:32:42

Temat: smalec gesi
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupujac kilka dni temu ingrediencje do koldunow w swietnie zaopatrzonym
sklepie miesnym , zobaczylam po raz pierwszy w sprzedazy smalec gesi. Co z
dodatkiem jego mozna zrobic? Jakies pasztety, czy cos jeszcze ? Ktos ma
jakis pomysl ?

Jola L-L

1. Data: 2001-11-06 13:26:17

Temat: Re: smalec gesi
Od: "cezary gmyz" <c...@z...dwws.pl> szukaj wiadomości tego autora

Smalec gesi jest pyszny w formie czystej na chlebku, ale nadaje sie tez do
rozmaitych specjalow zywodwskich
Czarek

----------

1. Data: 2001-11-06 13:46:10

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakis pomysl ?
>
>                                                                    Jola L-L
>

> Tak jak napisal Cezary, m.in. smalec gesi jest nieodzownym skladnikiem
wątróbek po żydowsku

Pozdrawiam
Wok

1. Data: 2001-11-06 19:26:09

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-06 20:33:37

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L <j...@i...pl> wrote:

> Kupujac kilka dni temu ingrediencje do koldunow w swietnie zaopatrzonym
> sklepie miesnym , zobaczylam po raz pierwszy w sprzedazy smalec gesi.

Gdzie? gdzie?!!!!!

Wladyslaw

1. Data: 2001-11-06 21:05:50

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jesli chodzi o smazenie, daje sie go do ajercwibele - salatki z jajek,
> wartobki po zydowsku, farfelek, cymesu, ciulentu np.
Spoko koleżanko, cymes nie zawsze jest na gęsim smalcu [taki w połączeniu
z ziemniakami i mięsem najczęściej] inne przepisy zalecają po prostu
użycie masła.
A ciulent to czulent jak mniemam?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-11-06 21:24:44

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Spoko koleżanko, cymes nie zawsze jest na gęsim smalcu [taki w połączeniu
> z ziemniakami i mięsem najczęściej] inne przepisy zalecają po prostu

No jasne - ale Jola pytala, co mozna - no wiec cymes mozna ;-) a ciuletn to
czulent - miesko, kasza, fasola i te sprawy wstawione do pieca w piatek
przed sabatem.

1. Data: 2001-11-07 05:59:03

Od: "Kamas" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@t...com.pl> napisał w wiadomości

> Gdzie? gdzie?!!!!!
>
> Wladyslaw
W Gdyni na głownym targowisku tuż przy wejściu do hali rybnej, po prawej
stronie jest stoisko z wyrobami z drobiu. tam b często można dostać gęsi
tłuszcz.
Smalec trzeba sobie wytopić samemu, ale to już pestka. :-))

--
pozdrawiam :-))
Sławomir Jan Marusiński

1. Data: 2001-11-07 07:32:52

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:1f2guei.1m3y77910cuerkN%w...@t...com.pl...

> Gdzie? gdzie?!!!!!
> Wladyslaw

Gdansk - Wrzeszcz, tuz obok dworca kolejowego , naprzeciwko Puchatka
sklepu dzieciecego).Swietnie zaopatrzony, duzo ludzi i zawsze duza rotacja
swiezutkiego miesiwa.

Jola L-L

1. Data: 2001-11-07 08:46:31

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie? gdzie?!!!!!

u nas w Aldim, dzisiaj jest w ramach promocji ;-))

Waldek

cumin, zielona kolendra i zielony kardamon
Po wyborach i zmianach podatków!!
Nie na temat-kto zna jakąś firmę przewozową ze Stanów do Polski
Ciasta i temperatury
RE: Chyba rocznica...