Chore Stawy 2

1. Data: 2004-10-15 18:21:30

Temat: Chore Stawy 2
Od: "Zawada" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam jako że nie otrzymałem odpowiedzi na poprzedniego posta piszę jezcze
raz :)

Więc powiedzmy że trzymam kierownicę od roweru obejmując ją palcami;
czasami, co jakieś 3-4 miesiące miewam takie "wyprostowanie" się
palca/palców od połowy do końca palca. Nie mogę nim/nimi poruszyć przez
kilkadziesiąt sekund.
Lekarz mówi że mi się tylko zdaje i że to nie możliwe (jakiś głupi i nie
obeznany chyba :/) Ale ja chyba dobrze wiem ci mi jest.W każdym razie to
występuje czasaem wtedy gyd obejmuje coś o małej średnicy; ale nie za każdym
razem; Palce mi "sztywnieją" 3-4 razy w roku. Ostatnio jak jechałem rowerem
i mi palce zesztywniały to o mało co nie spowodowałem wypadku. Czasem
występuje częściej , ale trwa przez 2-3 sekundy i odpuszcza. Nie tylko przy
jechaniu na rowerze; jak obejmuję grubą linę itd...
Więc lekarz nic nie chce zrobić, a ja bym chętnie zrobił RTG; może jakąś mam
wadę.
Może wiecie co mi jest i ewentualnie jak to leczyć ?
Jestem M ; znajomi mówią że tak się dzieje; tylko u kobiet (?)
Pomocy

2. Data: 2004-10-17 04:54:24

Temat: Re: Chore Stawy 2
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

do tego konowala nie chodz, idz do reumatologa i popros o skierowanie na testy
na przeciwciala, a swoja droga co za diabel z tymi lekarzami w Polsce wiekszosc
ma tylko roszczenia ..........a do roboty zadaria

pomiar ciśnienia
szorstka powierzchnia ust
Zespół Brugadów + Talasemia.
szukam urologa w Gliwiach