Cholesterol :(

1. Data: 2003-11-12 19:05:00

Temat: Cholesterol :(
Od: "Michał" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jestem tu pierwszy raz. Mam 22 lata. Niepokoją mnie badania krwi.
Ogólnie podwyższony cholesterol i cholesterol zły.(przekroczone normy)
Odżywiam sie bardzo dobrze. Ruchu mi nie brak. Czy mam się niepokoić. Lekarz
mówi zawsze to samo: ograniczyć tłuszcze nasycone, wiecej ruchu. Gdzie można
poczytać o tym. Pomóżcie!

Lukas

2. Data: 2003-11-13 14:26:00

Temat: Re: Cholesterol :(
Od: "[pl]kris79" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może najpierw warto powtórzyć badanie? Pamiętaj, że przedtem trzeba być na
czczo co najmniej 12h (niektórzy zalecają 16h), a gdyby ściśle trzymać się
zasad rozpoznawania hipercholesterolemii, to musiałbyś mieć przekroczone
normy w dwóch kolejnych badaniach.

Pozdrowienia

--
--- join SETI@Home - setiathome.berkeley.edu ---

miesiaczka (czy kwartalnik) ?
wybuchy gorąca
badanie krwi - juz nie pierwszy raz
koty, toksoplazmoza i planowanie ciąży...
rozstepy