Choinkowo :-)

31. Data: 2009-12-22 21:29:33

Temat: Re: Choinkowo :-)
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:
> W Usenecie Hanka <c...@g...com> tak oto plecie:

> Cudne.
>
> Qra, http://img49.imageshack.us/img49/5650/dsc07611sz6.jp

No to jak taki coming out, to i ja się ujawnię :-)

W mieszkaniu:
http://godisnotelsewhere.files.wordpress.com/2009/06
/stalker.jpg

I na łonie natury:
http://mmimageslarge.moviemail-online.co.uk/stalker4
.jpg

Stalker

32. Data: 2009-12-22 21:33:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:
> Dnia Tue, 22 Dec 2009 12:25:33 -0800 (PST), Hanka napisaďż˝(a):

> A kompozycyjnie to ja mog� w ka�dwj chwili. Tymczasem albo choinki, albo
> kompozycja :-)
> --
>
> Ikselka.

Idiotko... kompozycję trzeba mieć w oczach, Hanki fotografie się nie
przewracją, za to twoje jak powiesisz na ścianie , to będzie wrażenie
że albo ściana krzywa, albo krzywo powieszone, ale wiadomo nic nie
jest krzywe tylko autorka to beztalencie.

33. Data: 2009-12-22 21:38:08

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 22:33, glob <r...@g...com> wrote:

> [...]
> że albo ściana krzywa, albo krzywo powieszone, ale wiadomo nic nie
> jest krzywe tylko autorka to beztalencie.- Ukryj cytowany tekst -

Globisiu, nie psuj mi swiatecznych usmiechow :)
Specjalnie dla Ciebie doloze jeszcze jakies obrazki,
do albumu o choinkach, ale juz nie krzyw sie na
jakies krzywe zdjecia.

Cie uprzejmie prosze.
:)

34. Data: 2009-12-22 21:39:15

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> No to przy nastepnym sniegu robimy nowe bajki.
> Dla miastowych ;)

Ja miastowa, a nawet stoleczna i tez mam takie choinki. I cisy. :-)
Nie chce mi sie jedynie ich focic. Bo zimno.
I.

35. Data: 2009-12-22 21:41:30

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 22:29, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> No to jak taki coming out, to i ja si ujawni :-)
> W mieszkaniu:http://godisnotelsewhere.files.wordpress.
com/2009/06/stalker.jpg
> I na onie natury:http://mmimageslarge.moviemail-online.co.uk/s
talker4.jpg

No i kto tu bardziej nietypowy ;)

36. Data: 2009-12-22 21:43:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> No to jak taki coming out, to i ja się ujawnię :-)

> [...]

Spacer, widzę, udał się był.

Qra

37. Data: 2009-12-22 22:43:25

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> [...]
e?feat=directlink

> Ty gdzieś na tych zdjęciach w galeriach też jesteś?

tutaj:
http://lh6.ggpht.com/_NCE5l94BK6k/Sdi32FuFf_I/AAAAAA
AAHwY/84Q_cLuBAE0/s576/1238298422mtWZfMj.jpg

38. Data: 2009-12-22 22:47:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Przebijam ;)
>
> http://picasaweb.google.pl/coldplay.pl/Choinki_zimow
e?feat=directlink

> Wraz z pozdrowieniami i podmuchami halnego,
> ktory troche popsul bajke.

to ja coś na choinki proponuję. domowa robota :)
http://tr.im/IneH

39. Data: 2009-12-23 00:21:46

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hgrea7$noj$1@inews.gazeta.pl...

> Ja miastowa, a nawet stoleczna i tez mam takie choinki. I cisy. :-)
> Nie chce mi sie jedynie ich focic. Bo zimno.
> I.

Stołeczna? A gdzie ta miejscowość?:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

40. Data: 2009-12-23 00:57:44

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Tyle, ze widok z kuchni mam niemal identyczny jak XL

To może w realu jesteście sąsiadkami ze wsi i się uśmiechacie codziennie do
siebie zza płota?

V-V

Wschód vs Zachód
Plusy i minusy pisywania na psp.