Chono tu! Jak i ja, drzemam przy płocie :-)

1. Data: 2005-06-23 13:39:31

Temat: Chono tu! Jak i ja, drzemam przy płocie :-)
Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Toć trzy lata rozpieszczania, może wystarczą?
:-))
Daj głos!

ett

Możesz swojskim językiem zapodać.
Dlaczego na fali nośnej, nic co ona niesie,
nie jest bezpieczne?

1. Data: 2005-06-23 13:57:09

Temat: Re: Chono tu! Jak i ja, drzemam przy płocie :-)
Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@g...pl> napisał(a):

> Toć trzy lata rozpieszczania, może wystarczą?
> :-))
> Daj głos!

pies sie nie slucha?

> ett
>
> Możesz swojskim językiem zapodać.
> Dlaczego na fali nośnej, nic co ona niesie,
> nie jest bezpieczne?

tego nie rozumiem.

1. Data: 2005-06-23 14:51:54

Od: "patix" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote in message ...
>eTaTa <e...@g...pl> napisał(a):

..

>tego nie rozumiem.

bo tu nie ma nic do rozumienia - proscizna :)))
z tym zastrzezeniem ,ze proste jest najtrudniejsze :)))

jak fala zaniknie to zniknie i niesiona
przezen informacja

jak zniknie nasza biocenoza (zycie bilogiczne)
czyli "fala nosna" - to zycie umyslowe (duchowe)
"to co ona niesie" bedzie w opalach

pozdrawiam
patix

1. Data: 2005-06-23 15:31:05

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma Pan kopytko :-)
ett

1. Data: 2005-06-23 17:09:27

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> pies sie nie slucha?

Smycz zadługa :-)
Machasz, a reakcja jakby się przy obroży, rozpierzcha.

> tego nie rozumiem.

Jeszcze mi tego brakowało, by Pyrkate Nosy zrozumiały.
:-)))

Ale ewidentną sprawą jest. Ktoś powinien mi zamknąć mordę.

Moja połówka, ma wtedy, rozcapierzone palce, zaciśnięte szczęki
pobladłą skórę, napięte łydki, lekko wysuwa lewą nogę i
chce zasyczeć :-))
Ja mówię: Kochanie, tylko bez rękoczynów!
Miażdży jej to szczękę, ale powstaje iskierka nadziei.
Następnie wzrok jej pada na pazur i słyszę.
"Muszę pomalować".
Wspieram ją w tym, lecę po lakier! :-)))

Uważaj!!!
Łupież się bierze z ośrodkowego systemu zarządzania przemianą
marchewki w karoten!

Dlaczego miałabyś "rozumieć"? Wszak wystarczy dotyk ręki.
Czyż nie?
A raczej... Praaawdaaaa?
:-)

Na stopie masz takie punkty, które wybawiają od bólu.
Fizycznego i psychicznego. Choćby gilgotki.
Znajdź tego, co o nich coś wie.

Fetyszysta ett :-))

1. Data: 2005-06-23 17:11:08

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> Na stopie masz takie punkty, które wybawiają od bólu.
> Fizycznego i psychicznego. Choćby gilgotki.
> Znajdź tego, co o nich coś wie.

juz znalazlam.
bol fizyczny moze i zagluszy, ale tego innego juz nie usmierzy.
czy powinien? moze. ale przeciez nie wie jak to jest miec moj mozg w sobie i
te wszystkie chore mysli.

1. Data: 2005-06-23 18:02:26

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> juz znalazlam.
> bol fizyczny moze i zagluszy, ale tego innego juz nie usmierzy.

A powinien?
:-)

> czy powinien? moze.

A chcesz? By on...?

> ale przeciez nie wie jak to jest miec moj mozg w sobie i
> te wszystkie chore mysli.

Jak ja wiem, to czemu on nie wie?

Wersje.
"Nie wtykam nosa, w coś, czego nie zdążę pojąć"

"Niech będzie jak chce".

Pokora to nie po(d)danie?

Dlaczego masz poczucie, że masz przy sobie "głupszego"?

Jak się kreuje drugą połówkę?
Wszak nie z zaplecza?

Prezydentowa, prezesowa, wice wers...
Mąż Pani prezydent, zjadł lunch. Nius!
:-)))

Widzę tylko dwie sprawy i pomniejszą trzecią :-)
Sex.
Brak jego społecznej dominacji.
Albo, brak akceptacji siebie - Twój.

Co obstawiasz?
:-)

ett

1. Data: 2005-06-23 18:12:51

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> "Niech będzie jak chce".
>
> Pokora to nie po(d)danie?
>
> Dlaczego masz poczucie, że masz przy sobie "głupszego"?

po pierwsze skad pomysl ze uwazam go za glupszego.

> Jak się kreuje drugą połówkę?
> Wszak nie z zaplecza?

a sie kreuje? jest i juz, pasuje albo i nie.

> Brak jego społecznej dominacji.
> Albo, brak akceptacji siebie - Twój.
>
> Co obstawiasz?
> :-)

nie odpowiem bo nie rozumiem, nie pierwszy raz zreszta, o co ci chodzi.

1. Data: 2005-06-23 18:34:55

Od: "eTaTa" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a sie kreuje? jest i juz, pasuje albo i nie.

O naiwności Ty moje :-))
Se spółkój.

> nie odpowiem bo nie rozumiem, nie pierwszy raz zreszta, o co ci chodzi.

Śliczny PN :-))

Sorki, ale wymiękam :-)

Nie znajduję ...

Chcesz oszukać mnie, czy siebie?

Głupie pytanie :-))))

Nie musi być wiżyn.

Ha!
Dzięki, mam plan!
Jutro Radara spauzuję saxem.

A już miałem mu podać strychninę.

ett

1. Data: 2005-06-23 20:28:32

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eTaTa" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik " Himera" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
Głupie to pewnie, ale właśnie przeprowadziłem test na dziecku.

Wtulił się nieborak szlochając w schodki.

No to ja mu, fiu, fiu fiu...
Trwało to półgodziny. Ale muzyk z niego będzie :-)
Dwa i pół lata za sobą, a dmucha jak stary :-))
Ale skutek w roześmianej mordzie jest.
A mama sobie kopuluje. Nie. Nie kontempluje. Choć może :-S

Radar będzie miał jutro... poligon. :-)))

Zazdrosna Giza tymbardziej.
A Pawłow ... no Pawłow! Odwróć się na brzuszek!

ett
:-)))
Co to ja się u WAS na hihram :-)))
Chichotam - żaba nie hipodrom.