Choinka

61. Data: 2010-12-28 03:27:06

Temat: Re: Choinka
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
news:bb47ef0e-f334-47a7-8061-597edf811676@d8g2000yqf
.googlegroups.com...

Spragniona kukła ze świrem w kiepale.

62. Data: 2010-12-28 03:37:01

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dy4csdxinzzp.1dkktdx8wxqp6.dlg@40tude.net...

Głąb "trzecia ręka":

http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://i.lawka.pl
/graf/zdjecia/org/1432.jpg&imgrefurl=http://lawka.pl
/zdjecia/1432/Magiczna_trzecia_reka&h=707&w=500&sz=1
95&tbnid=Nl38zocGdak5PM:&tbnh=267&tbnw=189&prev=/ima
ges%3Fq%3Dtrzecia%2Br%25C4%2599ka&zoom=1&q=trzecia+r
%C4%99ka&usg=__rBdiM_o029ZpUOV9iGe2IhPlEUo=&sa=X&ei=
nloZTcH5MIia8QPxiK3OBg&ved=0CBoQ9QEwAQ

63. Data: 2010-12-28 10:26:46

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-28 04:37, Panslavista pisze:

> Głąb "trzecia ręka":

Jak się jest "kobietą fatalną", to nie należy się dziwić, że się różne
indywidua przyklejają :)

--
Pozdrawiam - Aicha (bez obrazy, Globie, chodziło mi bardziej o tych
mężów po sąsiedzku)

64. Data: 2010-12-28 11:25:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 04:37:01 +0100, Panslavista napisał(a):

> [...]
ges%3Fq%3Dtrzecia%2Br%25C4%2599ka&zoom=1&q=trzecia+r
%C4%99ka&usg=__rBdiM_o029ZpUOV9iGe2IhPlEUo=&sa=X&ei=

Zazdrośnik 3-)

65. Data: 2010-12-28 11:26:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Dec 2010 11:26:46 +0100, Aicha napisał(a):

> Jak się jest "kobietą fatalną", to nie należy się dziwić, że się różne
> indywidua przyklejają :)

Indywidua? - zawsze się przyklejały do mnie. Cenię to sobie. A dziwicie
się, ze poznałam, znam i mam wokół siebie tylu ciekawych ludzi. Tak po
prostu jest.

66. Data: 2010-12-28 17:06:49

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Re: Choinka
Wiadomość:

Ikselka napisał(a):
> Dnia Mon, 27 Dec 2010 13:47:18 -0800 (PST), glob napisaďż˝(a):

> Nie ma wad. Po prostu nie ma. No nie ma. 30 lat ich szukam i nie
> znalaz�am
> :-)

> Przecie� zrozumia�am przeslanie, nie bierz mnie za niekumat�.

> Ale powy�ej - mog�?
> ;-PPP

Powiedzmy że ma wadę, naprzykład jest trochę już antykiem ten twój mąż
i teraz spotykasz mnie i się zakochujesz. Ja jestem poniżej tego co
preferuje społeczeństwo, bo tak jak murzyn był uważany za mało
wartościowego, tak młoda osoba jest uważana za nie wpełni jeszcze
wartościowa społecznie, przez to że jest młoda....Boże jestem
czarnuchem, rany że też wcześniej tego nie zauważyłem...znaczy
analogia postępowania do czarnych i młodych jest podobna, oboje są
poniżej pełnej wartości jaką przyjmuje społeczeństwo i oczywiście Kate
seksualnie by było lepiej z murzynem niż z homoseksulnym mężem, który
zabierał się do niej i w pewnym momencie mówił...nie mogę. Tak samo
jak tobie Ikselcia byłoby lepiej ze mną niż z kimś antyczym i już
bardziej mało jurnym.;)

a ta jurność to Twoja największa zaleta?

A mówiłem ma wadę;))
Tak więc konwenas społeczny umieszcza ciebie w środowisku gdzie nie
możesz poniżyć się do globika _murzyna 'bo przez młodość jestem mniej
wartościowy , czyli jak nic jestem murzynem i tak samo by na nas twoje
sąsiadki patrzyły z oburzeniem, gdyby nasze relacje polegały na
zbiżaniu się do siebie i byś wysiadała z mojego samochodu, będą moją
przyjaciółką. Tak więc zaczełyby się ploty, które ciebie by
umieszczały w niewłaściwym świetle, a mnie naraziły na przemoc za
zbiżenie do ciebie....i zamiast na pieszczoty się zdobyć, ja musiałbym
wyjechać, a ty byś płakała bo niezrealizowałaś swojej miłości z
globikiem, czyli konwenas społeczny by utrudnił realizację naszy
pragnień;)))

czy znasz jakąś bajkę, która kończy się szczęśliwie?

kiwiko

67. Data: 2010-12-28 19:13:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko napisał(a):
> [...]
> s?siadki patrzy?y z oburzeniem, gdyby nasze relacje polega?y na
> zbi?aniu si? do siebie i by? wysiada?a z mojego samochodu, b?d? moj?
> przyjaci?k?. Tak wi?c zacze?yby si? ploty, kt?re ciebie by
> umieszcza?y w niew?a?ciwym ?wietle, a mnie narazi?y na przemoc za
> zbi?enie do ciebie....i zamiast na pieszczoty si? zdoby?, ja musia?bym
> wyjecha?, a ty by? p?aka?a bo niezrealizowa?a? swojej mi?o?ci z
> globikiem, czyli konwenas spo?eczny by utrudni? realizacj? naszy
> pragnie?;)))
>
> czy znasz jak?? bajk?, kt?ra ko?czy si? szcz?liwie?

Taka była rzeczywistość i te rzeczy nawet obecnie nie kończą się
szczęśliwie.

68. Data: 2010-12-28 19:26:47

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

kiwiko napisał(a):
> [...]
>
> kiwiko

Taka była rzeczywistość i te rzeczy nawet obecnie nie kończą się

jasne, jak tylko opierają się na dupie :)

kiwiko

69. Data: 2010-12-28 20:10:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> kiwiko napisa?(a):
.googlegroups.com...

> Taka by?a rzeczywisto?? i te rzeczy nawet obecnie nie ko?cz? si?
> szcz?liwie.
>
> jasne, jak tylko opieraj? si? na dupie :)
>
> kiwiko

No akutatu tu nie zauważyłem dupy, ale jak jesteś zwałkowana moralnie
to nawet miłość nazwiesz dupą.

70. Data: 2010-12-31 20:11:03

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:if3b09$nh$5@node1.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Dobry Boże i ani jednego krasnoludka?

Był jeden, ale zmarł w wieku 2 lat na zapalenie płuc. Takie czasy wtedy.

--

Paulinka

ja już nie mogę...
męski portal