Chodzi o szerokość pewnego urządzenia kuchennego... ;-)

1. Data: 2004-09-17 10:45:32

Temat: Chodzi o szerokość pewnego urządzenia kuchennego... ;-)
Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmywarka 45 czy 60? :)
Nie, nie o to chodzi, żartowałem :)

Problem jest następujący: kuchenka 50 czy 60 cm? Pogooglałem i nie
znalazłem nic konkretnego. Tu bardziej chodzi o rozmiar piekarnika i
jego pojemność, czy też wielkość "góry" ma znaczenie? Bo ja używałem
kiedyś 60, potem 50 i różnicy nie widziałem prawie żadnej, a nie chcę
się za parę miesięcy obudzić z ręką w nocniku, że mam złą kuchenkę i od
razu do niej dopasowane meble kuchenne :(

1. Data: 2004-09-17 10:51:16

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w
wiadomości
edu.pl...
> [...]
> znalazłem nic konkretnego. Tu bardziej chodzi o rozmiar
piekarnika i
> jego pojemność, czy też wielkość "góry" ma znaczenie?
IMO im szerzej tym lepiej. I mniej chodzi o gary, bo te się w
zasadzie mieszczą, ale o patelnie, nieraz trzeba użyć dwóch i robi
się ciasno.

Ivan

Jeśli chcesz pisać na priv, wywal "conieco" z adresu

1. Data: 2004-09-17 10:53:00

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka napisał(a):

> [...]
> się za parę miesięcy obudzić z ręką w nocniku, że mam złą kuchenkę i od
> razu do niej dopasowane meble kuchenne :(

O tym, że masz coś złego ( za małe, za duże, mało trędi ), dowiadujesz
się najczęściej z newsów albo od znajomych. Potem stwierdzasz:

"Nigdy by mi do głowy nie przyszło......."

;)

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-09-17 11:03:36

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@S...pro.onet.pl> napisał w wiadomości
edu.pl...
> [...]czy też wielkość "góry" ma znaczenie?[...]

Trochę chyba ma. Pomijając nawet te rączki od patelni - bo może akurat masz
miejsce, żeby je odwracać nad sąsiednie szafki - jest jeszcze kwestia
korytarza powietrznego, którym Hand Airlines docierają na lotnisko im.
Tylnego Palnika. Maszyny tych linii wpadają bowiem w turbulencje podczas
przelotów przez obszary o wysokiej temperaturze i dużym nasyceniu parą
wodną, co może spowodować nawet upuszczenie ładunku, a ponadto zdarzają się
uszkodzenia kadłuba[1].

Z drugiej strony blachy z kuchenki 50cm być może mieszczą się w zmywarce
45cm ;)))

[1]Choć to zależy od rodzaju kuchni i używanych naczyń. Na elektrycznej
gotuję w przewymiarowanych garnkach i góra naczynia jest zazwyczaj ledwo
ciepła, a i wściekłe parowanie zdarza się rzadko.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

1. Data: 2004-09-17 11:41:07

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl>
napisał w wiadomości news:ciegau$abt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Trochę chyba ma. Pomijając nawet te rączki od patelni - bo może
akurat masz
> miejsce, żeby je odwracać nad sąsiednie szafki -
iiii... tam, rączki, pffff....
Moja najukochańsza kupiła kiedyś patelnię tak gdzieś z pół* metra
średnicy, i głęboka na 8-10cm, świetna jest do placków
ziemniaczanych, bo można smażyć 8 szt naraz, a nie 3 jak na
"zwykłej", poza tym średniej wielkości łosoś mieści się w całości.
Ma tylko jedną wadę... oprócz niej na kuchence 60-tce, można co
najwyżej jajka w malutkim garnuszku ugotować.

* trochę przesadziłem, ale tylko trochę..., w każdym razie
pokrywki w takim rozmiarze nie są produkowane, chyba żebym wziął
taką z gara do gotowania bielizny (jak to kiedyś bywało)

1. Data: 2004-09-17 11:46:38

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ivan napisał(a):

> * trochę przesadziłem, ale tylko trochę..., w każdym razie
> pokrywki w takim rozmiarze nie są produkowane, chyba żebym wziął
> taką z gara do gotowania bielizny

Albo poszukał w sklepie muzycznym, instrument znany jako talerze :)

--
P. Jankisz piątkowy

1. Data: 2004-09-17 12:03:05

Od: "Ivan" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

> Albo poszukał w sklepie muzycznym, instrument znany jako talerze
:)

Ślizgie som, spadajo, i ten, tego... brzyncom... Wystarczy, że
dzieci dostały do użytku od wujka kociołek (od starej perkusji,
nie do gotowania :)) jak sobie co jakiś czas o nim przypomną, to
nawet, za przeproszeniem, w kiblu nie można sobie spokojnie
posiedzieć, bo podskakujesz na tronie... Szczęśliwie w domku
mieszkamy nie w bloku, bo by nas sąsiedzi zlinczowali ;)

1. Data: 2004-09-17 13:54:14

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ivan" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> pokrywki w takim rozmiarze nie są produkowane,

Przejdź się do Makrokesza. Ostatnio widziałem tam pokrywki średnic
powyżej pół metra nawet, tak na łoko ze 70cm miały. Pierwsze moje
skojarzenia też były muzyczne, zresztą nie odmówiłem sobie, brzękłem.
Warto było... ;-))))

A i jeszcze OT, ale nie mogę się powstrzymać po lektórze dalszych
postów (tych dziecięcomuzycznych dygresji): kumpla synowi onegdaj
dziadek kupił w prezencie trąbkę. Dużą. I głośną. Taką z klawiszami, z
której można było wydawać wielodźwięki. Zarzynane prosię, atak
marsjan, Ich Troje - do wyboru do koloru, a wszystko z głośnością
pneumatycznego klaksonu niemalże ;-)
Kolega lecząc przy piwie związane z tym frustracje zeźlony klął na
czym swiat stoi, że nawet w zemście dziecka razem z tą trąbka
dziadkowi na parę dni podrzucić nie może, bo dziadek głuchy jak pień i
byłby cały szczęśliwy, że Michałek tak ładnie się bawi ;-)

J.

1. Data: 2004-09-17 14:09:43

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl> napisał(a):

> [...]
> się za parę miesięcy obudzić z ręką w nocniku, że mam złą kuchenkę i od
> razu do niej dopasowane meble kuchenne :(

Piekarnik 60 jest lepszy od 50. Z górą natomiast bywa rożnie. W Amice np.
rozstaw palników w 60 i 50 jest jednakowy.

pralka brandt
lodówka electrolux erb2645
Ile wody trzeba zlac przy wymianie zaworow przy grzejniku ?
Re: parkiet vs deski podłogowe ?
pralki Brandt ładowane od góry