Cholera. Felix zachorował

11. Data: 2003-12-25 22:07:33

Temat: Re: Cholera. Felix zachorował
Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bsefla$i3h$1@news.onet.pl...

Z przykrością stwierdzam, że nie spotkałem podręcznika farmakologii, który
potwierdzałby opinię p. Głowackiego, że Lamisilatt jest skuteczniejszy od
leków przeciwgrzybiczych, ordynowanych na receptę. Ponownie proszę zatem o
podanie mi źródła, na którym opieracie Panowie swoje przekonanie.

12. Data: 2003-12-26 11:45:13

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" napisał:
> [...]

Zanim zacznie Pan twierdzić, że ktoś "bezpodstawnie wymądrza się i
lekkomyślnie wprowadza czytelników w błąd", warto się trochę wysilić i
samemu poszukać odpowiedzi na swoje wątpliwości. Lamisilatt jest preparatem
stosunkowo nowym. Dlatego jeśli kogoś interesują badania kliniczne, to
powinien raczej szukać badań tego samego leku pod jego wcześniejszą nazwą
Lamisil (co wyjaśniała już Justy), a jeszcze lepiej badań aktywnego
składnika leku - terbinafiny. Dalej, przyzwoitość wymaga, aby przed krytyką
dokładnie zapoznać się z treścią wypowiedzią i przy krytykowaniu jej nie
przeinaczać. W przeciwnym wypadku, nawet przy nie wiadomo jak dobrej woli
broniącego się, dyskusja prowadzi do nikąd.

Przy okazji chcę Pana poinformować, że jest to moja ostatnia odpowiedź na
Pana niegrzeczności pod moim adresem. Po prostu zamiast tracić swój czas na
jałowe kłótnie, wolę dyskutować z osobami, które potrzebują i chętnie
przyjmują moją pomoc. Pana wypowiedzi - w mojej ocenie - są mało
merytoryczne, natomiast wprowadzają sporo zamieszania. Poza tym, mówiąc
delikatnie, są mało "tolerancyjne". Dostrzegły to również osoby mi zupełnie
obce: http://tinyurl.com/24mr9

Większość ludzi robi wiele, aby czynić życie łatwiejszym, niestety nie
wszyscy.

Pozdrawiam, andrzej

http://www.glowacki.art.pl

13. Data: 2003-12-26 23:17:22

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bsh70l$lj5$1@news.onet.pl...

> [...]
> przeinaczać. W przeciwnym wypadku, nawet przy nie wiadomo jak dobrej woli
> broniącego się, dyskusja prowadzi do nikąd.

W dalszym ciągu ucieka Pan od podstawowej sprawy;- stwierdził Pan
mianowicie, że lek Lamisilatt jest bardziej skuteczny od leków
przeciwgrzybiczych ordynowanych na receptę.
Ponieważ wg mojej wiedzy stwierdzenie to jest nieprawdziwe i może
czytelników narazić na poważne, niepożądane skutki, poprosiłem, aby Pan
podał wyniki badań klinicznych potwierdzających Pana powyższe stwierdzenie.
Stwierdzam, że takich danych dotychczas Pan nie podał, mimo kilku już
odpowiedzi, w których głównie oburza się Pan na zadane proste pytanie.

> [...]
> merytoryczne, natomiast wprowadzają sporo zamieszania. Poza tym, mówiąc
> delikatnie, są mało "tolerancyjne". Dostrzegły to również osoby mi

Dziwnie histerycznie Pan reaguje;- nie wiem co jest wg Pana
niegrzecznością, -czy pytanie o źródła na których opiera Pan swoje
twierdzenia, czy też uwaga, że jeśli te twierdzenia nie mają oparcia w
danych naukowych to Pan się lekkomyślnie wymądrza. Czy Pana oburzenie
oznacza, że daje sobie Pan prawo do wypowiadania na forum wszelkich, nie
opartych na danych naukowych kategorycznych twierdzeń?:). Po prawdzie,
czytając pana "porady" na tak odległe tematy jak np. alergologia,
ginekologia, kardiologia, psychologia,dermatologia, dietetyka, że tylko
wspomnę ostatni okres, można dojść do wniosku, ze mamy do czynienia z
fenomenem medycyny znającym się na wszelkich tejże dziedzinach, lub też z
pewnym niepokojem i rezerwą i należną ostrożnością przyjmować zalecenia
dotyczące terapii w tak odległych i różnorodnych działach. No bo po co w
przeciwnym przypadku lekarze robią przez kilka lat specjalizację?:)

> Większość ludzi robi wiele, aby czynić życie łatwiejszym, niestety nie
> wszyscy

Ale niestety w medycynie to chyba chodzi nie o to, aby leczyć łatwo, ale o
to, by leczyc dobrze:).

14. Data: 2003-12-27 11:40:36

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Paweł" napisał:
> [...]

Po pierwsze, tutaj nikt nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi na
jakiekolwiek pytania.

Po drugie, gdy ktoś kieruje pytanie do mnie osobiście (dostaję również od
czasu do czasu listy na adres prywatny od czytelników grupy) zawsze chętnie
i grzecznie udzielam odpowiedzi. Pan jednak nie zadaje mi pytania po to, aby
znaleźć rozwiązanie swojego czy kogoś innego problemu, lecz z całkowicie
"innych" pobudek. Doskonale wiem co piszę, ponieważ nie jest to pierwsza
Pana aluzja pod moim adresem. Czy kieruje Panem zawiść, zazdrość,
nienawiść - naprawdę nie wiem?
Dlatego, nie czuję się zobowiązany do udzielania Panu bardziej szczegółowej
odpowiedzi.

Po trzecie, w całej rozciągłości podtrzymuję to, co powiedziałem wcześniej.
Naprawdę nie trzeba wiele wysiłku, aby na sieci znaleźć wyniki badań
porównawczych terbinafiny z innymi przeciwgrzybiczymi lekami miejscowymi -
jest ich wiele, zarówno na stronach polskojęzycznych jak i
angielskojęzycznych (comparison of terbinafine).

Po czwarte, leczenie grzybic nierzadko jest bardzo trudne. Dlatego każdy,
kto ma swoje osobiste doświadczenie w tym względzie, bądź trochę wiedzy na
ten temat, zdaje sobie sprawę, że informacja, którą podałem autorowi wątku
na temat leku Lamisilatt, nie koniecznie musi pomóc. Jednak na pewno mu nie
zaszkodzi. Mało tego, wiem z doświadczenia, że niektórzy ludzie, z podobnymi
dolegliwościami walczyli latami. Trafienie od razu do odpowiedniego lekarza
czy na informację o odpowiednim leku, potrafi naprawdę zaoszczędzić wiele
czasu, pieniędzy i stresu.

Pozdrawiam, andrzej

15. Data: 2003-12-27 22:38:30

Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 27 Dec 2003 00:17:22 +0100, na pl.sci.medycyna *Paweł* napisał(a):

> [...]
> dotyczące terapii w tak odległych i różnorodnych działach. No bo po co w
> przeciwnym przypadku lekarze robią przez kilka lat specjalizację?:)

To nie jest przychodnia lekarska, tylko grupa dyskusyjna. Zagalopowałeś
się. Dobrzy lekarze nie mają za bardzo czasu, żeby tutaj porady co chwila
dawać...A Ty- informatyk- masz predyspozycje, żeby komuś takie uwagi robić?
Dlaczego nie pracujesz, tylko po wszystkich grupach spamujesz? Chcesz, żeby
Cię szef z pracy zwolnił?...Pozostałoby Ci pakować manatki i fruuuuu z
Warszawy do swojej rodzinnej miejscowości.
Jak zazdrościsz przdpiścy, to i Ty pobaw się w szukanie źrodeł w
internecie, wycinaj i wklejaj tutaj mądre porady.
Jak się nie wyleczyłeś na tej grupie,a na to liczyłeś, to radzę udać się do
specjalisty, ale realnego, a nie wirtualnego.

> Ale niestety w medycynie to chyba chodzi nie o to, aby leczyć łatwo, ale o
> to, by leczyc dobrze:).

Kieszeń pusta, czy nie ma się ubezpieczenia, żeby się udać do przychodni
lekarskiej, w której leczą dobrze?

--
Kaja

16. Data: 2003-12-27 23:00:15

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kaja" napisał:
> [...]

Szczęśliwego Nowego Roku ;-), andrzej

17. Data: 2003-12-28 16:01:24

Temat: Re: Cholera. Felix zachorowa3 (was: Cholera. Felix zachorował)
Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 28 Dec 2003 00:00:15 +0100, na pl.sci.medycyna *andrzej głowacki*
napisał(a):

> Szczęśliwego Nowego Roku ;-), andrzej

Dziekuję serdecznie i nawzajem!

--
Kaja
GG 2390422

18. Data: 2003-12-28 17:00:41

Od: "Mamak z Galicji" <mamak112@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> napisał w wiadomości

> miejscowych
> jak
>
> Rozumiem, że w poczuciu odpowiedzialności za swoje opinie przeprowadził
Pan

Przecież wyraźnie napisał, że jest to _JEGO_SKROMNE_ZDANIE_
Już kiedyś tu pisałem. Jeśli ktoś szuka porady lekarskiej niech idzie do
lekarza. To jest grupa .medycyna , a nie WYŁĄCZNIE DLA LEKARZY.
Usenet jest miejscem służącym do wymiany opinii i ja nie widzę nic nie
stosownego w wypowiedzi w tym wątku. A Głowacki nie sugeruję smarowania się
keczupem czy jakimś syfem, a jedynie zasugerował użycie konkretnego leku.
Jeśli grupowicz wchodzący na .medycyna szuka porady lekarza powinien to
zaznaczyć. A Głowacki nie wprowadza ludzi w błąd o czym świadczy link w
stopce.

--
Mamak z Galicji
irc: #prk

19. Data: 2003-12-28 21:05:53

Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mamak z Galicji" napisał:
> [...]

Bardzo dziękuję za wypowiedź i życzę dużo dobrego w Nowym Roku ;-).

Pozdrawiam, andrzej

Korzonki
miesiączkowanie podczas karmienia
Kregoslup wyniki rezonansu - ponownie