Choinka słabo rośnie:-(

1. Data: 2005-05-30 09:36:42

Temat: Choinka słabo rośnie:-(
Od: "Belgrano z pracy " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Co może byś przyczyną że w rządzie co 2,5m mam choinki posadzone i 1 z nich
słąbo rośnie, jest jakby zasuszona i marna, nawożę ja ale to nic nie daje,
gdzie szukac oprzyczyn kłopotu.
Piotr

2. Data: 2005-05-30 09:57:30

Temat: Re: Choinka słabo rośnie:-(
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d7emra$hq9$1@inews.gazeta.pl Belgrano z pracy
<b...@g...pl> napisał(a):

> Co może byś przyczyną że w rządzie co 2,5m mam choinki posadzone i 1
> z nich słąbo rośnie, jest jakby zasuszona i marna, nawożę ja ale to
> nic nie daje, gdzie szukac oprzyczyn kłopotu.

Hejka. Taki już los. ;-)
Pozdrawiam przypadkowo Ja...cki

3. Data: 2005-05-30 10:43:31

Temat: Odp: Choinka słabo rośnie:-(
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d7eobj$j2n$...@n...news.tpi.pl...
> W wiadomości news:d7emra$hq9$1@inews.gazeta.pl Belgrano z pracy

> Hejka. Taki już los. ;-)

To nie los. To pewnie zbyt duża ilosć baniek i innych ozdób spowodowało
przeciążenie choinki.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2005-05-30 10:58:19

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d7er2f$c85$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> To nie los. To pewnie zbyt duża ilosć baniek i innych ozdób
> spowodowało przeciążenie choinki.

Hejka. No, właśnie, że taki jest los choinki. ;-) Służyć do wieszania
bombek i innych ozdópek. :-D
Pozdrawiam szablonowo Ja...cki

5. Data: 2005-05-30 12:55:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Belgrano z pracy wrote:

> Co może byś przyczyną że w rządzie co 2,5m mam choinki posadzone i 1 z nich
> słąbo rośnie, jest jakby zasuszona i marna, nawożę ja ale to nic nie daje,
> gdzie szukac oprzyczyn kłopotu.

Jak zwykle przyczyn kłopotu należy szukać w rządzie :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2005-05-30 16:10:12

Od: "kuleczka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:33Eme.7349$p94.1945@tornado.ohiordc.rr.com...

Witam:)

Musisz zacząć od identyfikacji twojej choinki, czy to jest swierk czy jakiś
inny iglak, moze jodła? Przejrzyj zdjęcia iglaków w necie, zidentyfikuj
swoją choinkę i napisz jeszcze raz.Najlepiej dodaj zdjęcie chorej sztuki.
I nie zrazaj się, oni tylko tak sobie sie smieją ale na pewno Ci pomogą gdy
będzie wiadomo jaka to roślina i jakie są objawy.
Pzdr
Kuleczka
ps.do tego listu skłonił mnie fakt że na innej nie odwiedzanej grupie
zamierzam zasięgnąć rady :czym zakleic dziurę w scianie? głupio brzmi, nie?
ale ja naprawde nie wiem:)

7. Data: 2005-05-30 18:04:30

Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuleczka" <a...@i...pl>
[...]
> ps.do tego listu skłonił mnie fakt że na innej nie odwiedzanej grupie
> zamierzam zasięgnąć rady :czym zakleic dziurę w scianie? głupio brzmi,
> nie?
> ale ja naprawde nie wiem:)

A jaka to ściana [z czego], co to za dziura [jak duża] i po co zaraz
kleić?
;-)
pozdr. Jerzy

8. Data: 2005-05-30 18:18:27

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kuleczka <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:d7fdpl$9v4$...@k...task.gda.pl...

> ps.do tego listu skłonił mnie fakt że na innej nie odwiedzanej grupie
> zamierzam zasięgnąć rady :czym zakleic dziurę w scianie? głupio brzmi,
nie?
> ale ja naprawde nie wiem:)

Może klejem?
Klejenie klejem niekiedy się sprawdza. :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

zagadki i inne zdjecia
Coś zeżarło mi sosnę, może ktos mi podpowie co to było?
Mam ochotę na bambus
robale w pąkach róż - prawie we wszystkich
bananowiec